مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

نکاتی در خرید دوربین مدار بسته

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۴ ب.ظ

نکات کلیدی در هنگام خرید دوربین مدار بسته

موضوع حفاظت از جان و فرآورده و تامین امنیت به موضوعی همگانی تبدیل شده‌است . به گونه ای که , شاهد به کارگیری گسترده از سیستم های امنیتی با کاربری های مختلف در سراسر جامعه هستیم .

کاربری های تجاری , آموزشی , اداری , مدنی , تفریحی , توریسم و … سوای در حیث تصاحب کردن وسعت عمل یا این که کوچک و بزرگ بودن محل های متبوع خویش به حفاظت نیاز دارا‌هستند .


اگرچه , نیاز به امنیت و در اختیار گرفتن در جامعه موجب توسعه و گسترش کاربرد سیستم های امنیتی شده‌است البته , زمینه ارزش و مخارج خرید و نصب سیستم های دوربین مدار بسته اولی چیزی ست که یوزرها و شرکت ها اجرا کننده در فروش این تولیدات همواره با آن سروکار دارا هستند .

یک کدام از مهم ترین مورد ها هنگام خرید سیستم های نظارتی ارزش دوربین است که همگی یوزرها پیشین از مبادرت به خرید گزینه باز بینی قرار می‌دهند .


هرچه امکان های یک دوربین مداربسته بیشتر و سیستم آن تخصصی خیس باشد بها بالاتری نسبت به سایر دوربین ها داراست . ولی , گونه مارک فرنگی و اهل ایران دوربین مداربسته هم تاثیر قابل مراعات ای در ارزش این تولیدات دارااست .



من جمله این عامل ها میتوان به موردها پایین اشاره نمود :

  • خالق و طراح مارک خارجی و ایرانی
  • گارانتی دارای اعتبار از موسسات وارد کننده یا این که فروشنده محصول ها نظارتی و امکانات جانبی دوربین مداربسته
  • جور دوربین و محصول بدنه آن
  • مدل , متاع و مارک لنز دوربین مداربسته
  • کیفیت رزولوشن تصویر
  • سنسور تصویر
  • کیفیت قابل انعطاف افزارهای داخلی سیستم مداربسته
  • مدل خروجی تصویر
  • کیفیت رویت کرد در شب دوربین مداربسته
  • دارا بودن استاندارد های کیفیت جهانی سیستم های امنیتی

مورد ها نام برده خصوصیت هایی است که یک سیستم امنیتی بایستی از نگاه فنی و فیزیکی , در هر سکو ای از ایجاد , داشته یاشد .

نظارت این خصوصیات در یک سیستم دوربین مدار بسته احتمال دارد ارزش حقیقی وواقعی دوربین را فراتر یا این که زیر تر از ارزش حقیقی وواقعی نشان دهد . به همین دلیل کمپانی الکامپ درین مطلب به بررسی این مشخصات پرداخته است .

میتوان اظهار‌کرد کارداران اثر گذار در ارزش دوربین به دو نوع تقسیم می گردند :

عواملی که جزو مشخصات بارز یک سیستم نظارتی است و با دیده قابل روءیت است . این مشخصات مشتمل بر متاع و صورت ظاهری دوربین و هم برند مرزوبوم تولید کننده جنس بر روی دوربین است .
رزولوشن سیستم دوربین مداربسته اولی موردی است که بایستی به آن اعتنا کرد چون , کیفیت رزولوشن و کادر تصویر خروجی دوربین مداربسته از نگاه امنیتی فراوان با اهمیت و در بها دوربین اثرگذار هست .

حالا احتمال دارد این سوال پیش بیاید که چطور رزولوشن دوربین مداربسته را هنگام خرید تشخیص دهیم؟

شایسته ترین نحوه برای تشخیص رزولوشن دوربین مداربسته رکورد کردن تصویر دوربین با دستگاه ضبط است . بعد از ضبط تصویر به وسیله DVR تصویر را با رایانه همراه اجرا می‌کنیم و جزئیات تصویر را باز‌نگری می‌کنیم . وضوح خوبتر تصویر و کیفیت اکران جزئیات حاکی از خوبتر بودن خروجی تصویر دوربین است .

سلوشن دوربین مداربسته یا این که به عبارتی جور تصویر خروجی هم از نگاه در دست گرفتن داده ها امنیتی برای یوزرها کلیدی و قابل باز‌بینی است .

از سایر مورد ها با اهمیت در بها دوربین مداربسته کیس دوربین از نگاه فرآورده , پباده سازی و سایز دوربین است . پلاستیک یا این که فلزی بودن کالا کیس دوربین از اولی مورد ها در گزینش ارزش دوربین می‌باشد . همینطور , سایز دوربین هم در بها سیستم امنیتی موءثر است . بعضا از دوربین ها مبنا دار می باشند که نسبت به دوربین های فارغ از اساس بها بالاتری دارا‌هستند .

رنگ کیس تاثیر چندانی در ارزش دوربین نداشته و فقط جنبه ذوق ای دارااست . مارک های دارای اعتبار دارای اسم و رسم و شناخته شده ی دوربین مداربسته در عالم نسبت به بقیه مارک ها قیمتهای بالاتری دارا‌هستند . خصوصیت هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن و هم مقاومت در قبال ضربه از سایر موردها اثر گذار در بها دوربین مداربسته است .

همینطور , کیفیت رویت کرد در شب , گونه و تعداد LED ها هم بر انتخاب بها سیستم نظارتی اثرگذار میباشد . لنز دوربین , دسته و متاع آن هم تاثیر ویژه ای در ارزش دوربین مداربسته داراست . علاوه بر این , لنزهای وری فکال و قابل در اختیار گرفتن بها بالاتری نسبت به لنزهای فیکس دارا هستند .

عواملی که بخشی از خصوصیت های فنی یک سیستم نظارتی است و این نوع عامل ها می باشند که مهم بوده و محاسبه آنها مستلزم مشورت با کارشناسان می‌باشد .
اعم از موردها فنی اثر گذار در ارزش دوربین مداربسته و مهم‌ترین نصیب دوربین جور سنسور تصویر است چون , نوروفروغ بعداز عبور از لنز به سنسور برخورد می‌نماید و با تبدیل شدن به یک موج و تصویر در دستگاه ریکوردر سیستم امنیتی ضبط میشود . سنسورهای مارک دارای اعتبار سونی مثل لنز های سونی کیفیت زیاد نیکی دارا هستند . اما در حالتی که سنسورها کار سونی ژاپن باشد نه ساخت سرزمین چین .

سیگنال ها هم در سیستم دوربین مداربسته اهمیت فوق العاده ای دارا هستند و مارک آفریننده آن ها کلیدی است .

اپلیکیشن های داخلی دوربین از سایر مورد ها اثرگذار در بها سیستم های امنیتی می‌باشد .

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری به خاطر مطالب مفیدت ممنونم .اگر  علاقه داشتی به سایت منم سر بزن . جدیدترین سریال ها و فیلم های ایرانی رو از اینجا میتونی دانلود کنی . موفق باشید در پناه حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی