مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

ریپ زدن ماشین به عارضه ها متعدد صورت می دهد , ولی نمود کلی آن به صورت خاموش و روشن شدن سکته‌ای و ناگهانی ماشین است که با سرعت حادثه می‌ افتد . در‌این‌صورت‌ چیزی مشابه به پت پت کردن یا این که خفه شدن سیستم احتراق را حس خواهید کرد . ریپ زدن موتور می تواند در موقعیت گوناگون واقعه بیفتد . 


پیشگیری از ریپ زدن اتومبیل 

برای پیشگیری از ریپ زدن موتور ماشین , سرویس‌های ماشین خویش را به موقع انجام دهید . 
واجب است که به طبع شمع را در طول آن که غالبا روی ۳۰ هزار کیلومتر است , تعویض فرمائید . 
دست‌کم سالی یک رتبه , انژکتور را شستشو دهید . 

ریپ زدن موتور اتومبیل در پرسرعت 

آلوده و کثیف شدن وایرها 

آلوده و کثیف شدن و گرفتگی وایرها , قادر است موجب ریپ زدن موتور ماشین در سربالایی شود . 

 

ایراد در دلکوها 

امکان دارد دلکوها آلوده و کثیف شده یا این که در جای خویش , شل و ول شده باشد . در این حالت حتمی است که آنان را به طور کامل منزه کرده و مجدد سفت فرمایید . 

 

عیب در شمع‌ها 

در صورتیکه پلاتین شمع‌ها سوخته باشد , ریپ زدن در سربالایی را تجربه خواهید کرد . چه بسا عدم قرار به دست آوردن پلاتین در جای صحیح آن هم , موجب همین شرایط میگردد . از این رو پیشنهاد می‌گردد که مدام شمع‌ها را به موقع بده بستان نموده و از تندرست آن ها مطمئن گردید . 


آلوده شدن محیط احتراق 

با آلوده و کثیف شدن و گرفتگی محیط احتراق , کار ادغام اکسیژن و سوخت به صدق شکل نگرفت و اندازه درست آن , بهم می‌ریزید . در این حالت نیاز است که به خیر و خوبی محیط احتراق را منزه کرده و تمام آلودگی‌ها را بزدایید . 

 

خلل در مسیر بنزین رسانی 

هرگونه مشکل در مسیر رساندن بنزین از باک به محیط احتراق ; موجب میشود تا ریپ زدن اتومبیل رخداد بیفتد . همینطور اندک بودن بیش تر از مقدار بنزین در باک هم , چنین وضعیتی را به طور مقطعی رقم خواهد زد . 

 

عیب در سیستم سیستم سرمایش موتور 

عیب در سیستم کولر موتور , موجب می شود تا دمای موتور بالا رفته و قدرتمند به ادامه کار معمولی خویش نباشد . ممکن است موتور ناگهانی خاموش شده و فورا روشن شده و این چرخه به طریق ریپ زدن ادامه مییابد . 

 

عیب در شمع‌ها 

عیب در پلاتین شمع‌های و چه بسا بالا رفتن بیش تر از میزان حرارت در آن ها , گونه های بوجود آورده و موجب خاموش و روشن شدن ناگهانی اتومبیل خواهد شد . 

 

آلوده و کثیف بودن انژکتور 

آلوده بودن انژکتور هم از احتراق درست خودداری به فعالیت آورده و به طور ریپ زدن موتور , خویش را نشان می دهد . 

 

در شرایطی‌که که با ریپ زدن خودروی خویش مواجه شدید , اضطراری است که با سرعت مطمئنه به جنبش ادامه داده و خویش را به اولیه تعمیرگاه برسانید . نیروی کار تعمیر با دیاگ زدن , عیب یابی خودروی شما‌را انجام داده و به احتمال فراوان قطعه مشکل‌دار , شناسایی خواهد شد . همینطور با یاری نیم کلاچ و گاز دادن در حین افت توان موتور اتومبیل , میتوانید خویش را به تعمیرگاه برسانید . 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی