مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

محتوا و سفر مشتری در قیف فروش

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۳۱ ب.ظ

 

قیف تبدیل

هنگامی که بخش های مخاطب و شخصیت های خریدار خود را تعریف کردید ، سفر مشتری هر شخص را در سراسر قیف خریدار ترسیم کنید ، از جمله:

    مشتریان بالقوه چه کاری انجام می دهند؟
    کجا آنلاین می شوند؟
    آنها چه اطلاعاتی می خواهند؟
    چگونه مطالب ارائه می شود؟

گرافیک قیف خریدار

بعلاوه ، آنها هنگام جستجو چه س questionsالاتی از خود می پرسند؟ آلفرد ال. یاربوس ، روانشناس روسی ، تحقیقی درباره حرکات چشم انجام داد. از شرکت کنندگان خواسته شد تا به نقاشی ها نگاه کنند. یاربوس س certainال خاصی را مطرح کرد ، سپس حرکات چشم هر یک از شرکت کنندگان را ردیابی کرد.

آنچه او دریافت این بود که شرکت کنندگان بسته به سوالی که از قبل از آنها پرسیده شده بود ، قسمتهای کاملاً مختلف نقاشی را بررسی می کردند.

اساساً مغز ما برای یافتن راه حل برای س questionsالات خاصی که از خود می پرسیم سخت گیر است. بنابراین ، بسیار مهم است که شما تلاش کنید تا از طریق قیف تبدیل به سوالات سوزاننده مخاطب خود پاسخ دهید.
مراحل هدف گذاری قیف

به عنوان مثال ، یک پست وبلاگ ممکن است یک عنوان اصلی در صنعت شما را هدف قرار دهد تا کسانی را که تازه سفر خریدار را آغاز می کنند ، ضبط کند. این پست ممکن است به س questionsالات اصلی پاسخ دهد و راه حل های بالقوه ارائه دهد. یا ممکن است یک قطعه سرگرم کننده یا جذاب باشد که به منظور گسترش دامنه و جلب توجه است.
گرافیک قیف

وقتی وبلاگ تحقیق اولیه خود را انجام داده و شروع به تعامل با مارک های مختلف یا فروشندگان می کند ، ممکن است یک پست دیگر در وبلاگ هدف قرار گیرد.

در این مرحله ، ممکن است محتوای دقیق تر و سفارشی تری متمرکز بر محصولات خاص ، خدمات ، راه حل ها ، ویژگی ها و مزایا باشد.

در انتهای قیف ، افراد احتمالی می خواهند گزینه ها را مقایسه کرده و تصمیم نهایی را بگیرند. برای تبدیل کنجکاوی آنها به تبدیل ، یک ماشین حساب بازگشت سرمایه ، مطالعات موردی دقیق یا یک نسخه آزمایشی یا کوپن رایگان ارائه دهید.

حسابرسی محتوا و تجزیه و تحلیل شکاف را انجام دهید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی