مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

نحوه ایجاد یک آپارتمان گاراژ

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۰۱ ق.ظ

مزایای زیادی برای تبدیل گاراژ خانه شما به یک آپارتمان وجود دارد. نه تنها فیلم مربعی قابل زندگی را به خانه شما اضافه می کند ، بلکه می توانید این مکان را برای یک منبع درآمد اضافی نیز اجاره کنید.

در حالی که ممکن است در ابتدا ایجاد یک آپارتمان گاراژ پیچیده به نظر برسد ، در اینجا یک راهنمای سریع در مورد چگونگی تبدیل فضا به اقامتگاه دوم ارائه شده است.

طرح
قبل از درخواست مجوز ، باید یک طرح برای آپارتمان تهیه کنید. این برنامه باید شامل محل های اضافی برق ، لوله کشی ، گرمایشی و سرمایش و آنچه را که می خواهید با درب های گاراژ انجام دهید نصب کنید. با کامل شدن برنامه کف ، می توانید مجوزهای لازم برای پروژه را بدست آورید.


خرید مجوز
خرید مجوز برای یک آپارتمان گاراژ بسیار آسانتر از آن است که برای یک پروژه ساخت و ساز جدید است. شما فقط به یک لوله کشی و کار برقی نیاز دارید ، این به معنی کاغذ بسیار کمتری از آن چیزی است که فکر می کنید.

علاوه بر مجوز ، برای بیرون آمدن و تصویب پروژه خود به یک بازرس نیز احتیاج خواهید داشت و مطمئن شوید که گاراژ قابل زندگی نیست.

 

لوله کشی و برق اضافه کنید

اضافه کردن لوله کشی و برقی جدید به آپارتمان گاراژ آسان تر از آن است که به نظر برسد. با لوله کشی ، تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که به سیستم لوله کشی خانه خود وارد شوید و لوله های جدیدی را برای آشپزخانه ، حمام و دوش بپیمایید.

همین مورد در مورد سیم کشی نیز صدق می کند. فقط بخاطر داشته باشید که هر چه مدت زمان بیشتری لوله و سیم را بکشید ، هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد.

 

به سیستم HVAC متصل شوید
می توانید آپارتمان گاراژ را به سیستم HVAC منزل خود متصل کنید. گزینه دیگر نصب تهویه هوا پنجره و بخاری فضایی برای آپارتمان است.

این ممکن است هزینه قبض ابزار شما را بالا ببرد ، اما همچنین به ساکنان آپارتمان اجازه می دهد کنترل کامل بر ترموستات خود را کنترل کنند.

 

طبقه ، ویندوز و دیوارها را اضافه کنید

با استفاده از موارد فنی غیرقابل استفاده ، می توانید توجه خود را به عناصر ساختاری آپارتمان گاراژ معطوف کنید. گاراژها معمولاً دارای کف بتونی هستند.

می توانید کاشی ، فرش و چوب را روی بتن نصب کرده یا آن را لکه دار کنید. برای دیوارها ، شاید مجبور نباشید که جدا از نقاشی آنها ، کاری انجام دهید.

البته این به برنامه کف شما بستگی دارد و اینکه آیا شما نیاز به ساخت دیوارهای جدید برای اتاقهای جداگانه دارید یا خیر. در آخر ، باید آنچه را که با ویندوز انجام می دهید در نظر بگیرید.

بدون مقدار مناسب پنجره ها ، گاراژ شما می تواند تاریک و ناخوشایند به نظر برسد. اگر می خواهید از نصب پنجره های بیرونی اضافی خودداری کنید ، برای قرار دادن یک چراغ قوه در نظر بگیرید تا به یک منبع روشنایی طبیعی تر این فضا تبدیل شود.

 

درها را اضافه کنید
درب گاراژ یکی از پیچیده ترین قسمت های این پروژه است. خوشبختانه گزینه های زیادی در اختیار شماست. همیشه می توانید درب را دست نخورده بگذارید و از آن به عنوان یک ویژگی تزئینی استفاده کنید.

همچنین می توانید قاب را با شیشه تعویض کنید و درب گاراژ را به یک پنجره عظیم تبدیل کنید. هرچه تصمیم بگیرید ، باید درب جدیدی را در جایی از گاراژ نصب کنید.

این امر باعث می شود افراد بدون نیاز به استفاده از درب گاراژ با خیال راحت از اتاق خارج شوند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۳
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی