مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

سرویس کولر گازی در تهران

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۵۸ ق.ظ

تعمیر و سرویس کولر گازی در استان تهران به صورت شبانه روزی

انجام خدمات سرویس های کولر گازی  به صورت شبانه روزی و سریع در تهران و البرز با بهترین سرویس کار در تمام مناطق با کمترین قیمت انجام می شود.

سرویس کولر گازی یعنی چه ؟

سرویس کولر گازی شامل چه کارهایی میشود؟ یک کولرگازی برای کار کردن به چه چیزهایی نیاز دارد؟ در جهانی با این سرعت پیشرفت تکنولوژی که ما در آن زندگی میکنیم به لوازمی نیاز داریم تا به ما کمک کند بهتر و راحت تر باشیم . همه وسایلی که ما در زندگی خود بکار میبریم نیاز به رسیدگی و نگهداری دارد .


من اینطور شروع میکنم که شما به چه علتی مثلا” از کولر گازی استفاده میکنید؟ اولین جوابی هر کس میتواند به آن فکر کند ، این است که برای اینکه سرمای خوبی دارد و از آن لذت میبریم! بله این جواب حتما” برای شما هم تدایی شده ، و عده ای هم در ادامه عنوان میکنند که هوای تمیز رو نفس میکشیم ، هوا مطبوع است و غیره …


بله همه مسائلی که عنوان شد درست است ولی همین کولرگازی با همه مزایایی که دارد تا زمانی است که تمیز و عیب و ایرادی نداشته باشد، لذت بخش است! 


کولر گازی از هر نوعی که باشه( دیواری، داکت، سقفی، ایستاده، زمینی و…) به علت اینکه هوا درآن گردش داردذرات معلق وآلودگیهای هوا درپنل یا کندانسور جمع میشود و در گردش هوااختلال ایجاد میکند و نیاز داره که هر سال ویا هر شش ماه یک باربسته به منطقه ، نیاز به سرویس دارد .


خیلی باید مراقب باشید که سرویس کولر گازی باید توسط بهترین تعمیرکار کولر گازی انجام شود. اگر به کسی نیاز داشتید که بتواند این خدمات را با کیفیت بالا انجام دهد و ضمانت هم داشته باشد می توانید از تعمیرات لوله کشی گاز در تاسیسات سرویس کمک بگیرید.


کولر گازی یکی از وسایلی است که استفاده از آن بسیار رواج یافته است و هرسال با شروع فصل تابستان خیلی از مردم احساس گرما میکنن و برای خنک شدن کولر گازی رو روشن میکنن تا از سرمای اون لذت ببرن ولی ما باید توجه داشته باشیم که هرکدام از لوازم‌خانگی ما بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به نگهداری مناسب دارند،


تمیز کردن فیلتر اسپلیت ها برای کسانی که از اسپلیت های دیواری در منزل استفاده می کنند بسیار مهم است و شاید کمتر کسی این جرات را به خود داده است که خودش یونیت داخلی را باز کرده و کویل های پنل داخلی را تمیز کند.



فرایند سرویس و نگهداری چیست ؟


وقتی شما یک کولر گازی رو برای منزل یا محل کارتون تهیه و نصب میکنید حتما” برای اولین بار کارت ضمانت را مطالعه میکنید اگر دقت کرده باشید به یک نکته خیلی مهم در آن اشاره شده که همه ما خیلی ساده از آن میگذریم یا اینکه یادمان میرود!نکته چیست؟



کولر گازی در انواع مختلف ؛ کولر گازی پرتابل، کولر گازی پنجره ای، کولر گازی ایستاده و اسپیلت موجود است و هر یک از آنها بعد از مدتی استفاده نیز به پاکسازی و تمیز کردن دارند.


به منظور افزایش بهره وری کولر گازی، باید دستگاه را هرچند مدت یکبار تمیز کرد. این کویل های مانند رادیاتور ماشین عمل می کنند و همیشه باید تمیز و پاکیزه نگه داشته شوند تا با هوای پیرامون خود به خوبی در ارتباط باشند و سرما یا گرما را از کویل ها به هوای اتاق انتقال دهند.


تمیز بودن فیلتر ها در واقع به بهبود کارایی خنک کنندگی و و متعاقب آن صرفه جویی در انرژی می شود و اگر هرچند مدت یک‌بار تعمیر این کار انجام نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارد که ممکنه تو اوج گرمای تابستان شما رو از سرمای خودش بی‌نصیب بزاره و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یه تعمیرکار خوب چندساعتی حتی چند روزی رو تو گرما بمونیم پس بهترین راه پیشگیریه یعنی قبل از خراب شدن کولر گازی اونو سرویس کنید.


تمیز نکردن فیلتر های کوار گازی علاوه بر بالابردن مصرف برق و پایین آمدن کارایی کولر گازی باعث بوجود آمدن بوی نامطبوعی شده که استفاده از کولر گازی را امری ناخوشایند تبدیل میکند.


همچنین می توانید برای تمیز کردن کولر گازی به این صفحه مراجعه کنید و یا بر روی این لینک کلیک کنید.


سرویس شامل : شستشوی کامل اواپراتور ( پنل ، یونیت داخلی ) بازدید حوضچه درین ( نظافت کامل آن به همراه مسیر تخلیه درین)شستشوی کامل کندانسور ( یونیت خارجی ) شستشوی یونیت داخلی به چند روش انجام میشود که بهترین حالت آن باز کردن کل یونیت و نظافت آن میباشد، در مواردی که دستگاه زیاد کثیف نباشد از روشهای دیگری نیز میتوان استفاده کرد( در مواردی دیده شده که همکاران با استفاده از یک مسواک ویکی دو لیوان آب ،اقدام به نظافت پنل میکنند که این کار اصولی نیست .


 و بهترین راه برای سشتشوی کندانسور استفاده از دستگاه فشار آب ( واتر جت ) میباشد ،آن هم توسط تکنیسین باید انجام شود تا آب به قسمتهای برقی نفوظ نکند.



تمیز کردن و پاکسازی کولر گازی نیاز به تخصص ندارد و تنها با کمی دقت می توانید آن را به راحتی تمیز نمایید.


برای تمیز کردن کولر گازی باید نکاتی را رعایت کنید.


پس با ما همراه باشید تا طریقه بازکردن کولر اسپلیت و همچنین مراحل  تمیز کردن ،سرویس و شستشوی پنل خارجی و داخلی کولر اسپلیت را بهتون آموزش بدیم.


در این اموزش (آموزش تصویری سرویس کولر اسپلیت) سعی شده تا با زبانی ساده مراحل را توضیح دهیم، تا افراد مبتدی هم بتوانند این کار را انجام دهند.


این مراحل و آموزش فقط مخصوص کولر گازی های دوتکه ( کولر اسپلیت) نمی باشد و میتوانید از این آموزش برای سرویس کردن و شستشو کولر گازی پنجره ای هم استفاده کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی