مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

بهترین ساعت های مردانه در سال 2021

شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۸:۰۵ ب.ظ

 

Certina DS Action Diver Powermatic 80

به عنوان یک ساعت واقعی غواص ساخته شده سوئیسی ، Certina DS Action Diver Powermatic 80 تمام الزامات استاندارد ISO 6425 را برآورده می کند. این تا 300 متر ضد آب است و دارای ذخیره انرژی عظیم تا 80 ساعت است.

Christopher Ward C65 Trident Diver

کریستوفر وارد با جدیدترین طیف ساعت های خود یکپارچه شده است و ما فکر می کنیم آنها با طراحی های خود به ناخن بر سر ضربه زده اند. نام تجاری فقط بهتر و بهتر می شود. کیس با دوام 41 میلی متر یک حرکت مکانیکی را در خود جای داده و با قیمت 695 پوند کاملاً معامله می کند.

Citizen Promaster Navihawk GPS

Citizen Navihawk GPS با یک ساعت مچی که می توان آن را کمی شلوغ توصیف کرد ، آخرین ساعت قهرمان Citizen است. از GPS برای همگام نگه داشتن ساعت شما هنگام سفر به سراسر جهان استفاده می شود. با زمان جهانی در 27 شهر ، Navihawk دارای سریعترین زمان نگه داشتن سرعت دریافت سیگنال و تقریباً هر شماره گیری است که می توانید روی صفحه ساعت تصور کنید.

شوپارد میل میگلیا

مجموعه Mille Miglia Chopard زیباترین مسابقه جهان را جشن می گیرد. این ساعت با کیفیت کاملاً پرنعمت خود ، از فولاد ضد زنگ سیاه شده تحت درمان با DLC ساخته شده و با یک بند لاستیکی که شبیه آجهای تایر دهه 60 Dunlop است ، به پایان رسیده است. در داخل یک حرکت خودکار پیچ در پیچ دارای کرونومتر است.

ساعت حباب کوروم

پانزده سال پس از موفقیت خیره کننده ساعت نمادین حباب خود ، کوروم همچنان با تعدادی از مدل های محدود از طراحی نمادین خود تجلیل می کند. آنها واقعا قطعات سرگرم کننده ای هستند. ساعت های Bubble Gaming مضامین امضای Bubble اصلی را احیا می کنند ، در حالی که ساعت های Bubble Tourbillon نسخه هایی را شامل می شوند که شامل عوارض بزرگی هستند.

مسافر فسیل

ما زیبایی زیبایی این کرونوگراف از Fossil را خیلی دوست داریم. در این کیف 42 میلی متری یک صفحه شماره گیری ساتن آبی با شاخص های چوب ، حرکت کرنوگراف و یک بند چرمی قهوه ای قرار دارد.

ساعت هوشمند هورولوژیکی فردریک ثابت

اگر ایده ردیابی تناسب اندام را می پسندید ، اما بندهای لاستیکی ارزان قیمت Fitbit و دیگران را دوست ندارید ، ساعت هوشمند هوشمند ساعت هوشمند Frederique Constant Horological Worldtimer مناسب شماست. خیلی ساده ، این زیبا ترین ردیاب تناسب اندام است که می توانید بخرید ، دارای یک کیف استیل روکش طلای رز 42 میلی متری ، همراه با یک بند چرمی تمساح آبی تیره.

Glashütte Senator Chronograph XL

اگر از این اسم حدس نزده باشید ، Glashütte یک مارک آلمانی است و Senator Chronograph XL یک ساعت جسورانه ، بسیار "ژرمنی" است. صفحه ساعت و قاب فولادی ضد زنگ کاملاً کلاسیک به نظر می رسد و بند چرمی لوئیزیانا آلیگاتور به لوکس بودن آن افزوده است.

G-Shock Mudmaster

G-Shock ادعا می کند Mudmaster برای افرادی طراحی شده است که اغلب با "آوار ، خاک ، گل ، آوار" تماس می گیرند و با توجه به سبک و انفجار آنها قضاوت می شود. این به روزرسانی دارای قطب نمای دیجیتال ، دماسنج ، نور LED و دریافت سیگنال تایمر است.

همیلتون ونتورا الویس 80 خودرو

ساعت های دایره ای مخصوص ، مربع ها هستند. اگر به دنبال چیزی کمی متفاوت هستید ، محدوده ونتورا همیلتون را بررسی کنید. این ساعت به نظر می رسد مانند تفسیر ساعت 1950 مربوط به آینده است و ما آن را دوست داریم.

اگر از نام حدس نزده باشید ، این مدل از شخص پادشاه راک اند رول ، الویس پریسلی (یک ونتورا که در واقع در فیلم خود ، هاوایی آبی) حضور دارد ، ادای احترام می کند. با حرکت H-10 خود همیلتون ، با ذخیره انرژی گسترده 80 ساعته ، یک ساعت واقعاً مدرن است.

Hermés Carré H

این ساعت بسیار بیشتر از یک ساعت است ، Carré H یک شی designer طراح از خانه مد لوکس است. بر اساس طراحی مارک برتیه از سال 2010 ، با اشکال هندسی و پایان کار بازی می کند و اکنون کمی بزرگتر است و 38 میلی متر است.

همجوشی کلاسیک هابلوت

در حالی که هابلوت به دلیل مدل محبوب Big Bang مشهورتر است ، ما همچنین دامنه Classic Fusion را دوست داریم. ما خوشحال شده ایم که اسکلت Classic Fusion Ultra thin thin All Black را مرور کرده و به شما بگوییم - این چیز خاصی است. با داشتن 90 ساعت ذخیره انرژی ، این قطعه پیچیده دستی به شما امکان می دهد عملکرد داخلی حرکت HUB1300.4 را ببینید ، در حالی که چرم تمساح و بند لاستیکی سیاه ساعت را در جای خود حفظ می کند. این نازک (با استانداردهای هابلوت) 2.9 میلی متر است و از ویژگی های کلاسیک طراحی هابلوت - مانند پیچ ​​های H برخوردار است.

کرونوگراف IWC Portofino

IWC Portofino Chronograph مهندسی دقیق و طراحی زیبا را در یک ساعت جالب و زیبا قرار داده است. با یافتن تعادل کامل بین عملکرد و فرم ، این ساعت دارای یک کیف طلای رز طلای 18 میلی متری 42 عیار ، کریستال یاقوت کبود و بند تمساح قهوه ای است.

Jaeger LeCoultre Reverso

Jaeger LeCoultre Reverso در ابتدای دهه 1930 از چالش برای طراحی ساعت مچی متولد شد که بتواند در برابر مسابقات چوگان ارتش انگلیس در هند مقاومت کند. مکانیزم ابتکاری به این معنی است که صفحه با حالت معکوس به آرامی پنهان می شود و به پشت فلزی تبدیل می شود که کاملاً از بلور و صفحه در برابر سکته های احتمالی پتک محافظت می کند. این آیکون از بدو تأسیس تاکنون یک نماد بوده و حتی هنگام بازی بتمن توسط کریستین بیل استفاده می شده است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۰۵
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی