مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

لوله بازکنی کرج

لوله بازکنی کرج برای اولین بار توسط سایت پرتقال با داشتن کادری مجرب جهت خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و همچنین خدمات حفاری چاه و همچنین عملیات تاسیساتی لوله کشی در ساختمان ها انجام می شود. با توضیحات کامل خدمات لوله بازکنی در کرج و استان البرز همراه ما باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۱۳
elyas barari

لوله بازکنی نیاوران و نشت یابی لوله ها در تهران

خدمات لوله بازکنی نیاوران به عنوان بخشی از خدمات لوله بازکنی سایت پرتقال در تمام  مناطق تهران تحت پوشش می باشد. در این مطلب به انواع خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه سایت پرتقال خواهیم پرداخت و نکاتی را برای پیشگیری از اتفاقات و مشکلات گرفتگی لوله ها به شما آموزش خواهیم داد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۰۰
elyas barari

لوله کشی آب ساختمان و انواع لوله کشی ساختمان

لوله کشی آب ساختمان توسط کادر مجرب با تجربه بالای 20 سال خدمات دهی توسط گروه تاسیساتی سرویس با بیش از 200 پرسنل فعال و متعهد آماده ارائه خدمات لوله کشی آب ساختمان ها می باشد. با تضمین کمترین قیمت به نسبت سایر شرکتهای لوله کشی و با ارائه گارانتی نسبت به تضمین کیفیت مواد و مصالح بکار گرفته شده برای انجام خدمات آماده پاسخ گویی به شما خواهیم بود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۷ ، ۰۹:۳۵
elyas barari

لوله بازکنی شمال تهران و تخلیه چاه شمال تهران با تیم متخصص و با تجربه خود ، کلیه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را کاملا حرفه‌ای و اصولی در سریعترین زمان ممکن انجام می دهد.

این خدمات شامل رفع گرفتگی لوله ها ، رفع گرفتگی چاه فاضلاب ، تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه ، رفع گرفتگی توالت فرنگی و رفع گرفتگی سینک ظرفشویی می باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۴۷
elyas barari

جوشکار سیار غرب تهران و آهنگری غرب تهران

خدمات آهنگری غرب تهران و جوشکار سیار غرب تهران به عنوان یکی از خدمات سایت تاسیسات سرویس با اعزام سریع نیروی جوشکار در کمتر از یک ساعت در هر مکانی که شما بخواهید. جوشکاری سیار غرب تهران با داشتن بهترین تجهیزات و داشتن تجربه بسیار بالا در خدمت شما خواهیم بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۵۹
elyas barari

خدمات تخلیه چاه و باز کردن انواع لوله


با وجود خدمات لوله بازکنی سایت پرتقال دیگر نیازی به هیچ سرویس کاری برای اینگونه خدمات نخواهید داشت. ضمن اینکه با ارائه بهترین کیفیت در کار و ضمانتنامه بعد از کار افتخار می کنیم که بهترین شرکت خدماتی تخلیه چاه و لوله بازکنی هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۳۹
elyas barari


لوله بازکنی گلستان غربی

لوله بازکنی فوری در گلستان غربی

اگر ساکن یک آپارتمان یا منزل خصوصی در شمال تهران هستید بدون شک نیاز شما به یک شرکت لوله بازکنی در شمال تهران افتاده است. ارائه خدمات لوله کشی با ضمانت و کیفیت بالا بوده و با اطمینان می توانید فقط با یک تماس خدمات لوله بازکنی فوری دریافت نمایید. متخصصین ما با تسلط به انواع مشکلات گرفتگی لوله های آشپزخانه یا سرویس بهداشتی رفع گرفتگی لوله های منزل شما را در اسرع وقت انجام می دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۰۱
elyas barari