مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

تلفن های Geoplus در دو مدل Q10 و T10 در دسامبر 1998 معرفی شدند و به محض ورود به بازار ، رکورد فروش یک شبه در فروشگاه های Hyperstar را شکست. محبوبیت کاربران این تلفن ها از چند طریق قابل بررسی است.

اولین مورد را می توان نیاز مصرف کنندگان برای خرید گوشی های هوشمند عملی با قیمت مناسب در نظر گرفت. مجموعه ویژگی های این تلفن ها علاوه بر قیمت ارائه شده ، یک مزیت رقابتی برای کاربران گوشی های هوشمند است که از قیمت شگفت آور بازار راضی نیستند. از طرف دیگر ، همکاری گلدیران و رسانه پردازش - به عنوان ارائه دهندگان این برند تلفن - با سابقه چشمگیر مشارکت تجاری با مارک های جهانی مانند ال جی ، می تواند به عنوان ضامن خرید ایمن در ذهن و اعتقاد مصرف کنندگان شناخته شود.

دو ماه از ورود این تلفن ها در سال گذشته و به دلیل نوسانات ارزی و محدودیت های هاله ، شرایط تهیه و توزیع این محصول در سطح کشور با مشکلاتی روبرو شد. این در حالی است که تقاضای کاذب در بازار ، به عنوان مثال در فروردین ماه امسال ، به سرعت سهام این دستگاه ها را به صفر رساند و این در شرایطی بود که دو شرکت در اوج شیوع خوردگی و بسته شدن قرنطینه ، این عطش را پیش بینی نکردند.

این تقاضا باعث شده است تا گولدران و پردازش رسانه ها برنامه ریزی و اقدام را با توجه به نیاز بازار در نظر بگیرند. بنابراین ، پس از گذشت چند ماه ، این تلفن ها خالی شدند و به دلیل مطالبات مکرر کاربران عمومی و موبایل ، این دو مدل Geoplus ، Q10 و T10 ، از 26 آگوست 1999 بار دیگر در ابعاد گسترده تری به بازار عرضه شدند.

اما قبل از خرید تلفن های GPlus ، اجازه دهید نگاهی به ویژگی های آن بیندازیم

به طور کلی ، این دو تلفن ویژگی هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند که به جرات می توان گفت هیچ رقیب مستقیم برند را نمی توان در بازار یافت. برنده این دو دستگاه علاوه بر قیمت مناسب ، پشتیبانی خوبی است که باعث شده آنها به دستگاه های محبوب در بازار تبدیل شوند.

اگر ظاهر دستگاه برای شما مهم است

اولین چیزی که باید هنگام خرید دستگاه در مورد آن فکر کنید؛ چیست؟ ظاهرش؟ در حقیقت ، با نگاهی به ظاهر گوشی ، بسیاری از کاربران در مورد آن اظهار نظر می کنند ، و بندرت این است که دستگاهی که به نظر چندان جالب نباشد ، می تواند در موارد دیگر توجه کاربر را به خود جلب کند. زیبایی در طراحی ساختمان و به اصطلاح لوکس از مواردی است که خریداران باید از آن قدردانی کنند. اما گوشی های Giplus به چه شکلی هستند؟

GPlus در این زمینه توجه خاصی به حس ارتباطات کاربر داشته است. هر دو گوشی از پلاستیک ساخته شده اند اما نسخه بزرگتر یا Q10 دارای ظاهری مدرن است ، از جمله بدنه ای زیبا و با ویژگی ای که نور را به رنگ آبی بازتاب می دهد.

دوربین و صفحه نمایش از ویژگی های متداول این دستگاه است

هر دو دوربین ، مانیتور و ارتباطات از ویژگی های متداول بیشتری برای استفاده عادی برخوردار هستند و ما باید انتظارات خود را برای آنها تنظیم کنیم. با این حال ، اگر ما یک درجه از موفقیت به این بخش ها بدهیم ، دیگر از بین نخواهیم رفت.

هر دو گوشی دارای بدنه دوربین دوتایی هستند که از یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی ، سنسور میدان 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی تشکیل شده است.این سنسور برای هر دو دستگاه 5 مگاپیکسلی است.

GPlus در Q10 از یک LCD IPS 6.26 اینچی با رزولوشن 720 20 1520 پیکسل استفاده می کند و در نتیجه تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ مربع ایجاد می شود. در مقابل ، GPlus T10 از یک صفحه نمایش LCD 5/5 اینچی با رزولوشن 1440 7 720 پیکسل با چگالی 295 پیکسل در هر اینچ مربع استفاده می کند.

سیستم عامل آندروید مجهز به دستگاه های مناسب قطعاً پاسخگوی نیاز کاربران عادی خواهد بود.

T10 تلفنی با قدرت پردازش بیشتر اما حافظه کمتری است ، در حالی که Giplus Q10 از پردازنده نسبتاً کمتری و حافظه بیشتر برخوردار است. استفاده از سیستم عامل آندروید دستگاههایی را که در مورد نرم افزار مورد بحث قرار می دهیم بسیار سازگار ساخته و می تواند انتظارات بسیاری را به خوبی برآورده کند.

یکی از مزایای این تلفن هوشمند حافظه Q10 است

می دانید که حافظه تلفن یکی از مهمترین مواردی است که باید در نظر بگیرید. مقدار زیادی تبادل داده عکس و فیلم در طول روز توسط کاربر و نزدیکان وی سرانجام یک روز حافظه هر تلفنی را پر می کند. Q10 با حافظه 32 گیگابایتی ، سر و شانه های بالاتر از همسالان خود دارد. این امر باعث شده است تا GPlus به یکی از محبوب ترین تلفن های کلاس خود تبدیل شود.

در زیر خلاصه ای از ویژگی های این دو محصول آورده شده است:
تلفن Q10

    طراحی زیبا و مدرن
    مجهز به دستگاه های کلاس جهانی
    دستگاه تشخیص اثرانگشت
    پاک کردن تصاویر و رنگهای واقعی روی صفحه IPS
    پورت Type-C
    صفحه نمایش با کیفیت بالا و درجه
    بسته کامل شامل قاب ژل ، شیشه محافظ صفحه نمایش و هندزفری با کیفیت بالا است
    عکاسی با کیفیت بالا در نور روز
    نمایشگر 6.26 اینچی
    اندروید 9
    رم 3 گیگابایتی
    قیمت اقتصادی

تلفن T10

    مجهز به نرم افزار اندروید 9
    رم 2 گیگابایتی
    توانایی تشخیص چهره
    پاک کردن تصاویر و رنگهای واقعی روی صفحه HD
    تراشه پردازش قدرتمند با توجه به طبقه بندی قیمت دستگاه
    باتری عالی و شارژ بسیار خوب
    بسته کامل شامل قاب ژل ، شیشه محافظ صفحه نمایش و هندزفری با کیفیت بالا است
    وجود سنسور اثر انگشت
    قیمت اقتصادی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۲۱
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی