مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

ارائه 3 بعدی برای ساخت جدید: 7 دلیل آن می توانند از پیش فروش کمک کنند

در مورد فناوری بازاریابی املاک و مستغلات در سال 2020 چیزهایی بیشتر از لیست های آنلاین وجود دارد. به عنوان مثال استفاده از رندر سه بعدی برای ساخت و ساز جدید هنگام پیش فروش ملک ضروری است.

به طور سنتی ، یک خریدار بالقوه است که می خواهد به یک خانه ساخت و ساز جدید نگاه کند ، آنها باید به خانه یا محل توسعه مراجعه کرده و آن را بصورت حضوری ببینند.

اگر خانه هنوز در حال ساخت بود ، این بدان معنی بود که خریدار باید از گذشته گذشته همه مشکلات ساخت و ساز را نگاه کند و به دنبال ارائه 2D برای ساخت بقیه پروژه باشد.

ویژگی های رندر سه بعدی اکنون به خریداران این امکان را می دهد تا خانه های خود را بطور واقعی انجام دهند ، به برنامه های مختلف کف نگاه کنند و حتی تمام موارد را از طریق یک رایانه انتخاب کنند.

این راهنما بیش از همه چیزهایی که شما در مورد فن آوری رندر سه بعدی و نحوه استفاده از آنها می توانید برای فروش پروژه ساخت و ساز جدید خود بدانید ، پیش خواهد رفت.

پیاده روی مجازی

هنگامی که خریداران می خواستند در گذشته یک خانه ساخت و ساز جدید را ببینند ، همیشه برای دیدن خانه نیاز به حضور حضوری داشتند.

مهم نیست که اگر خریدار بخواهد نگاهی بیندازد ، در چه مرحله از ساخت و ساز خانه بوده است ، آنها اغلب فقط به فضاهای ناتمام و یک محل ساخت و ساز نگاه می کنند.

دیدن دیوارها و گل میخ های خالی می تواند خریدار را برای دیدن پتانسیل خانه و تصمیم گیری در مورد آنچه ممکن است به نظر برسد واقعاً دشوار باشد.

از طریق فناوری سه بعدی ، خریداران بالقوه می توانند از طریق پیاده روی و فضاهای تور مجازی که مانند پایان آنها به نظر می رسد ، داشته باشند.

بهترین بخش این است که خریداران حتی برای پیاده روی در خانه مجبور نیستند از پروژه ساختمانی قدم بردارند. رندر سه بعدی یا تور برای دیدن آنها از راحتی در خانه خود در دسترس خواهد بود.

پس انداز صحنه را ذخیره کنید

مرحله بندی راهی عالی برای فروش فضای ناتمام است. از طریق مرحله بندی ، به افراد کمک می کنید زندگی در خانه را تصور کنند و به آنها نشان دهید که چگونه می توان از هر اتاق استفاده کرد. با مبلمان و دکوراسیون ، صحنه بندی می تواند به خریداران در تهیه تصویری از آنچه ممکن است در یک خانه کمک کند ، کمک کند.

با این حال صحنه بندی می تواند گران باشد. به خصوص اگر شما چندین خانه مدل برای اثاث کشی و چندین پیشرفت داشته باشید.

اینجاست که ارائه های سه بعدی می تواند به شما کمک کند تا بتواند پتانسیل خانه را به خریداران نشان دهد بدون اینکه مجبور شوید مبلمان واقعی را در یک اتاق قرار دهید.

صحنه بندی مجازی از طریق رندر سه بعدی می تواند در هزینه زیادی صرفه جویی کند. همچنین می توانید طرح ها را سریعتر از اینکه از مبلمان واقعی استفاده کرده اید نیز تغییر دهید.

به مردم کمک کنید تا خودشان را در یک فضا ببینند

رندرهای سه بعدی می توانند به یک خریدار کمک کنند تا خود را در خانه تصور کند. امتیازات می تواند مردم را بیش از آنچه در خانه ناتمام مشاهده می کنند نشان دهد.

هنگامی که مردم برای بازدید از خانه ای که در حال ساخت است به آنجا می روند ، ممکن است نتوانند خود را در آنجا تصویر کنند بدون اینکه احساس کنند فقط در حال ساخت و ساز هستند.

اعطای امتیاز می تواند به افراد کمک کند تا واقعاً در خانه احساس کنند و از سبکی که به زودی در زندگی واقعی خواهند دید احساس کنند.

خریداران می توانند گزینه های مختلفی را مشاهده کنند

وقتی برای نمایش یک خانه از رندرهای سه بعدی استفاده می کنید ، می توانید به راحتی طراحی ها و طرح های مختلفی را برای نمایش دادن به آنها نشان دهید. این واقعاً در پیشرفت های قبل از ساخت و ساز که خریداران قادر به انتخاب نهایی خود هستند ، بسیار مفید است.

از طریق رندرهای سه بعدی ، می توانید گزینه های مختلفی از کابینت ، بسته های مختلف لوازم خانگی و 1000 مورد دیگر از وسایل سبک تا کشش کابینت را به خریداران نشان دهید.

خریداران می توانند ضمن دیدن آن به صورت سه بعدی ، کاشی و وان را انتخاب کنند. با عدم نیاز به نگه داشتن لوازم اضافی اضافی در سالن نمایشگاه یا محل کار شما ، باعث صرفه جویی در وقت ، مکان و هزینه شما می شود.

شما می توانید آب و هوا را تغییر دهید

هوا می تواند غیرقابل پیش بینی باشد. اگر افرادی دارید که تحولات را مشاهده می کنند و با طوفانی در اوایل ماه مه مواجه شدید ، بسیاری از ویژگی های نمای بیرونی خانه ممکن است از دست برود. شما نخواهید توانست امکانات رفاهی ، عرشه و پتانسیل حیاط را در فضای باز به آنها نشان دهید.

هوای بد همچنین می تواند باعث شود درخواست تجدید نظر در مهار خانه باعث شود ضرب و شتم پیدا کند. مردم از آب در حال تماشای آب هستند و فقط به جای بیرونی زیبا ، برف کثیف را می بینید.

اگر رندرهای سه بعدی از حیاط ، ویژگی های فضای باز و نمای بیرونی خانه دارید ، می توانید بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی فضای بیرونی خانه را به نمایش بگذارید.

توسعه دهندگان می توانند برنامه های مختلف طبقه را نشان دهند

اگر چندین گزینه برای طرح طبقه یا طرح بندی های مختلف برای نشان دادن خریداران بالقوه دارید ، آوردن آنها از مدل به مدل و توضیح چیدمان های مختلف در یک طرح طبقه 2D می تواند وقت گیر و گیج کننده باشد.

هنگامی که خانه ای را به خریداران بالقوه نشان می دهید ، می توانید از رندرهای سه بعدی استفاده کنید تا طرح های مختلف ، نقشه های کف و امکانات را به آنها نشان دهید.

اگر یک خریدار خواستار حذف یک دیوار یا اتاق اضافه شده است ، می توانید به صورت سه بعدی به آنها نشان دهید که چگونه می تواند به نظر برسد.

شما همچنین می توانید مدل ها و چیدمان های مختلفی را بدون نیاز به آوردن افراد به سایت های مختلف توسعه و به آنها نشان دهید.

 

در هر کجا می توانید با مشتریان کار کنید

هنگامی که خریداران بالقوه در خارج از کشور یا خارج از کشور قرار دارند ، انتقال جنبه های مختلف یک خانه فقط از طریق عکس دشوار است.

اگر یک خریدار فقط یک یا دو بار می تواند خانه را ببیند و ببیند ، می توانید از رندرهای سه بعدی برای به روزرسانی در پیشرفت استفاده کنید و به آنها در انتخاب نهایی کمک کند.

ارائه و فناوری سه بعدی امکان برقراری ارتباط از هرجای دیگر را فراهم می آورد.

3D Rendering for New Construction یک تغییر دهنده بازی است

استفاده از رندر سه بعدی برای ساخت و ساز جدید مزایایی را ارائه می دهد. از تورهای مجازی گرفته تا نمایش امکانات یک خانه ، موارد استفاده از ویژگیهای رندر سه بعدی تقریباً بی پایان است.

اگر نمی دانید چگونه می توانید در بالای فناوری مدرن بازاریابی املاک و مستغلات و چگونگی پیش فروش ساخت و ساز در بازار امروز بمانید ، ارائه های سه بعدی می تواند پیشرفت های شما را به سطح بعدی برساند.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی