مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

 

تماشای یک کامپیوتر که در زمان واقعی مقابل چشمان شما جمع می شود جالب است. حتی کولر در حال تماشای ساخت رایانه شخصی و برنده شدن جوایز است.

Newegg با جاستین روبی و وسترن دیجیتال برای یک رویداد پخش زنده PC در کانال های Twitch و YouTube خود در ساعت 5 عصر همکاری کرده است. PT در روز جمعه ، 11 دسامبر در زیر ثبت نام کنید تا فرصتی برای برنده شدن در یک رایانه شخصی جدید 2000 دلاری که جاستین روی آن کار می کند ، به دست آورید و وی در طول ساخت به شما سخت افزار WD و کارت های هدیه Newegg را خواهد داد.

در اینجا یک پیش نمایش سریع از قطعاتی است که جاستین برای ما ذخیره کرده است. او در حال ساخت حدود یک AMD Ryzen 5600x با کارت گرافیک EVGA RTX 3070 است. این ساخت همچنین از جدیدترین فناوری ذخیره سریع داده ها ، SN850 WD_BLACK NMVe SSD ، (برای محیط های NAS یا سرور در نظر گرفته نشده است) که از جدیدترین رابط پرسرعت PCIe® Gen 4.0 بهره می برد که توان عملیاتی دو برابر نسل های قبلی را دارد ، استفاده می کند. سرعت خواندن را 7000 مگابایت در ثانیه ارائه می دهد و حداکثر 5300 مگابایت در ثانیه را می نویسد (مدل 1 ترابایت)

به عنوان یک پاداش اضافی ، RobeyTech در طول جریان WD_BLACK و سخت افزار Western Digital را به شما هدیه می کند ، بنابراین تماشای آن را به طور مستقیم از دست ندهید. جوایزی که اهدا می شود شامل موارد زیر است:

    WD_BLACK ™ SN850 NVMe ™ SSD (مدل 500 گیگابایتی)
    WD_BLACK ™ SN750 NVMe ™ SSD (مدل 250 گیگابایتی)
    WD Blue ™ SN550 NVMe ™ SSD (مدل 500 گیگابایتی)
    WD_Black ™ D10 Game Drive (مدل 8 ترابایتی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۰
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی