مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

نسخه استاندارد PlayStation 5 در اولویت است

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۱۷ ب.ظ

Benji Sales ، یک تحلیلگر مستقل در صنعت بازی های رایانه های شخصی ، در توییتر ادعا کرد که طبق داده های خرده فروشانی که فروش کنسول را زودتر از موعد شروع کرده اند ، بیشتر دستگاه ها نسخه های استاندارد هستند که از درایو های Blu-ray استفاده می کنند.

این احتمالاً به این دلیل است که سونی با کنترل کننده دیجیتال خود درآمد بیشتری از دست می دهد و در حال حاضر کنسول 499 دلاری خود را در اولویت قرار داده است.

نسخه استاندارد PlayStation 5 در اولویت است

طبق گفته های بنجی فروش ، مطمئناً کنترلر دیجیتال پلی استیشن 5 در بازار به وفور یافت می شود ، بنابراین این همیشه محدودیتی نیست.

البته ، سونی برای کنسول دیجیتال خود قیمت مناسبی در نظر گرفت ، اما این نتیجه سود کمتری نسبت به نسخه استاندارد داشت که عرضه محدود آن راه حل کوتاه مدت است.

هفته گذشته ، در آخرین زمان ، قیمت PlayStation 5 در پایان رویداد برنامه ریزی شده تعیین شد. نسخه استاندارد 499 دلار / 499 یورو قیمت دارد ، در حالی که نسخه دیجیتال 399 دلار / 399 یورو قیمت دارد.

این کنسول در تاریخ 12 نوامبر در ایالات متحده ، کانادا ، ژاپن ، مکزیک ، استرالیا ، نیوزیلند و کره جنوبی در دسترس خواهد بود ، در حالی که بقیه جهان می توانند یک کنسول جدید سونی را یک هفته بعد در 19 نوامبر خریداری کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۹
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی