مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

Samsung Galaxy M11 را بررسی کنید

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۶:۳۹ ب.ظ

Galaxy M11 یکی از جدیدترین تلفنهای بودجه سامسونگ است که اخیراً به بازار ایران معرفی شده است. امروز با بررسی Samsung Galaxy M11 سامسونگ در خدمت شما هستیم و می خواهیم ببینیم که چگونه محصول جدید اقتصادی کره ای ها گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال تلفن بودجه هستند.

Samsung Galaxy M11 را بررسی کنید
از جمله جعبه

علاوه بر خود تلفن ، جعبه M11 شامل یک شارژر ، کابل شارژ ، هدفون و یک پین و یک سیم کارت جداگانه است.


طراحی سامسونگ گلکسی M11

تلفن های اقتصادی از آنجا که از نظر مشخصات سخت افزاری نسبت به تلفن های گران قیمت پایین نیستند ، تولید کنندگان سعی می کنند از راه های دیگر آنها را برای خریداران جذاب کنند. این طرح برای بسیاری از تلفن ها نقش "عشق در نگاه اول" را بازی می کند. در حقیقت ، ظاهر جذاب یا متفاوت ، بدون در نظر گرفتن مشخصات سخت افزاری ، می تواند درصدی از کاربران را برای خرید گوشی متقاعد کند.

سامسونگ چنین سیاستی را برای گلکسی M11 اتخاذ کرده است. این گوشی در رنگ های مشکی ساده و کلاسیک و در دو رنگ زرق و برق دار ، متالیک آبی و بنفش موجود است. نسخه ای که برای بررسی داریم به رنگ بنفش است و قاب پشت و قاب گوشی کاملاً روشن (بنفش) است. برخلاف تلفنهای امروزی که جلوه های مختلفی از رنگ را در قسمت پشتی ارائه می دهند ، رنگ جلد پشت این گوشی مات ، ساده و یکنواخت است.

قسمت پشتی گوشی از پلاستیک ساخته شده است و در قسمت بالا سمت چپ سه دوربین در یک کیس مسطح قرار گرفته است. علاوه بر این ، یک فلاش LED برای دستگاه وجود دارد ، و در وسط نیمه فوقانی دستگاه سنسور اثر انگشت است. گزینه ای که این روزها در همه تلفن های بودجه یافت نشد. قسمت زیرین قاب با آرم سامسونگ حک شده است. لبه های کیس خمیده است و مانند تلفن های سری دیگر نیست.

سامسونگ گلکسی M11

قاب اطراف M11 نیز از پلاستیک ساخته شده است. در لبه سمت راست این پنجره کلیدهای صدا و پاور تلفن قرار دارند. در لبه پایینی بلندگوی اصلی یک پورت USB-C و میکروفون ارتباطی وجود دارد. لبه سمت چپ دستگاه دارای شکافی برای سیم کارتها و کارتهای حافظه است ، در حالی که در لبه بالا یک میکروفون نویز و جک هدفون 3.5 میلی متری قرار دارد.


81.6٪ مساحت پنل جلوی گوشی توسط صفحه نمایش اشغال شده است ، بدین معنی که حدود 18٪ از این فضا متعلق به لبه های صفحه و البته بلندگو در بالای صفحه است. دوربین سلفی گوشی نیز درون سوراخ ایجاد شده در صفحه نمایش گنجانده شده است. به طور کلی ، حاشیه های اطراف این صفحه نمایش از آنچه در تلفن های گران قیمت می بینیم بزرگتر است و البته این در تلفن های بودجه چندان عجیب نیست.

سامسونگ گلکسی M11

گلکسی M11 سامسونگ اندازه گیری 161.4 x 76.3 x 9 mm و وزن آن 197 گرم است. با وجود ساختار پلاستیکی ، وزن این گوشی زیاد است و دلیل آن وجود باتری بزرگ در داخل گوشی است. جک هدفون 3.5 میلی متری ، درگاه USB-C و سنسور اثر انگشت برخی از مواردی هستند که شاید همه آنها را در یک تلفن با بودجه واحد پیدا نکنید. اگرچه بدنه پلاستیکی M11 در موقعیت هایی مانند ریزش از ارتفاعات مانند قاب های شیشه ای در معرض خطر شکستگی نیست ، اما به احتمال زیاد در اثر خراش های سطح آسیب دیده است.


سامسونگ گلکسی M11

سامسونگ گلکسی M11 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی PLS TFT با رزولوشن 760 در 1560 پیکسل است. این صفحه با نسبت ابعاد 19.5: 9 و تراکم پیکسل 268 پیکسل در اینچ دارد. سامسونگ که همیشه به دلیل استفاده از بهترین نمایشگرها برای محصولات خود شناخته شده است ، تصمیم گرفته است از یک صفحه نمایش غیر AMOLED برای تلفن بودجه استفاده کند که در این محدوده قیمت تعجب آور نیست.

صفحه نمایش سامسونگ Galaxy M11

همه چیز در این صفحه نمایش خوب است (نه عالی) ، از دقت رنگ و کیفیت تصویر گرفته تا روشنایی در محیط های مختلف و زاویه دید. در بخش Display Settings امکان تنظیم دستی روشنایی صفحه نمایش ، تنظیم خودکار میزان روشنایی با توجه به محیط (روشنایی تطبیقی) ، تم تاریک (حالت تاریک) ، تنظیمات صفحه اصلی ، کلیدهای پیمایش و ... وجود دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۲
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی