مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

خدمات تشخیص ترکیدگی لوله و لوله کشی ساختمان

چهارشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ

تخصص ما پیدا کردن دلیل چکه ، نشتی آب و نم است

خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در تهران و البرز توسط بهترین افرد با تجربه با بیش از 20 سال سابقه فعالیت انجام می دهد.

ما چه می کنیم؟ پیدا کردن دلیل و محل نشت یا چکه آب از سقف همسایه ، دیوار همسایه ، حمام یا دستشویی آپارتمان خودتان و ... را به ما بسپارید. ما با دستگاه نشت یابی  در محل حضور پیدا می کنیم .


هزینه ترمیم و تعمیرات در محل به شما داده می شود زیرا بستگی به دلیل نشت یا چکه آب دارد.آیا نشت از لوله آب بوده ، آیا فاضلاب بوده ، آیا نیاز به تخریب کاشی ها و ترمیم مجدد است و ...


اگر سقف همسایه پایینی شما چکه می کند به احتمال خیلی خیلی زیاد مشکل از تاسیسات منزل شما می باشد ولی باید بررسی کارشناسی صورت پذیرد.


چه زمانی به حضور یک متخصص در زمینه ی لوله کشی نیازمندیم؟


علاوه بر اینکه هنگام ساخت و ساز ساختمان برای لوله کشی آب ساختمان نیازمند یک تکنسین متخصص باتجربه و متعهد هستیم هنگامی که دچار مشکلات مختلف در مورد لوله کشی ساختمان میشویم با لوله کش تماس می گیریم.


اما در بعضی موارد  در تاسیسات ساختمان با مشکلاتی مواجه میشویم که متوجه علت مشکل نمی شویم. در صورت مواجه شد با مشکلاتی وه در ادامه بیان میکنیم احتمال ایجاد مشک در لوله کشی ساختمان بسیار زیاد است پس نیاز به کمک لوله کش دارید:

1_فشار آب پایین

2_گرم نشدن آب

3_گرفتگی لوله ها

4_ترکیدگی لوله


می توانید از سایت پرتقال برای تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه های پیشرفته و مدرن و افراد حرفه ای کمک بگیرید.


علت نم و رطوبت ساختمان چیست؟


 اگر نم و رطوبت از نشت و ترکیدگی لوله‌های آب باشدممکن است ازقسمت ساختمان شمایاساختمان همسایگان شماترکیدگی لوله اتفاق افتاده وباعث ایجاد رطوبت شده باشد نشت آب همان چیزی است که باید به شدت نگران آن باشید.


زیرا یکی از دلایل تخریب ساختمان‌ها ترکیدگی لوله و نشت آب است حتی ممکن است نشت آب بسیار جزئی باشد ولی به مرور زمان کم کم به صورت رطوبت و نم جذب دیوارهاشده و اگر باعث تخریب ساختمان نشودحتما به کچ دیوارها و سقف آسیب میزند ودر مواردی باعث ایجاد بوی نم ورطوبت درکل منزل خواهد شد.


اهالی فن این عرصه برای اطمینان از نبود نشتی یا ترکیدگی لوله آب ازدستگاه مخصوص نشت آب یا ترکیدگی لوله استفاده میکنند به وسیله این دستگاه میتوان تشخیص داد که آیا درساختمان شما یا همسایگان شما ترکیدگی لوله اتفاق افتاده است یاخیر.


مزایای استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وجود ابزارهایی مانند این دستگاه، تشخیص وجود نشت یا ترکیدگی و حتی ترک خوردگی درون لوله‌ ها به راحتی امکان پذیر شده است.


با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله می‌توان بدون ایجاد خرابی و تخریب ساختمان محل دقیق نشتی را پیدا نمود و آن را تعمیر کرد.


برای پیدا کردن محل ترکیدگی لوله و نشت آب بدون استفاده از این دستگاه لازم است ساختمان تخریب شود. به این ترتیب با استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله به راحتی می‌توان از نم و رطوبت ساختمان نیز جلوگیری نمود.


شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه نیز برای تشخیص ترکیدگی لوله ها یا نشت دیوارها از این دستگاه استفاده می کنند که با وجود آن هم خرابی ساختمان کمتر می شود و هم کار بسیاری از لوله بازکن ها راحت شده و به راحتی می‌توانند محل نشت را پیدا کنند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۲
elyas barari

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی