مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

چگونه پیام خود را در دنیای دیجیتال بشنوید

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۲۹ ب.ظ

 

با وجود این وسوسه ها ، محتوا همچنان سنگ بنای بازاریابی است. صرف نظر از رسانه ، چالش این است که بفهمید چه می خواهید بگویید و چگونه بهتر است آن را از پشت بام فریاد بزنید. به لطف رسانه های اجتماعی و دیگر ابزارهای بازاریابی دیجیتال عالی ، بخش فریاد زدن آسان است. با این حال ، ایجاد محتوای مناسب بسیار چالش برانگیز است. به همین دلیل Sage Island اینجاست تا به شما کمک کند پیام خود را بر روی بیشترین قدرت متمرکز کنید.

چه کسی گوش می دهد؟

اولین قدم در هر گونه فعالیت بازاریابی این است که مخاطبان هدف خود را بشناسید. پاسخ به این س youال شما را در مورد مشکل نحوه برقراری ارتباط ارتباطی با تأثیرگذارهای کلیدی راهنمایی می کند.

    آیا جمعیت شناسی سنی را باید در نظر گرفت؟
    سبک زندگی خاص یا علایق شخصی؟
    آیا جغرافیا نقشی در افرادی دارد که می خواهید به آنها برسید؟

هنگامی که افراد مناسب شروع به گوش دادن به صحبت های شما می کنند ، شناختن مخاطبان آنها راه را برای مشارکت موثر باز می کند. این خبر بسیار خوبی است ، زیرا رسانه های دیجیتال متکی به دریافت پیام توسط شنوندگان و ارائه بازخورد ، چه در قالب یک نظر و چه با یک کلیک ساده هستند.

توجه دقیق.

وقتی می دانید چه کسی ممکن است به حرف شما گوش دهد ، س nextال بعدی که باید از خود بپرسید این است که چگونه یک مکالمه را شروع کنید. همیشه بهتر است با مشتریان و مصرف کنندگان بالقوه صحبت کنید تا اینکه در یک مونولوگ یک طرفه شرکت کنید.

هنگام ایجاد پیام های خوش فرموله-چه برای به روز رسانی رسانه های اجتماعی و چه برای پست های وبلاگ-ضروری است که مشخص کنید کدام بسترها برای محتوای شما مناسب هستند. در حالی که این اطلاعات برای رابطه مشترک تجاری و مشتری که اشاره کردیم نیز حیاتی است ، معمولاً در رسانه های اجتماعی است که شرکت ها تمایل دارند تا حدودی از دست رفته احساس کنند.

استراتژی خود را شکست دهید.

از فیس بوک گرفته تا Pinterest تا Snapchat ، هر پلتفرم رسانه های اجتماعی محدودیت های خاص خود را ارائه می دهد ، اما این می تواند نعمتی باشد. به جای اینکه در یک پست طولانی برای محصولات جدید خود شعری بسازید ، چرا از 140 کاراکتر اختصاصی توییتر برای جلب توجه دیگران استفاده نکنید و اجازه دهید پیوند به وب سایت شما بقیه کارها را انجام دهد؟ فیسبوک یا اینستاگرام راهی سریع و آسان برای نمایش گرافیک های جلب توجه با چند کلمه دیگر ارائه می دهد ، قبل از اینکه مخاطبان به محتوای وب سایت شما با جزئیات بیشتر دسترسی پیدا کنند ، دوباره در مخاطب شما قرار می گیرد.

هنگام در نظر گرفتن نحوه انتشار بهتر کلمه در عرصه دیجیتال ، بهتر است تصمیم بگیرید که چگونه می توانید خوانندگان خود را به سرعت وصل کنید و چه چیزی آنها را بیشتر به ارمغان می آورد ، به جای اینکه همه اطلاعات موجود را به طور همزمان تخلیه کنید و امیدوار باشید که مخاطبین مورد نظر را جلب کند. .

هر پلتفرم مجموعه ای از حساسیت ها و اولویت های مختلف را ارائه می دهد و همه محتوا را نمی توان به طور یکسان نمایش داد. با این حال ، هنگامی که انتخاب می کنید کدام را به کار بگیرید و با محتوای درخشان خود طرفداران شایسته ای کسب کنید ، همه چیز در مورد نگهداری و تعامل است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۱
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی