مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

مشکلات ساعت هوشمند هواوی

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ

امروزه استفاده از ساعت های هوشمند بسیار افزایش یافته است ، اما هنگام استفاده از ساعت های هوشمند شایان ذکر است که در ابتدای کار ممکن است نقص و نقصی در این ساعت ها وجود داشته باشد.

در سال 1946 ، یک تبلیغ در ایالات متحده منتشر شد که نشان می داد یک پزشک لباس سفید سیگار می کشد با عنوان: "پزشکان بیش از هر سیگار دیگر سیگار شتر می کشند. اما اخیراً پزشکان و دانشمندان نسبت به استفاده از این فناوری ها هشدار داده و گفتند که این فناوری ها می توانند سلامتی انسان را تهدید کنند.

مشکلات اسمارت واچ سامسونگ

مدت ها است می دانیم که استفاده از تلفن همراه در صورت طولانی نگه داشتن در کنار بدن ما می تواند باعث تومورهای مغزی ، سرطان و فشار خون نامتعادل شود. در همین حال ، برخی از ابزارها نقش مهمتری دارند و برخی دیگر بدون نگرانی خاص می توانند برای چند روز کنار گذاشته شوند. در نتیجه ، کل چارچوب SAR منسوخ شده است. وسیله ای بسیار جذاب برای کودکان و نوجوانان با طراحی ها و قیمت های متنوع ، کودکان از دریافت هدایای گران قیمت از والدین خود بسیار خوشحال خواهند شد.

مشکل اسمارت واچ سامسونگ

البته تاکنون هیچ تحقیق قطعی در مورد تأثیر رایانه های پوشیدنی مانند Apple Watch بر سلامتی انسان انجام نشده است ، اما بر اساس نتایج حاصل از تأثیرات تابش تلفن همراه بر بدن انسان ، می توان خطرات آن را پیش بینی کرد. اما صحت این نظریه ها هنوز به طور کامل اثبات نشده است.با این حال ، برخی از کارشناسان ، مانند هیو تیلور از دانشکده پزشکی دانشگاه ییل ، ​​معتقدند که با وجود آزاد شدن سطح انرژی پایین تر از فناوری پوشیدنی در مقایسه با تلفن های هوشمند ، برخی از افراد هنوز هم باید خود را آسیب پذیر بدانند.

معایب مچ بند هوشمند سامسونگ

نوبت به استفاده از رایانه شخصی یا لپ تاپ می رسد ، زیرا بیشتر افراد کار خود را با این دستگاه انجام می دهند و از طرف دیگر ، لپ تاپ همچنان بهترین صفحه نمایش برای مرور وب و تماشای فیلم روی آن است.قرار گرفتن در معرض اشعه تلفن همراه کودک می تواند باعث رفتارهایی مانند بیش فعالی ، ضعف حافظه و اختلال نقص توجه در دوران کودکی شود.

چرا نباید برای فرزندتان مچ بند هوشمند بخرید؟

رسانه های داخلی و خارجی با انعکاس اخباری درباره خرابی ساعت های هوشمند در تلاشند کاربران زیادی را به خود جلب کنند.در واقع ، ما فقط خودمان را باور می کنیم که ایمن بودن رانندگی با عینک گوگل ایمن است.با این حال ، نگرانی اصلی همچنان تابش فرکانس رادیویی است. به یک اپل واچ 700 دلاری فکر کنید. اعتیاد به اینترنت و لوازم جانبی آن یک اختلال روانی است ، بنابراین مراقب باشید!

مضرات استفاده از اسمارت واچ

من کاملا می فهمم اگر می خواهید به کوچولوی خود بهترین بدهید. حقیقت این است که پس از مدتی ، این محصول به بخشی خنثی از زندگی دیجیتالی شما تبدیل می شود که به آن عادت خواهید کرد. انسانها به آزمایشات بیشتری احتیاج دارند.

مزایا و مضرات مچ بند هوشمند

مطالعه دیگر در مجله پزشکی بریتانیا با توجه به تعداد مشترکین تلفن همراه و متوسط ​​تماس ها به این نتیجه رسید که استفاده از این دستگاه خطر ابتلا به تومورهای بدخیم مغزی را افزایش نمی دهد! واضح است که ساعات مکالمه و میزان آلودگی فرد باید اندازه گیری شود و این تحقیق و نتایج آن رد می شود.

عوارض استفاده از ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند امروز فقط می توانند همراه تلفن همراه شما باشند و اگر از آنها جدا شوید ، بیشتر قدرت و توانایی های خود را از دست می دهند.

ساعت هوشمند یا ساعت معمولی؟

دانشمندان اتحادیه اروپا از سراسر اتحادیه اروپا ، به رهبری دکتر لنارت هاردل ، استاد اپیدمیولوژی سرطان شناسی و سرطان در دانشگاه اوبرتو سوئد ، یک مطالعه جامع انجام داده اند و همه اظهار داشتند که صحبت کردن برای مدت طولانی با تلفن همراه یا تلفن بی سیم خطر. در این حالت دیگر نیازی به سیم کارت در ساعت هوشمند نیست.اپل واچ از بلوتوث و وای فای استفاده می کند که هنوز مضر نیستند ، اما سامسونگ GEAR S و دستگاه های فناوری با پردازنده های 3G و 4G برای ساخت مضر هستند.

مزایای ساعت مچی هوشمند

در نتیجه ، هدیه گران قیمت شما در بهترین حالت یک ساله خواهد بود.

آیا محصولات پوشیدنی برای سلامتی مضر هستند؟

تصور کنید که به راحتی می توانید مچ دست خود را بچرخانید و صفحه ساعت را روشن کنید.بازار پوشیدنی هایی مانند عینک گوگل ، ساعت هوشمند Samsung Galaxy Gear و ساعت اپل شاخه در حال رشد فناوری است. س isال این است که ، این تحقیق چه راه حلی برای طرفداران تبلت اپل که مشتاقانه منتظر انتشار ساعت آن هستند و همچنین علاقه مندان به گوگل و ویندوز برای خرید ساعت های هوشمند ارائه می دهد؟

معایب ساعت های هوشمند

پوشیدنی یکی از محبوب ترین محصولات موجود در بازار است.برای اکثر کاربران اپل واچ ، حداقل هفته ای یک بار ، پس از چرخاندن مچ دست خود ، با صفحه ای که چراغ روشن نمی شود روبرو می شوند.

مزایا و معایب ساعت هوشمند

این اثرات به دلیل تابش الکترومغناطیسی ، EMR به محصولات پوشیدنی نسبت داده می شوند و این محصولات شامل طیف وسیعی از تابش مانند اشعه ایکس ، امواج رادیویی یا نور مرئی هستند.

معایب اسمارت واچ

خبر خوب این است که اکثر فناوری های پوشیدنی از بلوتوث برای برقراری ارتباط استفاده می کنند که در مقایسه با تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های مجهز به Wi-Fi میزان کمتری از فرکانس رادیویی را منتشر می کند. لازم به ذکر است که این تابش ها دامنه وسیعی از امواج را در بر می گیرد و صدور دستورالعمل های یکسان برای هر یک از آنها امکان پذیر نیست. اگرچه برای پاسخ به این سوال تحقیقات بیشتری لازم است ، می توان به یکی از آزمایش های منتشر شده مراجعه کرد.

معایب مچ بند

با این وجود ، پیشرفت تکنولوژی و محصولات جدید هر روز وارد بازار مصرف می شود و یکی از اهداف اصلی این محصولات کمک به افزایش کیفیت زندگی فرد است.

مزایا و معایب مچ بندمچ بند

باید گفت که آنها موفق شدند و اکنون برای شما بسیار آسان تر است که بفهمید کدام پیام برای شما ارسال شده است ، اما این بهانه ای برای خرید ساعت هوشمند نیست و اگر این محصولات را خریداری کنیم ، باید بتوانیم از آنها استفاده کنیم خیلی بیشتر.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۱
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی