مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

 

به محض رسیدن به محدوده 10،000 دلاری خرید ساعت ، برای سرمایه گذاری شروع به خرید می کنید. این ساعت هایی هستند که به یک میراث خانوادگی تبدیل شده اند: ساعت هایی که برای همیشه نگه داشته می شوند ، در موارد خاص پوشیده می شوند و در نهایت به بچه ها منتقل می شوند.

این کاملاً تضمین شده است که فرزندان شما اپل واچ نسل اول را نخواهند. در واقع ، فقط در طی چند سال ، اپل واچ ادیشن به همان اندازه فلزاتی که می توانند پس از ذوب نجات پیدا کنند ، ارزشمند خواهد بود.


حمل و نقل اتوماتیک IWC IW5007
Portogiezer یکی از معروف ترین مدل های IWC است. این ساعت مطمئناً به لطف سیستم سیم پیچ افسانه ای Pellaton ارزش خود را حفظ کرده و اجزای سرامیکی را انتخاب می کند.


رولکس تاریخ
رولکس احتمالاً شناخته شده ترین مارک ساعت در جهان است. این بدان معنی است که همه می دانند Datejust چقدر شگفت انگیز است - و همه یکی را می خواهند.


Jaeger LeCoultre Master Memovox
Jaeger-LeCoultre نام ساعت مچی است که نیازی به معرفی ندارد. آنها از سال 1833 ساعتهای خیره کننده ای را با حرکات دقیق و دیوانه وار ایجاد کرده اند و استاد Memovox با طراحی زیبا این سنت را ادامه داده است.


کرونوگراف کالیبر دو کارتیه
نسبت افسانه ای کارتیه Caliber de Cartier است. حرکت داخلی آن استفاده از دهه ها را تضمین می کند.


امگا Seamaster Aqua Terra
Omega Seamaster یک ساعت کم ارزش است. اگرچه ممکن است خرده فروشی کاملی در هنگام فروش مجدد ایجاد نکند ، اما Aqua Terra به دلیل حرکت ظریف و جزئیات مینیمالیستی طرفداران زیادی دارد.


رولکس ساب مارینر
Rolex Submarier شناخته شده ترین ساعت غواصی در جهان است. آنها کالاهای اساسی در مجموعه هر متخصص هستند و هرگز از مد خارج نشده اند.


به روز رسانی Habring 2 Doppel 2.0.2
داپل 2.0 یک نقطه عطف برای یک محصول نسبتاً تازه وارد ، هابرینگ است. فقط 20 عدد ساخته شد ، بنابراین بسیار نادر است.


شاهکار جاذبه موریس لاکروا
Grape Masterpiece یک ساعت جدید توسط موریس لاکروا است ، اما ویژگی منحصر به فرد آن ، "جعبه یاقوت کبود" ، آن را متمایز می کند. فقط 250 ساخته شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۸
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی