مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

انواع روش های حفر چاه آب ، مقایسه روش های حفاری چاه آب


بشر در طول تاریخ همواره به دنبال تامین آب به عنوان اساسی ترین عامل شکل گیری تمدن خود بوده است و در هر شرایطی در جستجوی آن بوده و به آن دسترسی پیدا کرده است.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۲:۴۰
elyas barari

چگونه لوله فاضلاب را باز کنیم؟

چگونه مانع از گرفتگی لوله شویم؟ چگونه گرفتگی و جرم لوله را از بین ببریم؟ چنانچه شما در منزل، محیط کار و … با انواع گرفتگی لوله های فاضلاب دستشویی، سینک شرفشویی، حمام و … م.اجه هستید در این مقاله روش های برطرف کردن ان ها را به شما آموزش خواهیم داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۷ ، ۲۱:۰۴
elyas barari

انتخاب بین محلول لوله بازکن و لوله بازکن دستی

یکی از مواردی که خیلی مهم هست البته موقعی که مشکلی در سیستم لوله کشی منزل رخ می دهد این هست که بین محلول های اسیدی  و محلول های دستی که خودمان می توانید بسازیم. کدامیک اثرگذاری بیشتری خواهند داشت.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۷ ، ۱۷:۲۷
elyas barari

صرفه اقتصادی با کدام سیستم گرمایش و سرمایش

سیستم های گرمایشی و سرمایشی، بزرگ ترین مصرف کنندگان انرژی در ساختمان به شمار می روند. مقدار بسیار قابل ملاحظه ای از انرژی به گرمایش و سرمایش اختصاص دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۲:۰۴
elyas barari

نشت یابی لوله های آب

نشت یابی لوله آب و فاضلاب در سیستم لوله کشی ساختمان یکی از مواردی هست که در سایت پرتقال انجام می شود. این خدمات به کمک دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله توسط سرویس کاران حرفه ای و با تجربه 20 ساله انجام می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۸:۵۲
elyas barari

چگونه گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف کنیم؟

در این مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه بتوانید اکثر مشکلات گرفتگی لوله را در منزل خود رفع کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این مطلب را تا آخر بخوانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آذر ۹۷ ، ۲۰:۴۸
elyas barari

ویژگی های کولر های پرتابل

در این سری از مطالب وبلاگ سعی کردم که مواردی را برای شما بنویسم و جمع آوری کنم که مورد نیاز شما در هنگام خریدن کولر باشد. اما سعی می کنیم از ابتدا به تعریف کولر آب و کولر گازی بپردازیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آذر ۹۷ ، ۱۶:۲۱
elyas barari

چگونه لوله را باز کنیم؟

به دنبال راهی برای اجتناب از استفاده از مواد به شدت خورنده جهت باز کردن لوله‌ها هستید. بسیار خوب، می‌توانید جستجو در زیر سینک و همچنین قسمت مواد شیمیایی فروشگاه‌ها را متوقف کنید، و کافی است که برای پیدا کردن مواد مورد نیاز جهت باز کردن لوله‌ها بدون آسیب واردکردن به محیط‌زیست، تنها به گنجه آشپزخانه خود رجوع کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۷ ، ۲۳:۲۸
elyas barari