مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

جوشکاری در تهران

پنجشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۹ ب.ظ

جوشکار سیار غرب تهران و آهنگری غرب تهران

خدمات آهنگری غرب تهران و جوشکار سیار غرب تهران به عنوان یکی از خدمات سایت تاسیسات سرویس با اعزام سریع نیروی جوشکار در کمتر از یک ساعت در هر مکانی که شما بخواهید. جوشکاری سیار غرب تهران با داشتن بهترین تجهیزات و داشتن تجربه بسیار بالا در خدمت شما خواهیم بود.

با وجود ساختمان سازی های زیاد در منطقه غرب تهران و افزایش روند استفاده از فلزات در ساختمان ها به خاطر زیبا سازی و حفط امنیت در ساختمان ها صنعت جوشکاری و آهنگری بسیار مورد نیاز شده است. مهم تر از ان حفط امنیت ساختمان ها می باشد که متاسفانه به خاطر اتفاق های بسیار بدی که در ساختمان ها می شود, مردم از عدم امنیت ساختمان های خود ناراحتی شدیدی دارند.


با کمک جوشکار سیار غرب تهران در سایت تاسیسات سرویس دیگر نیازی به پیدا کردن کسی که بخواهد خدمات جوشکاری را با دردسر زیاد و بدون گارانتی انجام دهد نخواهید داشت.


خیلی سریع بعد از تماس شما و دریافت دقیق آدرس محل مورد نظر و ایجاد هماهنگی با نزدیکترین جوشکار سیار غرب تهران کار اعزام جوشکار به محل شما انجام می شود. اگر تاخیری در امدن جوشکار سیار مشاهده کردید می توانید با پشتیبانی سایت در تماس باشید.


شماره تماس شرکت در ساعات اداری : 02166253657

در صورت نیاز به خدمات اهنگری غرب تهران و جوشکاری سیار غرب تهران می توانید با شماره 09128276027 در شبانه روز تماس بگیرید.

گروه تاسیسات سرویس به مدت 24 ساعته و 7 روز هفته حتی در روزهای تعطیل اماده هر گونه خدمات می باشد.

 

ما همیشه برای اینکه بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان خود بدهیم سعی می کنیم که کمترین قیمت را در نظر بگیریم. البته قیمت جوشکاری و آهنگری متفاوت می باشد اما اگر نیاز به برآورد قیمت برای انواع کارهای جوشکاری دارید می توانید با واحد پشتیبانی سایت در تماس باشید. 


انواع خدمات جوشکار سیار غرب تهران

ما با کمک جوشکاران با تجربه و فارغ التحصیلان جوشکاری همیشه سعی کرده ایم که یک نوع خدمات ویژه و استثنایی را برای مشتریان خود در نظر بگیریم. این خدمات کاملا با خدمات مشابه جوشکاران دیگر متفاوت خواهد بود. علت ان را می توانید بعد از ارائه خدمات مشاهده کنید.

انواع درب و پنجره فلزی و درب فلزی حیاط

طراحی درب آکاردئونی یا کشویی

طراحی و اجرای درب ورودی ساختمان

ساخت انواع ابعاد درب انبار

ساخت انواع طرح های حفاظ دور دیوار

اجرای طرح های حفاظ بالکن و تراس و بوته ای

ساخت حفاظ شاخ گوزنی و سر نیزه ای

اجرای حفاظ لیلیوم و نیزار 

حفاظ درب و پنجره فرفورژه و استیل و آهنی

طراحی و اجرای نرده اهنی و استیل و بالکن

اجرای نرده فلزی و تراس و راه پله

اجرا و طراحی آلاچیق های زیبای فلزی

اجرای انواع سقف های کاذب در داخل و خارج ساختمان

ساخت و نصب سوله های با کیفیت 

ساخت انواع کانکس در ابعاد کوچک و بزرگ

اجرای انواع اسکلت های فلزی بزرگ و کوچک در ساختمان

قبول پیمانکاری جوشکاری و آهنگری اناوع ساختمان ها و مجتمع ها

طراحی زیبای میز و نیمکت های فلزی مدرن و بروز

اجرای چهارچوب های فلزی با کیفیت بالا

ساخت و اجرای زیبا و مدرن نرده های فلزی

پیمانکاری و اجرای پل های فلزی و آهنگری غرب تهران

ساخت انواع تابلو و قفسه فلزی مدرن و زیبا

ساخت زیر کولری با امنیت بالا

ساخت انواع سایه بان پارکینگ و حیاط

ساخت زیبای انواع راه پله فلزی و راه پله گرد فلزی

طراحی زیبای سقف پارکینگ و سقف شیبدار کاملا اصولی

اجرای سقف شیروانی با کیفیت بالا

تعمیر مخزن آبگرمکن ایستاده ( جوشکاری سوراخ مخزن )

طراحی و اجرای زیباترین صندلی ها

انواع خرده کاری ها در جوشکاری و آهنگری

و خدمات بسیار دگیر که در اینجا فقط به مهم ترنی ها اجاره کردیم.


با گسترش صنعت فولاد سازی و استفاده زیاد مردم از فلزات باعث شده شغل جوشکاری نسبت به دهه های قبل طرفداران زیادی پیدا کند. اما با زیاد شدن آهنگری و جوشکار سیار در غرب تهران و البته به همین صورت در تمام مناطق تهران پیدا کردن یک شخص با تجربه برای جوشکاری بسیار سخت شده است.


گاها پیش آمده بعد از پایان کار جوشکاری نقص هایی در کار مشاهده شده و وقتی که می خواهید به کسی که کار جوشکاری را انجام داده است تماس بگیرید و بگویید که چرا کار انجام شده ناقص هست و اشکالاتی در آن بوجود آمده متاسفانه فرد جوشکار دیگر پاسخ شما را نمی دهد.


حتی بعضی از شرکت ها هم که کار خدمات جوشکاری و تاسیساتی را انجام می دهند بعد از پایان کار هیچ مسئولیتی را قبول نمی کنند و فقط تا پایان مرحله ساخت و اجرا کار را پشتیبانی می کنند و بعد از تماس با پشتیبانان انها به شما خواهند گفت که: " ما هیچ مسئولیتی بعد از پایان کار نداریم و اگر مشکلی رخ داده احتمالا از سمت شما بوده و ما کار را به درستی تحویل شما دادیم. "


اما گروه تاسیساتی سرویس هیچ وقت به خود حق نمی دهد که بخواهد با مشتریان خود به شکلی رفتار کند تا آنها از کیفیت خدمات جوشکاری و تمام خدمات ما دلسرد شوند.

مطئنا هر کسی می داند که رضایت مشتریان بهترین تبلیغ برای هر شزکتی خواهد بود. ما همیشه سعی کردیم که با ارائه گارنتی از انواع خدمات خود یک قدم بیشتر از سایر شرکت ها برداریم تا بتوانیم ارزش کار خود را به مشتریان نشان دهیم.


اگر هر گونه مشکلی در ارائه خدمات جوشکار سیار غرب تهران سایت ما مشاهده کردید می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و هرگونه نظر و انتقادی در رابطه با جوشکار سیار ما دارید بیان کنید.


ما آماده عقد قرارداد با انواع شرکتها و مجتمع ها و شرکت های تاسیساتی جهت ارائه خدمات جوشکاری و آهنگری در ابعاد بزرگ و کوچک و انواع جوشکاری و روشهای جوشکاری در تمام مناطق تهران و استان البرز هستیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۸
elyas barari

جوشکاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی