مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

 

مدرسه نزدیک است ، و همینطور شب های طولانی مطالعه ، بازی با دوستان و تماشای زیاد Netflix.

ما فرض می کنیم که شما قبلاً چیزهای بزرگی مانند تلویزیون ، رایانه و دیگ بخار را برای اقامت در دانشگاه در نظر گرفته اید. در عوض ، ما لیستی از سایر ملزومات اتاق خواب را برای کمک به افزایش تجربه مدرسه و جمع آوری اطلاعات بیشتر در اختیار شما قرار داده ایم.


محافظ موج
APC 11-Outlet Surge Protector

از دستگاه های خود در برابر افزایش ناگهانی و خود در برابر دسترسی محدود به خروجی اتاق خواب محافظت کنید

شما هرگز نمی توانید دوشاخه های زیادی داشته باشید. مهم نیست که چقدر با خود به اتاق خواب خود می آورید ، داشتن پریزهای اضافی مهم است. اما می دانید چه چیز دیگری مهم است؟ محافظت از وسایل الکترونیکی خود در برابر نوسانات الکتریکی

موج های الکتریکی یک افزایش کوتاه مدت ولتاژ در خطوط برق هستند. اینها در هنگام رعد و برق رایج است. اما آنها همچنین می توانند از طریق تغییر بارهای الکتریکی و رویدادهای تخلیه الکترواستاتیک رخ دهند که ممکن است در هر نقطه بین دستگاه های شما و شبکه برق رخ دهد. موج الکتریکی می تواند به وسایل الکترونیکی شما آسیب برساند ، بنابراین محافظت از آنها با محافظ برق بسیار مهم است.

قیمت محافظ های مختلف متفاوت است ، از محافظ های اصلی گرفته تا محافظ های گران تر و قوی تر. همچنین دارای محافظ های وای فای مجهز به سرریز می باشد که به شما امکان می دهد چندین دوشاخه را به صورت جداگانه کنترل کنید. این بدان معناست که می توانید لامپ میز خود را به راحتی با تلفن یا صدا روشن یا خاموش کنید. همچنین می توانید دستگاه ها را بر اساس زمان روز ، خانه یا حتی آب و هوا تنظیم کنید.

 

بیشتر بخوانید: متخصص هوش مصنوعی


چراغ های هوشمند
یک نوار LED هوشمند SMART OSLS16

به روشنایی خود رنگ و هوش اضافه کنید

یک روش عالی برای افزودن استعداد و محیط به خوابگاه ، چراغ های هوشمند راهی سرگرم کننده برای روشن کردن فضای شما هستند. با استفاده از چراغ های هوشمند ، می توانید روشنایی اتاق خود را با تلفن هوشمند یا صدای خود کنترل کنید.

یکی از جالب ترین قسمت های چراغ های هوشمند میزان کنترل شما بر روی چراغ های شما است. نه تنها می توانید برنامه ریزی کنید که آنها به طور خودکار روشن شوند ، بلکه می توانید آنها را کم نور کرده و حتی فضای اتاق خواب خود را به شدت تغییر دهید.

چراغ های هوشمند می تواند راهی عالی برای تغییر وضعیت در طول جلسات مطالعه طولانی باشد. آنها همچنین راه خوبی برای نشان دادن به هم اتاقی های شماست که مشغول مطالعه و تکالیف هستند.

با استفاده از چراغ های هوشمند ، چند گزینه متفاوت دارید. اگر به دنبال یک لامپ رومیزی ساده هستید ، چیزی شبیه به چراغ رومیزی Meross Dimmable WiFi یک راه حل ساده همه کاره است. یا ممکن است بسته ای از لامپ های هوشمند را انتخاب کنید تا هزینه بیشتری به دست آورید. همچنین نوارهای چراغ LED هوشمندی وجود دارد که می تواند درخشندگی محیط را به طور مجزا به هر نقطه از فضای شما ، از پشت تلویزیون تا زیر تخت شما ، اضافه کند.

 

بررسی گیر اس 3 سامسونگ

 

و صحبت از چراغ های هوشمند…
نور توالت
چراغ توالت فرابنفش LED TNND

وقتی یک لامپ ضدعفونی کننده ماوراء بنفش به کاسه خود ، تمیز کننده UV اضافه می کنید.

این را تصور کنید: نیمه های شب است و با خواب آلودگی به حمام می روید. شما دست به سوئیچ چراغ می زنید تا تنها با نور روشن حمام خود را بیدار کنید. یکی از راه هایی که می توانید با این مشکل مقابله کنید این است که چراغ هوشمندی را در حمام خود قرار دهید و آن را طوری تنظیم کنید که در ساعات پایانی شب نور کم نور منتشر کند. اما برای راه اندازی به کار اضافی نیاز دارید.

یک راه آسان تر برای پیدا کردن راه رفتن به توالت در تاریکی این است که چراغی را روی توالت خود قرار دهید. این گجت های زیبا به توالت شما متصل می شوند و دارای حسگر حرکت داخلی برای تشخیص حضور شما هستند. هنگامی که حرکت را تشخیص می دهد ، نور را در کاسه توالت ساطع می کند تا در نیمه شب به راحتی توالت شما پیدا شود.

اما روشن کردن توالت در تاریکی تنها راهی نیست که مفید باشد. برخی از آنها برای ضدعفونی کردن توالت بین تمیز کردن ، اشعه ماوراء بنفش را به داخل کاسه توالت ساطع می کنند ، در حالی که برخی دیگر به عنوان خوشبو کننده هوا عمل می کنند و برای هر زمان ، روز یا شب مفید هستند.

 

بیشتر: بهترین ساعتهای زنانه

 

ربات خلاء
خلاء ربات Neabot

هم اتاقی جدید و بهتر شما

ناگفته نماند که اتاق های خوابگاه معمولاً به دلیل تمیزی شهرت ندارند. بین مدرسه ، کار و زندگی اجتماعی ، به راحتی فضای شما به هم می ریزد. با این حال ، داشتن یک دستگاه خلاء روبات می تواند با نظافت کفپوش ها در حالی که دور هستید ، بار مرتب سازی را کاهش دهد.

اما همه جاروبرقی های روبات یکسان ایجاد نمی شوند. برخی از دستگاه های جاروبرقی مانند Roborock S6 از هدایت لیدار برای نقشه برداری هوشمند از فضای شما استفاده می کنند و هم جاروبرقی و هم نظافت را کنترل می کنند. دیگران مانند Neabot Robot Vacuum سطل های خالی کننده خود را ارائه می دهند ، بنابراین هرگز نگران بازگشت به اتاق خوابگاه کثیف نباشید زیرا قبل از اتمام خلاء پر شده بود.


بلندگوی هوشمند
مینی بلندگوی هوشمند Google Home Mini

با Google Home Mini خانه خود را کمی هوشمندتر کنید

با تمام این فناوری خانه های هوشمند که به آرامش محیط شما کمک می کند ، یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که می توانید انجام دهید ، بلندگوی هوشمند است. آنها نه تنها به عنوان یک بلندگوی بلوتوث مناسب عمل می کنند ، بلکه از یک دستیار صوتی مفید نیز برخوردارند تا زندگی شما را کمی آسان کند.

 

این بدان معناست که می توانید تمام ابزارهای هوشمند خود را به سادگی با گفتن به دستیار خود برای انجام کارهای سنگین برای شما کنترل کنید. آیا می خواهید چراغی روشن شود؟ آیا باید قهوه ساز خود را خاموش کنید؟ فقط همینطور بگو همچنین می توانید از دستیار برای جستجوی اطلاعات و حتی سفارش سفارش تحویل غذا استفاده کنید - بپرسید ، و دریافت خواهید کرد.

هنگام انتخاب یک بلندگوی هوشمند ، باید توجه داشته باشید که از کدام دستیار صوتی می خواهید استفاده کنید. برای Google Assistant ، Google Home Mini وجود دارد. برای طرفداران الکسا ، نسل چهارم Echo Dot یک انتخاب عالی است و دارای یک ساعت داخلی است. و البته ، برای سختگیران اپل ، بلندگوی هوشمند Apple HomePod برای ادغام Siri وجود دارد.

 

روتر Wi-Fi 6
روتر ASUS AX2700 WiFi 6

همسایگان شما برای رمز عبور شبکه شما التماس خواهند کرد

با ابزارهای هوشمند و دستگاههای پخش کننده ، به راهی برای اتصال آنها به اینترنت نیاز دارید. احتمالاً نیازی نیست که ما به شما بگوییم Wi-Fi رایگان در محوطه دانشگاه شما بهترین گزینه نیست ، بنابراین باید روتر Wi-Fi را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید. و به عنوان یک دانشجوی آینده نگر که هستید ، بهترین گزینه شما یک روتر Wi-Fi 6 است.

اما چرا Wi-Fi 6؟ برای اولین بار ، Wi-Fi 6 سرعت بیشتری نسبت به نسل قبلی Wi-Fi ارائه می دهد. اما برای کنترل هجوم دستگاههایی که برای عملکرد به اینترنت متکی هستند ، مجهزتر است. این امر به دلیل بهبود تکرار فناوری هایی مانند OFDMA و MU-MIMO است. این به روتر ترجمه می شود که می تواند داده های بیشتری را به طور همزمان به دستگاه های بیشتری منتقل کند.

این امر در نهایت باعث ازدحام کمتر شبکه و ثبات بیشتر شبکه می شود زیرا دستگاه های بیشتری را به شبکه خود اضافه می کنید. این بدان معناست که روتر جدید درخشان شما بهتر خواهد بود اگر تصمیم بگیرید که ابتدا وارد دنیای ابزارهای اینترنت اشیا شوید یا تصمیم بگیرید که دوستان خود را برای یک شب بازی آنلاین داشته باشید.

اگر نیازهای اولیه آنلاین دارید ، چیزی مانند TP-Link Archer AX21 برای مرور وب ، بازی های سبک و Netflix بسیار خوب عمل می کند. اما اگر مدتی به دنبال روتر خود هستید که بتواند از آینده مطمئن شود ، یک روتر پیشرفته تر مانند ASUS RT-AX68U راه خوبی است.

 

هدفون بی سیم
هدفون بی سیم Lenovo X18

TFW هم اتاقی اختصاص داده شده به کالج شما طرفدار جیک پل است

گاهی اوقات شما نیاز دارید که بیدار شوید ، تمرکز کنید و کارها را انجام دهید. این که آیا این مقاله را به پایان می برید ، یک جفت هدفون خوب برای تمرین خود می خواهید ، یا فقط به دنبال تمیز کردن هستید ، یک جفت هدفون بی سیم عالی می تواند تفاوت را ایجاد کند.

اما برای تهیه یک هدفون بی سیم مناسب ، نیازی به شکستن یک جفت ایرپاد ندارید. در حقیقت ، تعداد زیادی هدفون مختلف برای همه بودجه ها و ترجیحات وجود دارد.

برای مثال ، می توانید یک جفت هدفون ارزان قیمت Lenovo X18 برای مطالعه و کارهای روزمره بردارید. اگر به دنبال بدست آوردن مجموعه ای از هدفون برای تمرین خود هستید ، ممکن است هدفون های Soundcore Spirit Sports را در نظر بگیرید. یا شاید ترجیح می دهید یک جفت هدفون باکیفیت از Bose برای دریافت بهترین کیفیت از تجربه گوش دادن بی سیم خود استفاده کنید.

 

سازمان دهندگان کابل
گیره کابل 40 تکه

یک پیام گیر سفارش دهنده باشید

در حالی که بسیاری از موارد ذکر شده در این لیست بی سیم هستند ، ما فاصله زیادی با زندگی در دنیای بی سیم داریم. از آنجایی که کابل های برق هنوز بخشی از واقعیت ما هستند ، مرتب کردن آنها بهترین راه برای منظم و مرتب نگه داشتن اتاق شما است.

با استفاده از یک آستین سازمان دهنده کابل ، می توانید کابل های خود را در یک مرتب وصل نگه دارید ، که از گره خوردن و سایر خطرات سیم جلوگیری می کند. اگر یک آستین برای شما کمی مناسب است ، کابل های قابل استفاده مجدد را در نظر بگیرید ، که یکی دیگر از راه های عالی برای اتصال کابل ها به یکدیگر برای جلوگیری از به هم ریختگی زیر میز شما است.

برای کابل های کوچکتر مانند شارژرهای تلفن و کابل های کمکی ، گیره های کابل نیز راهی عالی برای منظم نگه داشتن کابل ها و در عین حال در دسترس بودن آنها است.

 

پایه لپ تاپ
پایه لپ تاپ قابل تنظیم با پد موس

دانشکده همه چیز درباره قابل تنظیم بودن و یادگیری موقعیت شماست

لپ تاپ در کالج ضروری است و بین تبلت ها و رایانه های رومیزی محیطی شاد ارائه می دهد. اما اگر تا به حال از لپ تاپ در دامان خود استفاده کرده اید ، می دانید که با این همه هوای داغ که مستقیماً در دامان شما می وزد ، به سرعت ناراحت کننده می شود. داشتن لپ تاپ در دامان شما همچنین می تواند باعث گرم شدن بیش از حد خود کامپیوتر شود.

پایه لپ تاپ می تواند این مشکلات مربوط به گرما را کاهش دهد و همچنین لپ تاپ شما را تا زاویه مطلوب تری پشتیبانی کند. این بدان معناست که شما می توانید به راحتی از رایانه خود در هر کجا - حتی در رختخواب استفاده کنید. همچنین می تواند زاویه دید ارگونومیک تری روی میز شما ارائه دهد ، که می تواند به کاهش ناراحتی در طول جلسات مطالعه طولانی کمک کند.

شما حتی می توانید پایه هایی را پیدا کنید که دارای پد ماوس هستند ، بنابراین می توانید از ماوس خود در هر مکانی که تصمیم به کار دارید استفاده کنید.

 

هارد درایو قابل حمل
هارد اکسترنال 1 ترابایتی سامسونگ

برای همه دزدان دریایی- منظورم محتوای بارگیری شده قانونی است

شما هرگز نمی توانید پشتیبان گیری زیادی داشته باشید ، به ویژه هنگامی که صحبت از پروژه های مهم مدرسه می شود. به همین دلیل داشتن یک هارد دیسک اضافی مهم است ، فقط در صورت وقوع بلایا در بدترین زمان ممکن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۶
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی