مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

7 عامل رتبه بندی Google که بر SEO شما تأثیر می گذارند

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۸:۵۸ ب.ظ

 

آیا وب سایت شما با وجود تلاش شما رتبه بالایی ندارد؟ اگر به برخی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی Google که نقش عمده ای در تلاشهای شما در زمینه جستجوگرها دارند ، فکر کنید ، مفید خواهد بود. فاکتورهای SEO درون صفحه ای نقش مهمی دارند ، زیرا 34000 جستجو در هر ثانیه انجام می شود و فقط 75٪ از این کاربران از صفحه اول نتایج چشم پوشی می کنند. در عصری که حضور دیجیتال و رسانه های اجتماعی باعث رشد تجارت و درآمد می شوند ، وب سایت بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی آنلاین را تشکیل می دهد.

برای آسان تر یافتن وب سایت خود ، باید فعالیت های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را با هدف اطمینان از دریافت ترافیک از گروه مناسب پیاده سازی کنید. این می تواند شامل پیشنهاد قیمت کلمات کلیدی و سایر عوامل رتبه بندی Google مانند ایجاد محتوای مطمئن و بهینه شده برای سیستم عامل های مختلف باشد. اما آنچه واقعاً اهمیت دارد اصل ساده E-A-T است که موتورهای جستجو از آن برای سنجش رتبه وب سایت شما استفاده می کنند.

E-A-T مخفف:

    تجربه: آیا وب سایت شما منبع صحیحی برای یک عبارت جستجوی خاص است؟ آیا نویسنده مقاله مهارت و دانش در این زمینه را دارد؟
    مقام: آیا سایت به عنوان یک منبع قابل اعتماد مورد اعتماد است؟ آیا صفحه برای اثبات این موضوع بک لینک خوبی دارد؟
    قابل اعتماد بودن: آیا مطالب واقعی هستند؟ آیا برای امنیت می توان به سایت اعتماد کرد؟

موتورهای جستجو از پارامترهای بسیاری مانند نرخ گزاف گویی ، بک لینک ، بهینه سازی صفحه و سایر عوامل رتبه بندی در صفحه استفاده می کنند تا میزان مصرف شما را مشخص کنند. و میزان بازدید مناسب را بدست آورید ، زیرا 93٪ از تجربیات آنلاین با تحقیق آغاز می شود.

بنابراین ، در اینجا برخی از فاکتورهای اصلی رتبه بندی Google وجود دارد که باید هنگام کار بر روی SEO در نظر بگیرید:

1. گواهینامه HTTPS

اگر توجه کرده باشید ، امروزه بسیاری از مرورگرها از وب سایت های معتبر به عنوان ناامن یاد می کنند زیرا فاقد برخی از ویژگی های اساسی امنیتی هستند. مهمترین این گواهینامه ها SSL (لایه امن سوکت) (Https) است. بیشتر مرورگرها فقط دسترسی به صفحات HTTPS را توصیه می کنند زیرا از امنیت بیشتری برخوردار هستند و اطلاعات شما را رمزگذاری می کنند. و گوگل نیز آن را می فهمد ، که آن را به یک عامل حیاتی برای رتبه بندی گوگل تبدیل می کند. طبق آخرین به روزرسانی ، Google 2/3 از وب سایت های خود را ناامن گزارش می کند ، زیرا فاقد گواهی SSL است.

2. بهبود تلفن همراه

فقط در سال 2018 ، 3.7 میلیارد کاربر از طریق دستگاه تلفن همراه به اینترنت دسترسی پیدا کرده اند. انتظار می رود این تعداد فقط در شرایط فعلی افزایش یابد. نه تنها وب سایت ها ، بلکه 60٪ جستجوی گوگل از طریق تلفن همراه انجام می شود که تعداد بسیار زیادی است. از این رو ، اگر وب سایت شما برای موبایل دوستانه نیست ، شما نه تنها مشتری خود را از دست می دهید بلکه عوامل حیاتی رتبه بندی گوگل را نیز از دست می دهید.

3. سرعت صفحه

سرعت صفحه یک فاکتور بسیار مهم است زیرا تعیین می کند وب سایت شما با چه سرعتی بارگیری می شود. برای بهبود تجربه کاربر ، گوگل و سایر مرورگرها از این به عنوان یکی از عوامل حیاتی برای سئو در صفحه استفاده می کنند. طبق آمار Statista ، 47٪ از کاربران انتظار دارند که یک صفحه وب در عرض 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود. آنچه مهم است این است که 40٪ از کاربران اگر بیش از 3 ثانیه طول بکشد صفحه را ترک کرده و برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود به صفحه دیگری می روند.

4. بهینه سازی محتوا

برای هر یک از فاکتورهای رتبه بندی SEO در صفحه ، در دسترس بودن محتوای با کیفیت بالا از اهمیت بالایی برخوردار است ، زیرا این امر تأثیر زیادی در تعامل کاربر دارد. این عامل به طور غیر مستقیم بر عملکرد کلی و رتبه بندی وب سایت شما تأثیر می گذارد ، بنابراین داشتن محتوای بهینه شده برای مخاطبان هدف ضروری است.

5. کلیپ های ویدئویی باعث بهبود سئو می شوند

نه تنها فیلم ها بسیار مورد بازدید قرار می گیرند ، بلکه حتی موتورهای جستجو نیز اولویت بیشتری به محتوای ویدیویی می دهند. سیسکو توضیح می دهد که 80٪ از ترافیک اینترنت تا سال 2021 محتوای ویدئویی خواهد بود و 79٪ از افراد ترجیح می دهند یک فیلم را تماشا کنند تا آن را بخوانند. با این حال ، فقط افزودن فیلم های بیشتر کمکی نخواهد کرد ، زیرا زمان بارگذاری وب سایت باید افزایش یابد. برای به دست آوردن نتایج واقعی ، فیلم های خود را با کلمات کلیدی و متن مناسب بهینه کنید زیرا در فاکتورهای SEO صفحه نیز نقش دارند.

6. بک لینک با کیفیت

بک لینک پیوندهایی از سایتها و صفحات معتبر است که بازدید را به سایت شما هدایت می کند. تولید بک لینک کار ساده ای نیست اما با داشتن استراتژی محتوای مناسب نقش مهمی در سئو سایت دارد. بدون شک لینک ها یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی در گوگل هستند و به موتور جستجو کمک می کنند تا اعتبار وب سایت شما و دامنه صنعت را تأیید کند.

7. مادام العمر بودن دامنه

طبق یک مطالعه ، 60٪ وب سایت های موجود در میان ده برتر در Google Search Ranking حداقل سه ساله یا بیشتر هستند. از این رو ، سن دامنه نقش زیادی در عوامل رتبه بندی SEO در صفحه دارد. بنابراین ، به جای تغییر دامنه ، به شدت پیشنهاد می شود که کاربران به نام دامنه بچسبند و برای دستیابی به مزیت ، به پیشرفت خود ادامه دهند. عوامل رتبه بندی Google برای تعیین اعتبار و قابلیت اطمینان صفحه ، دامنه را در نظر می گیرند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۵
elyas barari

سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی