مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

شیائومی Mi Band 5

شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۱۵ ب.ظ

بیش از هر چیز دیگری ، Xiaomi Mi Band 5 به طور کلی یک ردیاب مناسب برای تناسب اندام است - به خصوص برای پول. ردیابی مرحله ای خوب است ، و من هرگز فکر نکردم که تعداد گام های روزانه من در مقایسه با سایر ردیاب ها با خشم غیرفعال باشد. شیائومی با به روزرسانی 1.0.2.54 فوریه 2021 ، دقت شمارش مرحله Mi Band 5 را بهبود بخشید.

من متوجه شده ام که ردیابی خواب در مقایسه با Galaxy Watch 3 من کاملاً دقیق است. افزودن خواب REM در Mi Fit برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کیفیت خواب شما مفید است. من همچنین تجزیه و تحلیل کیفیت خواب Mi Fit را دوست دارم. این بازخورد کاملاً مفید و مفید به جای برخی از پاسخ های boilerplate بسیاری از برنامه های دیگر تناسب اندام به شما می دهد.

نمره خواب من نیز نسبتاً دقیق بوده است ، گرچه می خواهم یادآوری کنم که همه بازرسان تجربه یکسانی با من نداشته اند. نمره خواب من هرگز از 100/78 بالاتر نبود - یعنی در مورد احساسی که طی یک هفته گذشته داشتم. برخی دیگر نیز به طور ناخوشایند نمرات بالای خواب را گزارش کرده اند. اگر هر یک از این مشکلات را در پیش رو داشته باشید ، شما را به روز می کنم.


در بیشتر موارد کیفیت سنسور ضربان قلب خوب بود. در واقع با خواندن هایی که از بند قفسه سینه Garmin Fenix ​​6 Pro و Wahoo Tickr X به دست آوردم در طول دو مایل دویدن کاملا مطابقت داشت (نگاه کنید به بالا). هر سه به طور متوسط ​​ضربان قلب 148-150 را گزارش کردند و هر دستگاه برای بالا و پایین آمدن در هر بازه زمانی نزدیک به یکدیگر چسبید.

از دیگر نکات مثبت Mi Band 5 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    عملکرد GPS متصل: اول ، این واقعیت که GPS متصل در اینجا است ، بسیار مفید است. همچنین سریعاً به GPS تلفن من رسید و پس از دو شب دوچرخه سواری در شهر ، داده ها را با دقت در Mi Fit گزارش داد.
    پشتیبانی PAI می تواند شما را در مسیر درست کمک کند: من دوست دارم که Xiaomi PAI را در Mi Band 5 گنجانده باشد. همیشه نحوه کسب مقدار مشخصی از امتیاز PAI خیلی واضح نیست و رابط کاربری می تواند کمی گیج کننده باشد. با این حال ، هر گونه تلاش برای فعالیتهای مختلف برای ایجاد انگیزه در افراد می تواند واقعاً برای کاربران مفید باشد.
    ویژگی های هوشمند مفید: اعلان های برنامه و تماس های تلفنی به سرعت و با اطمینان انجام می شوند. حالت شبانه طبق برنامه ، باند صفحه نمایش را بطور خودکار کم می کند و می توانید نمایشگر را فقط در بعضی از ساعات روز از حالت بیدار کردن تشخیص دهد. حتی می توانید الگوهای لرزشی را برای برنامه های خاص تنظیم کنید.
    اتصال قابل اعتماد کلی: Mi Band 5 در طول دوره بررسی یک بار با Pixel 4 XL یا Pixel 4a من ارتباط برقرار نکرد. کاش می توانستم این را برای سایر پوشیدنی ها بگویم.
    چهره های تماشایی جدید: همه دوست دارند دستگاه های خود را شخصی سازی کنند. Mi Band 5 از بیش از 100 ساعت مچی جدید پشتیبانی می کند. یافتن مشتی که روزانه استفاده می کنم آسان بود.
    سازگاری با iOS: همه ردیاب های تناسب اندام با آیفون ها سازگار نیستند ، اما Mi Band 5 سازگار است. تا زمانی که آیفون شما از iOS 10 یا بالاتر استفاده می کند ، می توانید Mi Band 5 را به تلفن خود متصل کنید.


آیا موارد منفی وجود دارد؟

به یاد داشته باشید ، این یک ردیاب فعالیت زیر 50 دلار است ، بنابراین نکات منفی وجود دارد.

برنامه Mi Fit شیائومی خوب است و مطمئناً اکثر کاربران را راضی خواهد کرد ، اما من به سختی عادت کرده ام. من دوست ندارم بررسی سابقه فعالیت من چقدر دشوار باشد. هیچ زبانه ای برای آن وجود ندارد ، و هنگامی که آمار امروز را پیدا کردید ، پیدا کردن آنچه می خواهید ، کاملاً شهودی نیست. همچنین ، Mi Fit برگه های اختصاصی را برای ردیابی پیاده روی ، دویدن و جلسات دوچرخه سواری در اولویت قرار می دهد ، اما اگر در حین تمرین تلفن خود را با خود نبرید ، دیگر نیازی به این موارد نخواهید داشت. به نظر من کل برنامه می تواند از تازه سازی استفاده کند.

ریشه های چینی شیائومی نیز در قسمت های مختلف Mi Fit خود را نشان می دهد. موضوعات ترجمه مانند "21 PAI کمتر از هدف بعدی" و "چرا PAI علمی است؟" را می توان در برنامه یافت. Mi Fit نیز همیشه به قالب زمان شما احترام نمی گذارد (12 ساعت در مقابل 24 ساعت).

در Mi Fit نیز مشکلات داده وجود دارد. شما می توانید تنظیم کننده ضربان قلب Mi Band 5 را تنظیم کنید تا هر چند دقیقه در طول روز ضبط کند. با این حال ، Mi Fit با گذشت زمان داده های ضربان قلب در حالت استراحت را نشان نمی دهد. این فقط قرائت دستی ضربان قلب را نشان می دهد.

 

منبع: مچ بند می بند 5 شیائومی - cookbash.ir

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۱
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی