مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

انتخاب مبلمان مناسب اتاق خواب

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

انتخاب مبلمان مناسب اتاق خواب 

یکی از مهمترین جزییاتی که باید پیش از تزیین اتاق خواب به آن ها توجه کنیم انتخاب مبلمان مناسب برای فضای داخلی اتاق خواب است. 

این مبلمان مناسب که شامل تخت خواب، میز آرایش، پاتختی، کتابخانه ، میز تحریر و سایر جزییات فضای داخلی اتاق خواب است باید هماهنگ با ابعاد فضای داخلی اتاق خوابتان هماهنگ باشد. تا بتوانید احساس راحتی بیشتری در فضای داخلی تان داشته باشید.


دکوراسیون اتاق را ساده، جذاب و همواره مرتب نگه دارید اما تغییرات جزئی چیدمان و رنگ را در ابتدای هر فصل فراموش نکنید تا همیشه اتاق خواب منحصر به فرد و جذابی داشته باشید.

در اینجا تصاویری از طراحی های مدرنی از اتاق خواب را می بینید که می تواند الهام بخش شما برای طراحی دکوراسیون اتاق خوابتان باشد.


استفاده از آثار هنری‌ای که خودتان ساختید

 

برای یک «دیوار بزرگ خالی» هیچ‌چیز بهتر و آسان‌تر از آویختن یک قاب گرافیکی روی آن نیست. یکی‌بودن رنگ ملافه و طرح روی قاب باعث یک‌دست‌تر شدن فضا می‌شود.




روشهای دیگر برای زیبایی دکوراسیون داخلی


1. دیوار‌ها را با وسایل ارزان تزیین کنید.

چند قاب ساده به دیوار‌ها بیاویزید. اضافه‌کردن تعدادی قاب سفید با عکس‌های سیاه‌و‌سفید راهی زیرکانه و ارزان برای زیباتر‌کردن دیوار‌های خالی است.


2. فضاسازی با نصب قفسه به دیوار‌ها

یک قفسه بلند در یک اتاق باریک قرار دهید. با این‌کار می‌توانید فضا را بزگتر نشان دهد.


3. با یک آیینه اتاق‌تان را کاملا تغییر دهید.

قرار دادن یک آیینه در اتاق با منعکس کردن تصاویر و رنگ‌ها اتاق شما را بزرگتر نشان می‌دهد.


4. اضافه‌کردن یک قالیچه و تغیر فضای‌خانه بدون هزینه‌اضافه

با پهن‌کردن یک قالیچه بزرگ کنفی، به فضای‌خانه ظاهری مدرن و تمیز بدهید. می‌خواهید تغییرات جذاب‌تری داشته باشید؟ از یک قالیچه پُرز دار یا راه‌راه استفاده کنید.


5. استفاده از بالش‌های مختلف، بهترین تنوع ممکن

با عوض کردن بالش‌ها یا خرید چند عدد بالش و کوسن جدید بدون هزینه زیاد مبل راحتی‌تان را نو نوار کنید. 



یکی از ساده ترین روش ها برای تزیین اتاق خواب ساخت وسایل زیبا و خلاقانه است که شما می توانید با وسایل بلااستفاده نظیر برش های چوب و باقی مانده کاغذ رنگی و مقوا و صدف و آینه های شکسته و سنگ های مختلف و … وسایل تزیینی بسازید و آن ها را به زیباترین شکل ممکن در دکوراسیون اتاق خواب خود قرار دهید.



تزیین اتاق خواب با آینه های دست ساز و زیبا

با کمک وسایلی از قبیل صدف و برش های چوب و ماکارونی فرمی و … می توانید آینه های زیبایی بسازید و با نصب این آینه ها روی دیوار اتاق خواب این بخش از منزل را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید. می توانید آینه ها با ابعاد مختلف را با چیدمانی خاص و منظم روی دیوار نصب کنید که این روش نیز می تواند باعث زیباتر به نظر رسیدن تزیین دیوار اتاق خواب شود.



چگونه اتاق نوزاد را طراحی کنیم؟

رنگ اتاق نوزاد

اولین چیزی که در اتاق نوزاد به چشم می آید رنگ دیوار اتاق است، اگر قصد دارید دیوار اتاق فرزندتان را رنگ کنید سعی کنید خلاقیت به خرج دهید با استفاده از دو رنگ ملایم و طرح های جالب اتاق نوزاد را رنگ آمیزی کنید. تصویر زیر گزینه خوبی برای ایده گرفتن است و هزینه چندانی ندارد فقط کمی سلیقه لازم دارد.




تخت اتاق نوزاد

در انتخاب تخت خواب نوزاد دقت کنید و سعی کنید تختی انتخاب کنید که ارتفاع کمی داشته باشد، تخت خواب هایی که نرده دارند قطعا گزینه بهتری هستند. تخت خواب های نوزاد امروزه مدل های متنوع و بسیار زیبایی دارند که با توجه به سلیقه تان دست به انتخاب میزنید برای زیباتر شدن تخت خواب میتوانید از کوسن های فانتزی استفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی