مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

10 مهمترین رتبه بندی Google که یک مبتدی باید بداند

شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۴۸ ب.ظ

 

 پیوندهای داخلی پیوند دادن صفحات در سایت شما می تواند قدرت آنها را بین آنها منتقل کند.

کلمه کلیدی در URL. از جمله کلمه کلیدی در حلقه URL (همان بیتی است که بعد از قسمت ".com /" URL نشان داده می شود) برای ارسال سیگنال ارتباط دیگری به Google گفته می شود.

عوامل سایت:

فاکتورهای گسترده ای در سایت وجود دارد که می تواند بر قابلیت جستجوی سایت شما نیز تأثیر بگذارد:

1. نقشه سایت. نقشه سایت به موتور جستجو کمک می کند تا تمام صفحات سایت شما را فهرست بندی کند. این ساده ترین و کارآمدترین روش برای گفتن به Google است که وب سایت شما شامل چه صفحاتی است.

2. اعتماد به دامنه. اعتماد مهم است. فکر کردن اینکه سایتهایی که Google به آنها اعتماد دارد باید رتبه بالاتری داشته باشند ، سخت است. اما چگونه این اعتماد را ایجاد می کنید؟ برایان از Backlinko در اینجا لیست کاملی از عوامل اعتماد را دارد. نیازی به گفتن نیست که ایجاد فاکتورهای اعتماد دامنه شما مطمئناً نتیجه خواهد داد.

3. محل سرور. برخی از سئوکاران معتقدند که مکان سرور به ارتقا for رتبه بندی آن کشور یا منطقه خاص کمک می کند.

4. سایت بهینه شده برای موبایل. فقط یک سال پیش ، 46٪ از جستجوگران از تلفن همراه به طور انحصاری برای تحقیق استفاده می کردند. من معتقدم این تعداد در 12 ماه گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است. پس تعجبی نخواهد داشت که داشتن یک سایت بهینه شده برای موبایل به نوعی بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.

5. یکپارچه سازی کنسول جستجوی گوگل. در آخر ، گفته می شود که تأیید سایت شما در Google Webmasters Tools به شما کمک می کند تا نمایه سازی سایت های شما انجام شود. حتی اگر اینطور نباشد ، این ابزار داده های ارزشمندی را ارائه می دهد که می توانید برای بهینه سازی بهتر سایت خود استفاده کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۰۴
elyas barari

سئو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی