مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

گونه های کابین دوش گرمابه

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ق.ظ

در اینجا به باز‌نگری کابین دوش گرمابه , اجزای تشکیل دهنده و گونه های امروزی آن , مشتمل بر کابین دوش بخار و جکوزی , پرداخته شده‌است . کابین بدور دوش , فضای محصور محیط مانندی است که دربرگیرنده پنل های حمایت کننده محیط دوش و سینی دوش است .

کابین به دور دوشی قادر است ترکیبی از کاشی و شیشه باشد و یا این که به طور بی نقص به صورت شیشه ای اجرا شود . 


اجزای کابین بدور دوشی 
کابین گرمابه می‌تواند ترکیبی از کاشی و شیشه باشد و یا این که به طریق بدون نقص به طور شیشه ای اجرا شود . اجزای محیط کابین بدور دوشی , غالبا , عباتند از : 


شیر دوش 
همینطور سینی کابین شستشو خزینه از اکریلیک , تحت عنوان پوشش آخری با تداوم و امروزی , و محیط کابین شیشه ای هم فارغ از فریم و یا این که با کادر آلومینیومی ساخته می شود . نکته اساسی در مقدار و صورت محیط دوش گرمابه , مطابقت و همخوانی آنان با فضای داخلی و خزینه وجود دارد . 


مخزن کابین 

صورت مخزن کابین بدور دوشی با دقت به اندازه فضای دردسترس تعیین می شود و گونه های درب هم قادر است برای هرمورد از این گونه های به کار رود . محیط کابین دوش در صورت های متفاوت , متشکل از خطوط تیز و منحنی به کار می‌رود . 

درب کابین گرمابه 

در کابین خزینه به مراد مهر و موم کابین , جهت خودداری از خروج آب از درون کابین و تر کردن فضای اطراف , و همینطور جهت قسمت بندی فضای دوش از دستشویی , در شکل یکی بودن حمام و خدمت و نیاز به به کارگیری هم‌زمان از این دو , به کار میرود . 


شیر دوش 

شیر دوش با در اختیار گرفتن عادی یا این که ترموستات و به ابلاغ عامیانه شیر دوش دستی یا این که شیر دوش برقی , گونه های سر دوش های آیتم به کار گیری در حمام و همینطور محیط دوش میباشند . در صورت تولید کابین گرمابه با جت های آب , فشار آب وارد شونده از روش این جت ها و هم راز دوش دستی قابل تهیه , موجب تلاش ماساژ برای بخش های متعدد تن مثل کمر و پا می شود . 


کاربرد کابین دوش 
کابین بدور دوشی در خزینه با دقت به فضای در اختیار , در میزان و صورت مطلوب گزینش و ساخته می شود و گهگاه هم برای امروزی کردن گرمابه فعلی و با نصب در درون فضای خزینه عادی به کار میرود . دراین‌صورت می بایست از مطلوب بودن مواد و ساختار اول گرمابه برای داشتن خواص ضد آب و غیر خورندگی , تداوم و شیب مطلوب کف و سقف اطمینان نتایج کرد و در شکل نیاز فرآورده دیوار ها و سقف ها را به کاشی , اکریلیک و یا این که سنگ تغییر‌و تحول اعطا کرد . 


گونه های مخزن دوش دار عبارت است از : 

کابین دوش سفارشی 
کابین سفارشی نیاز به لوله کشی و کاشی کاری دارااست و فرآیند نصب مشقت بار تری در مقایسه با محیط دوش پیش ساخته , که به طور یک پارچه و دارنده نصب سادگی است , دارااست . کابین های دوش سفارشی که در فضای گرمابه خانه نصب میشوند , به سیستم آب و زهکشی از روش سیستم فاضلاب ساختمان متصل میشوند و نیازی به درزگیری ندارند . 


کابین دوش جکوزی 

محیط دوش جکوزی , یک کابین کلاسیک با جت های مازاد آب ذیل فشار است که به طور دستی یا این که الکترونیکی در اختیار گرفتن می شود . در در دست گرفتن الکترونیکی نیاز به برق است . برای به کارگیری فارغ از محدودیت از جکوزی و داشتن آب گرم خوبتر است ادغام سیستم جکوزی با آبگرمکن لحظه ای به کار رود . 


کابین دوش بخار 

دوش بخار یک گونه گرمابه است که خصوصیت های معمول یک خزینه را به ملازم خصوصیت گران‌قیمت بودن ارائه میدهد و افزون بر آن مولد بخار , رطوبت و بخار آبی ساخت می نماید که در مجموع فضای کابین بخار و حریم بدن شخص متفرق می شود . 


مزایای کابین دوش امروزی 
کابین امروزی دوش بر روی سالم جسمی و دیوانه تاثیر های فراوانی داراست , به همین علت در اکثری از باشگاه های ورزشی , استخر ها , ورزشگاه ها و مرکزها تندرست به کار می‌رود . با بکارگیری کابین بخار در منزل دیگر نیازی به رفتن به تالار ورزش یا این که سونا برای به کارگیری از مزایای بخار نمی باشد . 

بهبود گردش خون 

ارتقاء دما در کابین بخار و کابین جکوزی موجب ارتقا گردش خون در رگ ها و همه بخش های تن می شود . این روند , گشاد سازی عروق خونی را ارتقاء میدهد که موجب ساماندهی خون به نقطه متبوع میشود . 

بهبود کرختی و درد مفاصل 

در اثر کار و کار , در عضلات در اثر ارتقاء متابولیسم تن , اتلاف انرژی متابولیک حادثه می افتد که باعث به حس خستگی و درد می شود . کابین بخار و جکوزی به کاهش این حس در تن یاری خواهد کرد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۲
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی