مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

اسمارت واچ مدل T55

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۴۷ ق.ظ

اسمارت واچ طرح اپل سری 5

اما این ویژگی عمر باتری را نیز کاهش می دهد.این ساعت ها با گذشت زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و همانطور که امروز می بینیم شرکت های بسیار بزرگی وارد این صنعت شده اند.

ساعت های هوشمند دیگری نیز وجود دارند که می توانند تا عمق خاصی از آب استفاده شوند.این امر انتخاب ساعت هوشمند مناسب را کاری دشوار و پیچیده می کند.این صفحات رنگی آنقدر انرژی مصرف می کنند که اکثر ساعت ها هنگام استفاده صفحه را خاموش می کنند و بدون روشن شدن صفحه نمی توانید زمان را ببینید.

اسمارت واچ v9 اپارات

این یک عملکرد ECG است که به شما امکان می دهد یک فایل PDF برای ریتم قلب خود تهیه کنید و آن را با پزشک خود به اشتراک بگذارید. فناوری LTE زمانی مفید واقع می شود که تلفن همراه خود را در خانه بگذارید و بخواهید با استفاده از ساعت هوشمند خود در جای دیگر به اینترنت متصل شوید. برخی از این ساعت ها برای پیگیری سلامت شما به تلفن شما بستگی دارند ، اما حداقل آنها توانایی شمارش گام ها را دارند. همچنین ساعت های هوشمند LTE در فاکتور قیمت نسبت به سایر ساعت های هوشمند جایگاه بالاتری دارند. برای رفع این مشکل ، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.ساعت های هوشمند ممکن است گران باشد ، اما این بدان معنا نیست که برای به دست آوردن چیز خوب باید هزینه زیادی کنید.فرد دارای تلفن هوشمند لزوماً به ساعت هوشمند احتیاج ندارد.

اسمارت واچ سونی 4

می توانید آن را با یک پارچه نرم تمیز کنید.اطمینان حاصل کنید که هیچ گرد و غباری روی درگاه میکرو USB وجود ندارد. این برنامه ها می توانند به عنوان تایمر یا ساعت خاموش بودن عمل کنند ، یا می توانند دستگاه های خانه هوشمند شما را کنترل کنند. اگر روشن نشد ، سوکت دیگری را امتحان کنید.اگر می خواهید ساعت هوشمند Wear OS را به تلفن Android متصل کنید ، ابتدا از سازگاری و شارژ کافی تلفن و ساعت هوشمند اطمینان حاصل کنید.

ساعت هوشمند ال جی

طول عمر باتری ساعت هوشمند بسته به نحوه استفاده از آن می تواند روز به روز متفاوت باشد.سیستم عامل مورد استفاده در محصولات Fitbit و سیستم عامل Tizen مورد استفاده در محصولات سامسونگ از Android و iOS پشتیبانی می کنند.ساعت های هوشمند ذکر شده در بالا از مواد محکم مانند فلز ، آلومینیوم و سرامیک ساخته شده اند که نشان دهنده مقاومت بالای آنها است. برای پیمایش یا بزرگنمایی می توانید از تاج استفاده کنید. همانطور که می خواهیم همه چیز مانند یک فروشگاه بزرگ در دسترس ما باشد ، در دسترس بودن برنامه های گوشی های هوشمند می تواند یک ویژگی عالی برای انتخاب ساعت باشد.

قابلیت های اسمارت واچ a1

اپل واچ بیشترین تعداد برنامه با کیفیت را از قبل داشته است. بدنه آن از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.تاریخچه ساعت های ورزشی به دهه 1970 برمی گردد اما با پیشرفت علم و فناوری نسل جدیدی از ساعت های هوشمند با کاربردهای بیشتر به بازار عرضه شده است. فقط هر شب قبل از خواب آن را شارژ کنید. این باعث می شود بهترین ساعت در حال حاضر Fitbit باشد. آنها معمولاً چهار روز بدون شارژ کار می کنند.

ساعت هوشمند بدون نیاز به گوشی

یکی از مهمترین ویژگی هایی که ساعت هوشمند را از ساعت های دیگر متمایز می کند ، قابلیت ضبط فعالیت های ورزشی است.بعضی از ساعت های هوشمند برنامه های زیادی دارند که می توانید بارگیری کنید.ساعت های هوشمند مانند GPS ، تناسب اندام با گام شمار ، اندازه گیری کالری ، مانیتور ضربان قلب ، اضافه کردن اعلان ها برای تلفن های Android ، صفحه های رنگی او دارد.وقت آن است که با افزودن برخی برنامه ها و اعلان ها به ساعت خود ، ساعت سنتی خود را تازه کنید. بسیاری از ساعت های هوشمند از سیستم عامل Google Wear استفاده می کنند ، در حالی که سامسونگ تایزن و Fitbit هر کدام توسط خودشان اجرا می شوند.این بدان معنی است که هر ساعت در این لیست بهترین انتخاب برای ساعت هوشمند اندرویدی است و به سلیقه ، نیاز و بودجه شما بستگی دارد که کدام یک بیشتر به شما مناسب است.

اسمارت واچ modio mw 03

Huawei Watch GT 24 ساعت شبانه روز ضربان قلب و تناسب اندام شما را کنترل می کند. برای اینکه بدانید تلفن شما سازگار است یا خیر ، می توانید به این پیوند در تلفن خود مراجعه کنید.نکته دیگری که هنگام خرید ساعت هوشمند باید به آن توجه کنید این است که آیا می خواهید اتصال اینترنتی LTE داشته باشید.به دلیل نوع ورزش و عملکرد روزانه ، این ساعت می تواند در تمام ساعات شبانه روز همراه شما باشد.اگر اتفاقی بیفتد به این معنی است که شما از تلفن خود استفاده نمی کنید اما می خواهید از اعلان های خود مطلع شوید ، بنابراین ساعت مچی تلفن همراه احتمالاً برای شما مناسب است. صفحه نمایش آن همیشه روشن است ، دارای طیف گسترده ای از رنگ ها است و سلامت روزانه شما را کنترل می کند.

اسمارت واچ هانر

اما تنها مزیت این ساعت هوشمند زیبایی آن نیست ، اما از نظر کیفیت صفحه نمایش و سخت افزار حرف های زیادی برای گفتن دارد و همیشه با بهترین ها مقایسه می شود.بهترین ساعت های هوشمند کدامند؟ امروزه با پیشرفت روزافزون فناوری ، شاهد اضافه شدن ابزارهای جدید و کاربردی به دنیای فناوری و دیجیتال هستیم.این ساعت یکی از اولین ساعت های این شرکت است که می تواند با Samsung Galaxy Watch و Apple Watch همگام شود. تفاوت ساعت های هوشمند با سایر فناوری ها ساده و همیشه در دسترس بودن آنهاست.لازم به ذکر است که برخی از ساعت های هوشمند دارای اتصالات شبکه جداگانه هستند و کارهای مختلفی را انجام می دهند و فقط آداپتورهای تلفن های همراه تا تلفن های همراه نیستند.این یکی از ارزان ترین ساعت های این لیست است.

اسمارت واچ لمسی

سنسورهای استفاده شده در این ساعت شامل شتاب سنج ، ژیروسکوپ و ضربان قلب است.با Galaxy Watch SM-R810 از زندگی راحت تری برخوردار می شوید. این مدل اپل واچ به قدری زیبا و آسان است که فقط با دیدن آن عاشق آن خواهید شد.اپل واچ سری 3 42 میلی متری از یک قاب آلومینیومی نقره ای با یک باند ورزشی مشکی ، یک سیستم سخت افزاری فوق العاده قدرتمند مانند پردازنده دو هسته ای S2 ، صفحه نمایش OLED Retina با کیفیت بالا و 8 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند.اما بحث من در این مقاله فقط ارائه یک ساعت هوشمند ارزشمند با قیمت های مختلف است تا همه کاربران این مقاله بتوانند از یک ساعت هوشمند با ارزش خرید بالا برای پول خود لذت ببرند.

اسمارت واچ مدل t80

ویژگی مورد علاقه ما منوی چرخان است که به شما امکان می دهد به راحتی بین برنامه ها و منوها حرکت کنید.ساعت هوشمند Apple Watch Series 5 vs Galaxy Watch Active 2: کدام یک را باید بخرید؟ برای پاسخ به این سوال به مشخصات و عملکرد این ساعت ها در ادامه مقاله توجه کنید.Samsung Galaxy Watch Active2 در کنار گلکسی واچ اصلی به فروش می رسد ، اما به لطف طراحی به روز ، عمر باتری عالی و صفحه نمایش لمسی دیجیتال مورد علاقه علاقه مندان قرار دارد. محصولات این شرکت ارزان و در عین حال با کیفیت می باشد.

اپ ساعت هوشمند

در Apple Watch Series 5 ، ویژگی هایی مانند قطب نما و GPS به روز شده و دقیق تر شده اند.این بند مچ علاوه بر ویژگی های ظاهری منحصر به فرد خود ، از سنسورهای 6 محوره استفاده می کند که قادر به تشخیص ضربان قلب (بسیار دقیق) ، بی حرکتی ، کالری سوخته و غیره است.یکی از نقاط قوت این ساعت هوشمند عمر باتری آن است که شیائومی ادعا می کند باتری این محصول 30 روز دستگاه را روشن نگه می دارد.5 متر به مدت 30 دقیقه ، قابلیت نظارت بر خواب و نظارت بر ضربان قلب از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Beep است.

اسمارت واچ گلکسی اکتیو

در مجموع ، اپل واچ 5 محصولی قابل اعتماد است که می تواند سالها نیاز به خرید ساعت جدید را از بین ببرد.شیائومی با کار بیشتر روی دوام شارژ و همچنین روشنایی صفحه نسبت به نسخه های قبلی ، Amazfit Bip را در این مدل راه اندازی کرد.Galaxy Watch Active 2 یک ساعت هوشمند ورزشی با طراحی جذاب و ظاهری مطلوب است.9 45 45.از دیگر مزایای این ساعت هوشمند مقاومت و دوام فوق العاده آن است که علاوه بر گرد و غبار قادر است تا عمق 1.Galaxy Watch Active 2 توسط چیپ ست Exynos 9910 و 748 MB RAM پشتیبانی می شود. از آهنگ لذت ببرید و اطلاعات مربوط به 39 حالت ورزشی را ضبط کنید.از دیگر ویژگی های این دستبند زیبا و منحصر به فرد می توان به نمایشگر AMOLED و یک بند سیلیکونی اشاره کرد که ساعت را روی مچ دست می نشاند.

اسمارت واچ لنوو

ساعت هوشمند شیائومی از پلی کربنات و فولاد ضد زنگ ساخته شده است. ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 در طراحی دور خود از اپل الهام گرفته است. صفحه نمایش ساعت هوشمند Honor 454 45 454 تصاویر واضح و واضحی را نمایش می دهد.

ساعت هوشمند ثانیه ها

این ساعت هوشمند از صفحه نمایش 1.نکته جالب در مورد ساعت هوشمند Huawei این است که می توانید صفحه نمایش را همیشه روشن قرار دهید.اما ویژگی بارز این ساعت هوشمند باتری 420 میلی آمپری آن است که می تواند تا دو هفته در برابر شارژ مقاومت کند.ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active از ویژگی هایی مانند هشدار ضربان قلب ، مقاومت در برابر آب 50 متر ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی ، شتاب سنج ، فشار سنج ، ژیروسکوپ ، سنسور ضربان قلب و حسگر نور استفاده می کند.Galaxy Watch SMR 800 یکی از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ است.

ثبت ساعت هوشمند در سامانه همتا

به کمک بندهای قابل تعویض این ساعت هوشمند می توانید ساعت را با لباس خود تنظیم کنید. با این کار چشمک زن ساعت هوشمند شما را شارژ می کند.هنگام شستن دست ها ساعت را باز نکنید ، اما هنگام شنا حتما ساعت را باز کنید.ساعت هوشمند GT Active 2019 اندکی پس از رونمایی به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیر به یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند در جهان تبدیل شد. با ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R810 وضعیت هوا را بررسی کرده و سلامتی خود را بررسی کنید.این ساعت هوشمند 6 حالت ورزشی را ضبط و تحلیل می کند. به همین دلیل ، بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از این مدل ساعت های هوشمند برای فعالیت های ورزشی استفاده می کنند.ساعت هوشمند سامسونگ برای جابجایی بین برنامه ها از حاشیه های متحرک و قابل کلیک استفاده می کند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۴
elyas barari

ساعت هوشمند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی