مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

استراتژی سئو چیست؟

شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۵:۴۶ ب.ظ

 

استراتژی بازاریابی SEO یک برنامه جامع برای بازدید بیشتر بازدید کنندگان از وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو است. سئو موفق شامل استراتژی های درون صفحه ای است که از کلمات کلیدی مبتنی بر قصد استفاده می کنند. و استراتژی های خارج از صفحه ، که لینک های ورودی از وب سایت های دیگر را بدست می آورند.

نگاه عمیق تر: قبل از ایجاد یک صفحه سایت یا پست وبلاگ جدید ، احتمالاً به این فکر خواهید کرد که چگونه کلمات کلیدی خود را در پست خود بگنجانید. مشکلی نیست ، اما نباید فقط تمرکز شما باشد - یا حتی تمرکز اصلی شما.

هر زمان که محتوا ایجاد می کنید ، تمرکز شما باید بر روی هدف مخاطبان باشد ، نه این که چند بار بتوانید یک کلمه کلیدی (چه دم بلند باشد و چه دم کوتاه) در محتوای خود بگنجانید.

برای ارضای هدف و رتبه بندی بلند مدت ، استراتژی بازاریابی SEO خود را حول موضوعات و نه کلمات کلیدی ایجاد کنید. اگر این کار را انجام دهید ، به هر حال می توانید به طور طبیعی برای کلمات کلیدی مهم بهینه سازی کنید.

شناخت مخاطبان هدف (یا همان شخصیت های خریدار) و آنچه آنها را به خود علاقه مند می کند ، در جذب بازدیدکنندگان مرتبط به وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو مهم است.


ترافیک ارگانیک چیست؟

ترافیک ارگانیک ترافیکی بدون حقوق است که از موتورهای جستجو مانند Google یا Bing ناشی می شود. بازاریابی جستجوی پولی باعث افزایش میزان ارگانیک بازدید شما نمی شود ، اما شما می توانید با استفاده از نرم افزار بازاریابی ورودی وب سایت خود را بهینه کنید تا بازدید کننده بیشتری داشته باشید.

عمیق تر به نظر رسیدن: یکی از بزرگترین تغییرات در دهه اخیر نحوه شکل گیری رفتارهای کاربر دیگر به SERP هایی است که کاربر در موتورهای جستجو می بیند. و امروز ، رسانه های اجتماعی می توانند تأثیر زیادی در روند روند ترافیک ارگانیک شما داشته باشند.

حتی همین چند سال پیش ، تفاوتی ایجاد نکرد که چه کسی محتوای شما را از طریق جستجوی اجتماعی پیدا می کند. اما اکنون SEO توییت ها ، بازتوییت ها ، نویسندگی Google+ و سایر علائم اجتماعی را در نظر می گیرد.

جستجوی اجتماعی همچنین اولویت محتوا و افرادی است که با شما در ارتباط هستند. این می تواند از طریق یک دوست فیس بوک ، دنبال کننده توییتر یا اتصال از طریق یک شبکه اجتماعی دیگر باشد.

حتی گاهی جستجوی اجتماعی محتوایی را که توسط تأثیرگذار به اشتراک گذاشته شده است در اولویت قرار می دهد.

جستجوی اجتماعی می فهمد که شما ممکن است به محتوایی علاقه مند باشید که شبکه شما برای به اشتراک گذاشتن آن مهم است و بنابراین اغلب در سایت شما ظاهر می شود.

همه اینها بدان معناست که وقتی به استراتژی SEO خود فکر می کنید ، باید به این فکر کنید که استراتژی شبکه های اجتماعی شما نیز چگونه در این معما قرار می گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۸
elyas barari

سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی