مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

تعمیرات انواع کولرهای سامسونگ در تهران

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۳۵ ب.ظ

تعمیرات انواع کولرهای سامسونگ در تهران

در این مطلب میخواهیم درباره انواع خدمات کولرهای گازی سامسونگ مانند تعمیر و سرویس و نصب و جابجایی کولرهای اسپیلت و گازی و پنجره ای و ایستاده در تهران توضیح خواهیم داد.

تعمیر اسپلیت سامسونگ

تعمیرات اسپلیت سامسونگ ، در نمایندگی سامسونگ تاسیسات سرویس و با به کارگیری راهکارهای اصولی و علمی انجام می شود . این مرکز، به ارائه ی تمامی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فوق مبادرت می ورزد . لازم به ذکر است ، تمامی خدمات در این مرکز به همراه گارانتی ارائه می گردد .

نماندگی سامسونگ با به کارگیری مهندسین و تکنسین های مجرب و با سابقه و حرفه ای که از سوی مراکز معتبر علمی مورد تایید قرار گرفته اند ، به تعمیر دستگاه معیوب شما عزیزان می پردازند .


شایعترین مشکلاتی که برای کولرهای گازی پیش می آید و اکثر مردم به این دلایل با ما تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند عبارتند از :

  •     نشان دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی
  •     با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی سرما دهی کافی ندارد.
  •     ایجاد صدای ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد اسپیلت چه موتور بیرونی و چه یونیت داخلی آن
  •     عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی
  •     ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی
  •     کولرگازی خاموش نمی شود.
  •     گرم بودن باد خروجی از دستگاه
  •     بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.
  •     برق گرفتگی بدنه کولر گازی



اینکه کولرگازی سامسونگ خود را از کجا خریده اید اهمیتی ندارد، و ما تضمین می کنیم تعمیرکار کولرگازی سامسونگ که برای شما ارسال می کنیم دارای دانش و مهارت کافی بوده و تمامی خدمات نصب، شارژ گاز و سرویس و تعمیر کولرگازی سامسونگ را پشتیبانی می کنند.


تعمیرات کولر گازی سامسونگ با تجهیز ساختار خویش به تمامی امکانات مورد نیاز، درصدد ارائه تخصصی ترین خدمات مرتبط با این محصول به کاربران و خریداران گرامی است.نمایندگی کولر گازی سامسونگ در بخش فروش عرضه کننده کلیه مدلهای این دستگاه و لوازم جانبی مرتبط با آن و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، ترمیم، سرویس و تعویض قطعات این دستگاه است. تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات ارائه می گردد.


سرویس اسپیلت و انجام تعمیرات تخصصی مرتبط با آن بخشی از خدمات ارائه شده  در مرکز تعمیرات سامسونگ سرما سیستم می‌باشد . تمامی این خدمات  توسط کارشناسان این مرکز و مبتنی بر اصول و استانداردهای مطرح شده از سوی شرکت سامسونگ انجام می‌پذیرند.

تعهد به سرویس اسپیلت در دوره‌های مشخص و سیکل‌های معین سبب می‌گردد تا ضمن پیشگیری از برخی خرابی‌های این دستگاه، میزان مصرف انرژی برق توسط این دستگاه‌ها به حداقل میزان ممکن برسد. سرویس اسپیلت و گردگیری‌های دوره‌ای این دستگاه، ربطی به شرکت سازنده و کیفیت این محصول ندارد و انجام آن برای تمامی برندهای اسپیلت موجود در بازار به‌ویژه در فاصله‌های زمانی معین، ضروری است.


سرویس کولر گازی به صورت دوره ای در واقع راهی از پیشگیری از به وجود آمدن تعمیرات کولر گازی با هزینه های بالا ، با سرویس کولر گازی خود می توانید میزان بازدهی دستگاه را افزایش دهید و مصرف برق دستگاه را کاهش دهید.


جریان ضعیف هوا

جریان ضعیف هوای حاصل از دمش کولر گازی می تواند نشان دهنده مشکلات خفیفی مانند بسته بودن فیلترها و یا بسته بودن دریچه کولر گازی باشد. اما در حالت های دیگر ممکن است نشان از مشکلی بزرگتر نیز باشد.

در ابتدا فیلتر ها و دریچه کولر گازی خود را چک کنید. اگر فیلتر شما قدیمی است آن را تعویض کنید، و گرفتگی احتمالی دریچه را نیز برطرف نمایید. اگر مشکل برطرف نشد، احتمالا کمپرسور کولر گازی شما مشکل دارد.


راهنمای خرید کولر گازی سامسونگ

اگر قصد خرید یکی از کولرهای گازهای اسپیلت  شرکت سامسونگ را دارید به طراحی پنل آن نیز توجه داشته باشید زیرا آنچه که شما تا مدتها پس از نصب با آن سر و کار خواهید داشت نقش و بدنه پنل است. اگرچه احتمالاً زیبایی پنل اندکی بر قیمت این دستگاه افزوده و آن را گرانترمی کند.


برای تعمیر کولر گازی به چه کسی باید اعتماد کنیم؟

برای انجام تعمیرات کولر گازی سامسونگ نمیتوانید به هر شخصی اعتماد کنید البته حق دارید چراکه بسیاری از افراد متفرقه خود را نمایندگی جا می زنند و اقدام به تعمیرات کولر گازی سامسونگ می کنند جالب است بدانید در بیشتر موارد بعد از تعمیرات پس از چند روز مجدد همان قطعه تعمیر شده خراب می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی