مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

خدمات لوله بازکنی در شمال تهران

چهارشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ق.ظ

لوله بازکنی نیاوران و نشت یابی لوله ها در تهران

خدمات لوله بازکنی نیاوران به عنوان بخشی از خدمات لوله بازکنی سایت پرتقال در تمام  مناطق تهران تحت پوشش می باشد. در این مطلب به انواع خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه سایت پرتقال خواهیم پرداخت و نکاتی را برای پیشگیری از اتفاقات و مشکلات گرفتگی لوله ها به شما آموزش خواهیم داد.


چرا خدمات لوله بازکنی نیاوران سایت پرتقال

با ارائه بهترین خدمات تاسیساتی لوله کشی و خدمات حفاری و تخلیه چاه و نشت یابی لوله ها با کمک بیش از 200 پرسنل و سرویس کار با تجربه و با بیش از 20 سال تجربه خدمات دهی در سراسر تهران آماده ایم که بتوانیم با ارائه بهترین کیفیت در خدمات به همراه با ارزان ترین قیمت حتی به نسبت اتحادیه و در کمتر از نیم ساعت تمامی مشکلات شما را حمل کنیم.


انجام مشاوره رایگان در رابطه با نقشه های لوله کشی ساختمان و حفاری چاه و دیگر خدمات تاسیساتی لوله کشی به عنوان خدمات حرفه ای سایت پرتقال می باشد.


متاسفانه شاهد هستیم که مشتریان بعد از تماس با مشاوران ما بیان می کنند که بعضی سرویس کاران با انجام کارهای اشتباه یا باعث بروز دوباره مشکلات شده اند و یا باعث خرابی بیشتر شده اند. اما سرویس کاران ما همیشه بعد از پایان کار و نظافت کامل در صورت نیاز مشاوره ای را به شما خواهند داد تا از بروز مشکلات دیگر جلوگیری شود.


همچنین شما می توانید بعد از پایان کار سرویس کاران ما با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و گزارش کار تعمیرکار را به ما بدهید تا بتوانیم که به خدمات دهی با کیفیت تر به همشهریان خود کوشا باشیم و نظارت کامل تری را به همراه شما داشته باشیم.


نظافت و پاکیزگی بعد از رفع مشکلات لوله کشی در منزل شما توسط سرویس کاران ما باعث رضایت مندی مشتریان عزیز شده است. این کیفیت از خدمات و نیاز مشتریان باعث شده که ما به فکر این باشیم تا با راحت تر کردن فرایند خدمات دهی و دسترسی راحت تر همشهریان عزیز به سمت فضای آنلاین برویم.


مسلما تبلیغات در فضای شهر باعث شده که زیبایی شهر به شدت از بین برود. اما با پاک کردن برچسب ها در شهر و حفظ زیبایی فضای شهر بر آن شدیم تا با طراحی سایت پرتقال دسترسی همشهریان عزیز را راحت تر بکنبم که مورد توجه کاربران و مشتریان نیز قرار گرفته است.


با زیاد شدن کاربران و دسترسی بیشتر همشهریان به سایت سعی کردیم تا با افزایش پشتیبانان سایت و پاسخ گویی به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی نیاز کاربران را برآورده کنیم. خدمات دهی سایت در تمام مناطق تهران ( شمال تهران- غرب تهران- شرق تهران-جنوب تهران و مرکز تهران) می باشد.


مهم ترین خدمات سایت پرتقاال

لوله بازکنی و نشت یابی

تخلیه مکانیزه چاه در تهران با پمپ های کف کش و ارتفاع زن

طوقه چینی و کول گذاری در چاه فاضلاب

حفاری چاه و تعمیر چاه قدیمی به صورت کاملا اصولی

استفدده از دستگاه های لوله بازکنی پیشرفته

بازکردن لوله ها با دستگاه فنرزنی با کمک انواع سرفنرهای حرفه ای

انشعاب فاضلاب ساختمان ها با فاضلاب های شهری

رفع بوی بد فاضلاب و سرویس بهداشتی

تعمیر تعویض و نصب توالت های فرنگی و ایرانی

تعمیر تعویض و نصب لوله ها و شیرآلات

تعمیر و تعویض و نصب پمپ آب خانگی

حفاری چاه آب با کمک بهترین دستگاه ها در کمترین زمان

تشخیص ترکیدگی انواع لوله ها

رفع نم و رطوبت حاصل از شکستگی لوله ها

تعمیر و سرویس موتورخانه و پکیج

باز کردن گرفتگی انواع توالت و لوله ها

بیرون آوردن انواع وسایل از درون لوله ها مانند موبایل و انگشتر

اعزام سرویس کار در کمتر از نیم ساعت به محل حادثه

مشاوره لوله کشی ساختمان و تاسیسات لوله کشی



توضیح اکثر مشکلات مردم و خدمات سایت پرتقال


تخلیه چاه

یکی از مهم ترین خدمات سایت پرتقال تخلیه چاه توسط ماشین های لجن کش 6000, 8000, 12000 می باشد. این دستگاه ها دارای پمپ های لجن کش و مکنده قوی می باشد که هر نوع فضولاتی را از داخل چاه پاک می کند.


رفع نم و رطوبت

ممکن است که قسمتی از منزل شما نم بگیرد که این رطوبت احتمالا برای شکستگی لوله ها می باشد. ما با تشخیص دقیق محل ترکیدگی لوله و برطرف کردن مشکل ان آسودگی خیال شما را فراهم می کنیم. برای رفع این مشکل هر چه سریعتر با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.


کفتراشی و لایروبی چاه

ممکن است بعد از تخلیه چاه فاضلاب در بعضی از ساختمان ها نیاز به خدمات لایروبی و کف تراشی چاه باشد. مفتراشی و لایروبی چاه باعث می شود که چاه بزودی پر نشود.


طوقه چینی و کول گذاری

همچنین بهتر است اگر چاه فاضلاب ساختمان از نوع خاک سست باشد حتما کار طوقه چینی و کول گذاری دیواره چاه را انجام دهید. در صورتی که از خدمات سایت ما برای حفاری چاه استفاده کنید این خدمات نیز بریا شما انجام می شود.


لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی نیاوران شامل رفع گرفتگی انواع لوله های توالت فرنگی و ایرانی – لوله های حمام و ظرفشویی – پاک کردن سیمان از لوله ها – درآوردن موبایل و جواهرآلات از لوله ها – پاک کردن جرم ها و موهای زاءد از داخل لوله ها و سایر موارد می باشد.


تمامی این خدمات با کمک دستگاه های پیشرفته و مدرن و همچنین با کمک تجربه سرویس کاران متعهد و امانت دار انجام می شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی