مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

معرفی کامپیوتر شیائومی مینی

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ق.ظ

مردم غالباً تلفن های همراه خود را به عنوان نمونه ای از کوچک شدن رایانه ها و پیشرفت های تکنولوژی ذکر می کنند و رایانه های رایج به دلیل کوچک شدن آنها دچار تغییرات زیادی شده اند. اما کامپیوتر کوچک مینیاتوری شیائومی تلفن های زیادی را در جیب خود فرو برد و بر این مسئله تأکید کرد.

طبق گفته های گیزموچینا ، شیائومی یک کمپین عظیم سرمایه گذاری برای ساخت مکعب روبیک Ningmei Rubik آغاز کرده است ، که همانطور که از نامش پیداست ، اندازه مکعب روبیک محبوب است و فقط 145 گرم وزن دارد.

 

جزئیات دستگاه

 

بخاطر داشته باشید که مشخصات Xiaomi Cube Mini آنچنان قوی نیست و واضح است که Watch Dogs Legion را روی این رایانه کوچک امتحان نخواهید کرد ، اما مطمئن باشید که می تواند کارهای زیادی را انجام دهد.

 

مجهز به پردازنده Quad Core Celeron J4125 10W با فرکانس 2 گیگاهرتز و 2.7 گیگاهرتز است ، در حالی که گرافیک آن توسط Intel UHD Graphics 600 و یک فن کوچک برای خنک نگه داشتن فضای داخلی این رایانه کوچک ارائه شده است. مشمول.

 

شیائومی توانسته در بازرهای جهانی انواع محصولات هوشمند را به فروش برسانید. از جمله گوشی های هوشمند و ساعتهای هوشمند که فروش بسیار بالایی را داشته اند. شما می توانید در سایت کوک باش یکسری از محصولات برند شیائومی را مشاهده کنید. پیشنهاد می کنم روی لینک بهترین مدلهای ساعت هوشمند شیائومی در سایت کوک باش کلیک کرده و وارد سایت کوک باش شوید و محصولات مختلف این برند و توضیحات کامل انها را مشاهده کنید.

 

از نظر حافظه ، این میکرو کامپیوتر 6 یا 8 گیگابایت حافظه LPDDR4 و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه M.2 SSD ارائه می دهد. برای چنین کامپیوتر کوچکی ، آزادی قرار دادن پورت های مختلف وجود ندارد.

 

پورت HDMI ، پورت USB-C ، دو پورت USB 3.0 ، جک هدفون و کارت خوان TF از درگاه هایی هستند که به دستگاه های دیگر متصل می شوند.

Xiaomi Ningmei Rubik’s Cube Mini 02 PC

 

شیائومی مکعب مینی در نسخه پایه با 999 یوان فروخته می شود ، در حالی که با ارتقا حافظه و ذخیره سازی ، می توانید قیمت را به 1،249 یوان افزایش دهید. یک جعبه جعبه سیاه استاندارد نیز وجود دارد ، اما یک نسخه بسیار جالب Iron Man نیز با قیمت 201 دلار با پیکربندی 8 گیگابایت / 256 گیگابایت وجود دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۷
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی