مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

هک ایمنی در منزل

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۰۰ ق.ظ


خانه شما باید محلی باشد که احساس امنیت و راحتی داشته باشید ، اما همیشه تهدید آمدن وقفه وجود دارد. این که آیا شما در امن ترین شهر آمریکا زندگی می کنید یا در یک محله پنهان جرم زندگی می کنید ، وقوع وقوع وقوع هر 20 ثانیه در ایالات متحده رخ می دهد. خوشحال می شوید که می دانید این چند مورد هک ایمنی DIY است که به شما در محافظت از خانه و خانواده خود درگیر شدن در یکی کمک می کند.

این ایده ها نسبتاً ساده هستند ، هزینه زیادی ندارند و در شرایط بحرانی قابل استفاده هستند. به علاوه ، این احتمال را افزایش می دهد که یک سارق خانه شما را پرش کند و از یک هدف آسان تر تصمیم بگیرد.

 

گیاهان و درختچه ها
با کاشت انواع خارهای زیر ویندوز می توانید از گیاهان به عنوان سدی محافظ استفاده کنید. هالی ، خار ، بوته های گل رز ، راسوزا ، تاک های توت سیاه و بوقلین همه گیاهان عالی برای جلوگیری از ورود به خانه شما هستند.

لازم نیست که این گیاهان زشت و ممنوع به نظر برسند. شما می توانید به راحتی آنها را حفظ کرده و در حالی که هر روز کار می کنند تا خانه خود را ایمن نگه دارید ، به آنها شگفت آور نگاه کنید.

 

ویندوز و درهای کشویی شیشه ای
بدیهی است که متداول ترین نقطه ورود در ورودی ، درب جلو است و دومین رایج ترین آنها پنجره ها و درهای فرعی است. درهای شیشه ای کشویی بسیار مستعد ابتلا به شکست هستند زیرا می توانید به راحتی آنها را از مسیرهای آنها بلند کنید و پنجره ها را نیز می توان مجبور به باز کرد.

برای ساختن پنجره ها و درهای شیشه ای کشویی موانع بزرگتر می توانید چیزی را در این مسیر قرار دهید تا جلوی باز شدن آنها را بگیرد. میله های چارلی و میله های فلزی یا چوبی در مسیر درب شیشه ای کشویی باعث می شود که درب از مسیر خارج نشود. همین کار را می توانید برای ویندوز انجام دهید.

پیچ های موجود در مسیر و قفل های اضافی همچنین به امنیت خانه شما کمک می کند.

 

کلیدهای یدکی هوا
باور کنید یا نه ، سارقان هنگام پیدا کردن کلیدهای یدکی پنهان بسیار هوشمندانه هستند. ممکن است فکر کنید وقتی یک کلید را در ملک خود مخفی می کنید بسیار باهوش هستید ، اما آنها می دانند به کجا نگاه کنند. از مکان های آشکار مانند زیر حصیر یا خشت جلوگیری کنید. در عوض ، مکانی را انتخاب کنید که حداقل پنجاه فوت از خانه شما داشته باشد و مانند یک طاق کلید رمزگذاری شده مانند آنچه که نمایندگان املاک و مستغلات از آن استفاده می کنند ، استفاده کنید.

اگر کمی هزینه برای صرف هزینه دارید ، می توانید قفل های سنتی خود را با قفل های درب بدون کلید الکترونیکی که با تلفن شما کار می کند ، جایگزین کنید و دیگر نیازی به استفاده مجدد از کلید نخواهید داشت.

 

روشنش کن
جنایتکاران تاریکی را دوست دارند ، بنابراین دور کردن این عنصر از اموال شما می تواند شانس شما را در این که هرگز قربانی سرقت نشوید افزایش دهد. سنسورهای حرکتی در روشنایی در فضای باز شما در ضمن صرفه جویی در هزینه ضمن افزودن عنصر تعجب که در جلوگیری از ورود سارقان موثر است ، کمک می کنند.

همچنین ایده آل برای داشتن نورپردازی است که باعث می شود مناطقی که هنگام خارج بودن از آن استفاده می کنید ، روشن شود و همچنین مناطقی که می توانند به داخل آن شکسته شوند.

 

به نظر برسد که شما خانه هستید
اگر یک سارق فکر کند کسی در خانه وجود داشته باشد ، شانس بسیار بهتری وجود دارد که آنها از خانه شما عبور کنند. از آنجا که بیشتر وقفه ها هنگامی اتفاق می افتد که هیچ کس در خانه نباشد ، انجام برخی از مراحل برای اینکه اینگونه به نظر برسد که شخصی باشد ایده خوبی است.

چیزی به سادگی با ترک تلویزیون یا استفاده از پریز برق Wi-Fi ، می تواند یک مزاحم احتمالی را فریب دهد. پریزهای هوشمند به شما امکان می دهد تا از طریق تلفن خود چراغ ها و دستگاه های الکترونیکی را کنترل کنید.

اگر مدتی از شهر خارج می شوید ، اداره پست خود را نگه دارید و از همسایه بخواهید که جلوی این کار را بگیرد و اموال را بررسی کند ، و ترتیب دهید که حیاط شما نگهداری شود تا خانه شما به نظر بیاید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۹
elyas barari

ساختمان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی