مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

سینک ظرفشویی از حیث روش نصب

پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۱ ق.ظ


هنگامی که شما آشپزخانه خویش را تجدید بنا می‌کنید و یا این که در هم اکنون پباده سازی اول آن میباشید . نسبتاً در همگی ی جزئیات پباده سازی یکسری مورد دارید . این واقعیت موجود است که شما در گزینش گونه های سینک آشپزخانه مورد های فراوانی دارید .

شما دیگر محدود به تعیین سینک ظرفشویی روکار استیل نیستید . تعیین شما از یک سینک ظرفشویی توکار میتواند تحت عنوان نقطه کانونی تعیین اجزای دیگر آشپزخانه باشد . به نحوی که خصوصیت های دیگر آشپزخانه شما‌را ذیل شعاع قرارمی دهد . گزینش با شماست که شایسته ترین دسته سینک ظرفشویی را چه‌گونه گزینش نمائید .


اشکال سینک از لحاظ روش نصب
تنوع گونه در سینک های ظرفشویی به نحوی است که چه بسا اگربودجه شما محدود است . هنوز اکثری از مورد های خوشگل مو جود در اختیارتان جای‌دارد . ازلحاظ طرز نصب سینک ظرفشویی به دو مدل سینک ظرفشویی توکار و سینک طرفشویی روکار تقسیم می‌شوند . سینک اخوان توکارنمونه ای از گونه های سینک را در دسته توکار عرضه کرده است .


سینک توکار بهتره یا این که روکار

درحال حاضر این سوال مطرح است که سینک توکار بهتره یا این که روکار؟ در هم اکنون حاضرهردو دسته سینک ظرفشویی روکار و توکار در تنوع نوع و رنگ در بازار موجود هست . سینک ظرفشویی توکار می بایست در باطن ورقه ی کابینت قرار بگیرد . این گونه سینک پس از بریدن ورقه ی چوبی یا این که پلی اتیلن و یا این که لتو روی کابینت نصب می شود .

شیوه برش به اینصورت است :

با به کار گیری از دستگاه های برش منحصربه‌فرد کابینت بسته به جور فرآورده برگه برش ساخت می شود .
برش ازروی نقشه ی ظریف کشیده روی برگه که خویش نصاب کابینت شما آن را میکشد انجام می شود .


سینک ظرفشویی توکار
بایستی بگوییم از نگاه زیبایی شایسته ترین گونه سینک ظرفشویی همین سینک ظرفشویی توکار است . این فراوان شکیل خیس و زیباتر از گونه روکار آن است . و به آشپزخانه های امروزی مدرن زیبایی و جلوه ویژه ای می‌دهد . اساسا در آشپزخانه های امروزی سینک ظرفشویی توکار یک کدام از کاریردی ترین اجزا می‌باشد . غالبا تخت‌گاز رومیزی توکار و هود توکار ست میباشد . این مخلوط دوچندان شکیل خیس جلوه می نماید . برای مثال در شرایطی که سینک ظرفشویی شیشه ای یا این که سینک ظرفشویی گرانیتی توکار تعیین می شود .


آب بندی سینک توکار :

آب بندی ظریف این سینک ظرفشویی اضطراری و واجب است . این به همت نصاب کابینت شما مربوط است . در دو قضیه ی متفاوت می بایست آب بندی صورت پذیرد :
1 - آب بندی سینک در محل اتصال به برگه کابینت

در درون باکس های سینک غالبا یک نوار آب بندی موجود هست . در‌صورتی‌که نیز این نوار وجود نداشت . یک نصاب ماهر غالبا با به کارگیری از یک چسب آکواریم تمام تراز محل برش را می پوشاند . بعد از آن سینک را روی آن محل قرار میدهد .
می بایست مسلما جهت فیکس سینک وآب بندی آن یک جسم سنگین وزن روی سینک به بازه زمانی 24 قرار بگیرد . تا چسب به نیکی کم آب شود .
هر سینک چند بست سه سانتی متری در پایین خویش داراست . که آن را به کاغذ ی کابینت سفت می نماید . این بست ها بایستی سفت بسته شود .

2 - آب بندی در پشت سینک
تلاش اصولی در آب بندی به‌این شکل است که :

محل اتصال برگه کابینت در پشت سینک و سایر نقاط آب بندی شوند .
به طبع از زهوار آب بندی که مشابه یک قرنیز می‌باشد نصب شود .
آب به پشت ورقه کابینت نرود .
بنابراین از پوسیدگی ورقه کابینت خودداری می شود .


مقایسه سینک ظرفشویی روکا و سینک ظرفشویی توکار

همانطور که گفته شد . می بایست بگوییم که شایسته ترین دسته سینک ظرفشویی توکار است . چون با یک آب بندی ظریف در طولانی زمان هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد . در پاسخ اشخاصی که سینک توکار را دارا هستند و راضی نیستند .

می بایست اظهار کرد که در حالتی که آب بندی ظریف شکل بگیرد . با یه خرده توجه در هنگام به کار گیری این چنین که با یک دستمال آبگیر در انتهای کار سطح های را کم آب نمایید . دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد . از زیبایی این مدل سینک به نحو احسنت میتوانید استعمال فرمائید . ولی می بایست بگوییم که ایراد بخش اعظم در صفحه های کابینت که از فرآورده چوب بوده پیش می آمد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی