مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

لوله بازکنی و تخلیه چاه در کرج

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ق.ظ

لوله بازکنی جاده کرج تخلیه چاه جاده کرج

علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد می شوند. گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه می باشد.

همین موضوع باعث زود سر ریز شدن چاه شده از اعلایم پرشدن چاه فاضلاب می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت , باز نشدن توالت , وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و …. نام برد در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر می شود. در زمین های شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است .



خدمات ما در رفع گرفتگی لوله در کرج


خدمات لوله بازکنی در کرج ، تخلیه چاه در کرج ، خارج کردن اشیا از لوله مانند موبایل و… از لوله ، حفاری چاه ، لایروبی و توقه چینی چاه و… در کرج انجام میشود . لوله بازکن های ما اماده هستند که با اولین تماس شما مشکل منزلتان را در کرج برطرف کنند ، این اطمینان را به شما میدهیم که لوله بازکن ماهر را در کرج برای خدمت رسانی به همشهریان را بفرستیم . منطقه کرج ، با وجود سرویسکاران همیشه در دسترس ما به هیچ وجه مشکلات ساختمانی نخواهد داشت.


اکیپ ماهر ما در کرج در اسرع وقت میتوانند مشکلات ساختمان شما را بدون آسیب زدن از موقع تماس شما با دستگاه های بروز و پیشرفته همچنین قیمت بسیار پایین تر از سایر شرکت ها حتی در روز های تعطیل و روز های بارانی در خدمت شما باشند.


تخلیه چاه کرج

آیا میدانید تخلیه چاه کرج از ریزش چاه جلوگیری می کند و هر چاه برای جلوگیری از این خطر نیاز به بازدید سالانه دارد؟ لوله بازکنی کرج و تخلیه چاه کرج باعث جلوگیری از فرسوده شدن چاه و خطرات جانب آن میگیردداین خطرات بسیار جدی هستند و در صورت عدم رعایت و بی توجهی به این امر باعث بروز حوادث جبران ناپذیر خواهد شد.




روش های انجام خدمات لوله بازکنی در کرج

لوله بازکنی توسط دستگاه تراکم و پمپاژ هوا

دستگاه تراکم و پمپ هوا ، فشار هوای شدیدی تولید کرده و با پمپاژ این هوای متراکم شده به داخل چاه توالت یا لوله فاضلاب باعث باز شدن گرفتگی آن می شود. 


در این روش لوله بازکنی ، لوله بازکن مقداری آب به داخل لوله فاضلاب می ریزد که هوای متراکم شده از درز های لوله خارج نشود. سپس لوله دستگاه تراکم هوا را وارد چاه فاضلاب کرده و به محض روشن شدن دستگاه ، فشار هوای شدیدی وارد مسیر لوله فاضلاب شده و گرفتگی باز می شود. در این روش ، لوله باز کن باید تجربه و مهارت زیادی در استفاده از دستگاه داشته باشد. استفاده از پمپ هوا ، زمان بر تر از فنر است




چاه بازکنی در کرج با دستگاه فنر 


معمول ترین و پر کاربرد ترین روش چاه بازکنی ، استفاده از فنر است که گاها به آن فنر فولادی نیز می گویند. کلافی از فنر داخل دستگاه وجود دارد که کار آن ارسال فنر به داخل لوله و چرخاندن فنر است . دستگاه فنر لوله بازکنی در اکثر موارد با موفقیت گرفتگی را باز می کند. 


فنر علاوه بر رفع گرفتگی چاه توالت ولوله فاضلاب ، مسیر لوله های فاضلاب را جرم گیری نیز می کند و همچنین تمامی مواد جامع مسیر فاضلاب را جابجا کرده و گرفتگی را از بین می برد. مواد جامع پس از جابجا شدن ، به داخل چاه فاضلاب می افتند یا اگر به فنر گیر کنند ، از فاضلاب خارج می شوند. 



دراوردن موبایل از توالت

برای بیرون آوردن اشیایی مثل موبایل و ساعت از لوله ی توالت نیاز به گیره ی مخصوص خواهد داشت. بدترین تصمیم در این شرایط این است که با دست اقدام به بیرون اوردن شی خارجی از چاه توالت کنید. درصورت وارد کردن دست خود در توالت ممکن است دست شما در چاه توالت گیر کرده و کار را برای شما سختر کند.


همچنین اگر به خدمات لوله بازکنی نیاز داشتید می توانید از وبسایت پرتقال برای دریافت خدمات لوله بازکنی در کرج دیدن کنید. برای دسترسی به این سایت می توانید از اینجا کلیک کنید.


لوله بازکنی در کرج به صورت فوری انجام می شود

شاید از خود بپرسید که با توجه به ترافیک خیابان ها ، مشتری های زیاد گروه فنی ما و مسافت های زیاد ، چگونه می توانیم ادعا کنیم که به سرعت در محل حاضر می شویم:


1- ما سرویس کاران مجرب زیادی داریم و هر زمانی که تماس بگیرید ، حتما حداقل دو یا سه سرویس کار آماده به کار وجود دارد


2- سرویس کاران ما با موتورسیکلت در سطح شهر تردد می کنند تا مشکل ترافیک را حل کنند


3- سرویس کاران ما با توجه به تجربه چندین ساله ، به تمامی مسیرهای شهر آشنایی کامل دارند و دقیقا می دانند که خلوت ترین و کوتاه ترین مسیر کدام است.



چاه بازکن جاده کرج

برای بازکردن لوله های فاضلاب روشهای متفاوتی وجود دارد در مواردی که گرفتگی لوله فاضلاب جزئی باشد می توان از لوله بازکن های که در فروشگاه وجود دارد استفاده نمود اما اگر این روش کارساز نبود باید با یک شرکت تخلیه چاه تماس گرفته و از شرکت درخواست کرد تا یک سرویس کار باتجربه را جهت بازکردن لوله فاضلاب در منطقه جاده کرج بفرستند.



چگونه چاه بازکن متخصص را از چاه بازکن غیر متخصص تشخیص دهیم؟

افرای که تخصص کافی در زمینه لوله بازکنی دارند ، معمولا سوالات مختلفی از شما می پرسند که متوجه شوند چگونه باید کار را انجام داد. مانند مکانیکی که با پرسیدن سوالات مختلف سعی می کند عیب ماشین شما را پیدا کند.


مثلا در طبقه چندم هستید؟ عمر ساختمان و چاه فاضلاب شما چقدر است؟ نوع توالت شما چیست فرنگی یا ایرانی ؟ آیا فکر می کنید چیزی درون چاه افتاده باشد؟ چه مدت است که گرفتگی ایجاد شده؟ آیا آب جمع شده یا کم کم وارد توالت می شود؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی