مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

 

هنگام شروع مشاغل کوچک ، تمرکز آنها اغلب این است که چگونه اولین گروه از مشتریان را از طریق درب منزل هدایت کنند.

آنها ممکن است به اشکال سنتی تبلیغات ، مانند تبلیغات چاپی ، کوپن نامه ها ، یا حتی علائم بزرگ کنار جاده تکیه کنند.

آنها ممکن است اعتماد کنند که از آنجایی که می دانند محصول یا خدمات خوبی ارائه می دهند ، تنها زمان لازم است تا مشتری به سمت خود راه پیدا کند.

گرچه این استراتژی ممکن است تجارت بسیار زیادی را به همراه داشته باشد ، اما راهی بهتر و آسان تر وجود دارد.

مشاغل کوچک باید بازار گسترده ای را برای امکانات آنلاین در نظر بگیرند. هیچ تجارت کوچک ، هر چقدر هم که تازه باشد ، نباید از این بازار گسترده چشم پوشی کند.

مزایای بازاریابی اینترنتی

مجموعه ای از سرنخ هایی که به صورت آنلاین پیدا می شوند گروه بسیار بیشتری از افراد هستند که احتمالاً می توانید به صورت محلی آنها را جذب کنید.

با بازاریابی دیجیتال می توانید به روشی مقرون به صرفه و قابل اندازه گیری به مخاطبان عظیم دسترسی پیدا کنید.

از دیگر مزایای بازاریابی آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    توانایی تعامل با مشتریان بالقوه و دانستن اینکه دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند
    توانایی دستیابی به بازار جهانی
    می توانید نسبت به روش های سنتی بازاریابی ، پس انداز کرده و با هزینه کمتری به مشتری بیشتری برسید
    مخاطبان خود را بشناسید و به آنها اجازه دهید شخصاً شما را بشناسند که به ایجاد وفاداری به برند کمک می کند
    می توانید بلافاصله پاسخ های تلاش های بازاریابی خود را پیگیری کنید


آیا بازاریابی دیجیتال را به تعویق می اندازید؟

چرا انتخاب وقت و تلاش برای بازاریابی دیجیتال؟ ممکن است صاحبان مشاغل کوچک مختلف دلایل مختلفی برای جلوگیری از این نوع بازاریابی ارائه دهند ، اما در پایان ، تعلل هنوز هم تعویق است.

مشاغل کوچک گاهی فکر می کنند وقت و هزینه ای برای رقابت آنلاین ندارند. آنها فکر می کنند فقط می توانند یک باره چالش های زیادی را متحمل شوند و هنوز هم به طور کلی می توانند ریزه کاری ها را یاد بگیرند.

ممکن است بسیاری از آنها ترجیح دهند که کار را کند انجام دهند و به یک یا دو شکل اساسی تبلیغات پایبند باشند ، با این فرض که تجارت آنها با گذشت زمان پیشرفت خواهد کرد.

آنها حتی ممکن است فکر کنند که بهترین استراتژی این است که به سادگی صبر کنید تا مشتریان ظاهر شوند. از آنجا که آنها یک شرکت کوچک هستند ، ممکن است فکر کنند که فقط به تعداد کمی مشتری نیاز دارند.

این رویکرد موثری نیست. هیچگاه تضمینی وجود ندارد که کسب و کار شما مشتریانی را به محض حضور مشتری جذب کند و حتی اگر چنین باشد ، ممکن است تعداد مشتریانی که برای سودآوری کسب و کار خود نیاز دارید را جذب نکنید.

مشتریان شما آنلاین هستند

اگر از بازاریابی دیجیتال اجتناب می کنید ، به این دلیل است که فکر می کنید به سادگی آماده نیستید؟ آیا فکر می کنید برای تأسیس فقط به مدتی زمان نیاز دارید و سپس زاویه بازاریابی دیجیتال را کشف خواهید کرد؟

مشکل این روش این است که مشتریان و مشتریان بالقوه شما از قبل آنلاین هستند. بلافاصله. مستقیما. امروز. شانس زیادی وجود دارد که آنها ممکن است از قبل به دنبال کسب و کاری مانند تجارت شما باشند ، اما اگر نتوانند شما را به راحتی پیدا کنند ، احتمالاً شخص دیگری را انتخاب می کنند.

مردم امروز اینگونه کار می کنند. هنگامی که شخصی به تجارت شما علاقه مند است ، خواه به طور کلی در مورد طاقچه شما باشد و یا اینکه در مورد نام تجاری شما کنجکاو است ، اولین کاری که انجام می دهد این است که به صورت آنلاین جستجو کند و ببیند چه چیزی در مورد شما می تواند کشف کند.

آنها انتظار دارند شما را از طریق یک وب سایت و حضور در شبکه های اجتماعی پیدا کنند. آنها ممکن است به دنبال بررسی باشند تا بتوانند ببینند دیگران در مورد شرکت شما چه می گویند و آیا مکان مناسبی برای تجارت است.

اگر مشتری بالقوه نتواند شما را آنلاین پیدا کند ، ممکن است نتیجه بگیرند که تجارت شما مشروع به نظر نمی رسد. یک احتمال بسیار خوب وجود دارد که بسیاری از این مشتریان تصمیم بگیرند که کار شما را جدی نگیرند و به سرعت به جای دیگری منتقل شوند.

وقتی آنها این تصمیم را گرفتند ، احتمالاً برنخواهند گشت.

رقبای شما آنلاین هستند

برای موفقیت در کسب و کارتان باید به کارهایی که رقبا انجام می دهند توجه کنید و از آنها بیاموزید.به رقبای خود فکر نکنید فقط به عنوان کسی که قصد شکست دادن آن را دارید بلکه به عنوان افرادی که چیزی برای آموزش دادن به شما دارند فکر کنید.

هنگامی که به کار رقبا نگاه می کنید ، تصور می کنید چه عواملی موثر است و چه عواملی. به احتمال زیاد ، نوع شغل شما هرچه باشد ، رقبای شما قبلاً در اینترنت حضور پیدا کرده اند. آنها از چه نوع محتوایی استفاده می کنند؟ آیا آنها وبلاگ می نویسند یا از تعداد زیادی گرافیک و فیلم استفاده می کنند؟

چگونه مارک خود را منتقل می کنند و چه چیزی آن را منحصر به فرد می کند؟ تعامل آنها با مخاطب چگونه است؟ فکر می کنید می توانید بهتر عمل کنید؟ اگر در دنیای دیجیتال رقابت نکنید نمی توانید.

در دسترس مشتریان خود باشید

واضح است که در دنیای دیجیتال امروز ، اولین جایی که متوسط ​​مصرف کننده به دنبال آنچه می خواهد ، می رود. آنها به دنبال هر محصول یا خدمتی هستند ، به احتمال زیاد جستجوی خود را با Google شروع می کنند. اگر اصلاً حضور آنلاین نداشته باشید ، پیدا نمی شوید و نمی توانید رقابت کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی