مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

لوله بازکنی و تشخیص ترکیدگی لوله

دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۵ ق.ظ


لوله کش و تعممیر کار حرفه ای لوله کشی در تهران و البرز

متخصص ترین لوله کش ها در تهران در مجموعه سایت پرتقال دور هم جمع شده اند تا بتوانند برای خدمت رسانی سریع تر به همشهریان عزیز در تمام مناطق حتی دورترین مناطق استان خدمت رسانی کنند.

ما به کمک لوله کش های با تجربه که حدود 20 سال سابقه فعالیت در خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه دارند در کمترین زمان حتی کمتر از نیم ساعت در محل مورد نظر حاضر شده و خدمات را انجام می دهیم.



چرا از لوله کش های سایت پرتقال کمک بگیریم؟


یکی از مشکلات اکثر مردم تهران دسترسی سخت به لوله کش های سطح شر می باشد. مهم ترین مشکل مردم عدم اطمینان به هر لوله کش می باشد زیرا بعد از تعمیر سیستم لوله کشی ساختمان پیدا کردن آنها در صورتی که خرابی به طور کامل رفع نشود بسیار سخت هست.


عدم پشتیبانی – عدم پاسخگویی – عدم دسترسی سریع – عدم تجربه کافی – نداشتن قیمت مناسب – عدم نظافت بعد از تعمیر – عدم توصیه ها در مورد جلوگیری از هر گونه خرابی در سیستم لوله کشی ساختمان مهم ترنی دلایل انتخاب مردم و اعتماد مردم به مجموعه لوله کش های با تجربه سایت پرتقال می باشد.



خدمات مهمی که لوله کش های سایت پرتقال انجام می دهند


خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله


لوله کش های ما با داشتن بهترین ابزارآلات و دستگاه های پیشرفته و همچنین انجام این نوع خدمات در تمام سطح شهر آماده اعزام می باشند.

تمامی لوله کش های ما در سطح شهر حضور دارند و در صورتی که شما تماس بگیرید , پشتیبانان ما با نزدیکترین لوله کش که در منطقه شما حضور دارد هماهنگی لازم را ایجاد کرده و برای اعزام آماده می شود.



خدمات تخلیه چاه و حفاری چاه


ما با داشتن بهترین لوله کش ها و بهترین تانکرهای نفتکش با قدرت مکندگی بالا هرگونه چاه فاضلاب را تخلیه می کنیم. همینطور با داشتن بهرتین ماشین های حفاری چاه انواع چاه آب و فاضلاب را حفاری می کنیم.

خدمات حفاری چاه به دو شکل دستی و با کمک دستگاه انجام می شود. مقنی کارانی که زیر نظر مجموعه پرتقال فعالیت دارند در سریع ترین زمان کار حفاری چاه را انجام می دهند.



طوقه چینی


همچنین اگر چاه فاضلاب منزل شما خاک ضعیف و دیواره نا مناسبی داشته باشد به شما پیشنهاد می کنیم که خدمات طوقه چینی و کول گذاری را انجام دهید.

زیرا باعث می شود که ماندگاری چاه شما بسیار طولانی تر باشد. محکم بودن دیواره چاه باعث می شود که چاه شما براحتی ریزش نکند. علت اصلی تمام ریزش های چاه عدم محکم کاری دیواره چاه می باشد.


کفتراشی و لایروبی

به شما توصیه می کنیم که بعد از کارهای تخلیه چاه فاضلاب بهتر است که کار لایروبی و کفتراشی چاه را انجام دهید. انجام کفتراشی و لایروبی باعث می وشد که محفظه های فرار آب دوباره باز شود.

باز شدن محفظه آب تاثیر مستقیم در پرشدن چاه دارد. اگر احساس کردید که هنگام باز کردن شیر آب مشاهده کردید که آب با فشار کمی از لوله ها خارج می شود مطمئن باشید که چاه شما براحتی پر نمی شود.

در این صورت بهتر است که برای تخلیه چاه اقدام کنید و سپس بعد از آن کار لایروبی و کفتراشی را انجام دهید. بعد از آن نیز می توانید کار دیواره چینی چاه فاضلاب یا همان طوقه چینی را انجام دهید.



خدمات تشخیص ترکیدگی لوله

امروزه استفاده از دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله بسیار مرسوم شده است. اما مهمتر از آن تعمیرکارانی هستند که بتوانند بخوبی از این وسایل استفاده کنند.

زیرا این دستگاه ها به چند مدل دسته بندی می شوند و یک لوله ش حرفه ای باید نسبت به تمام این دستگاه ها آشنایی داشته باشد تا بتواند خیلی سریع محل دقیق ترکیدگی یا شکستگی لوله را تشخیص دهد.



خدمات تعمیر و نصب شیرآلات

ممکن است که قسمتی از اتصالات یا شیرآلات منزل شما رسوب یا زنگ زده باشد. بهرتی است هر چه سریعتر برای تعویض آن اقدام کنید.

نکته مهم این هست که بهتر است از شیرآلات و اتصالات با کیفیت و مطمئن برای سیستم لوله کشی منزل استفاده کنید. استفاده از شیرآلات با کیفیت باعث ماندگاری طولانی و عدم رسوب پذیری آن می شود.

لوله کش های ما همیشه از بهترین و باکیفیت ترین شیرآلات و اتصالات برای تعمیر و نصب آنها استفاده می کنند.



نقشه و اجرای لوله کشی آب ساختمان

بعد از سالها تجربه در امر لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر اتصالات و نشت یابی لوله در انواع ساختمان ها و مجتمع های بزرگ و کوچک و همچنین کارخانجات بزرگ آماده انجام لوله کشی آب از ابتدا یا در هر قسمت از مرحله آن می باشیم.


با داشتن کارشناسان و افرادی که تجربه بسیاری در اجرای لوله کشی ساختمان ها و مجتمع های بزرگ دارند, بهرتین و به صرفه ترین سیستم های لوله کشی آب و فاضلاب را انجام می دهیم.


نقشه و اجرای سیستم لوله کشی آب و فاضلاب امروزه در امر ساخت وساز بسیار مهم هست. زیرا پس از پایان لوله کشی و شروع بهره برداری به سختی می شود تغییراتی را در آن انجام داد.

به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از لوله کشی ساختمان یا مجتمع حتما با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین مشاوره در امر نقشه لوله کشی آب را طراحی کنید.



خدمات تعمیر چاه ریزشی

اگر چاه منزل شما ریزش کرده است و فرورفته است در سریع ترین زمان با واحد پشتیبانی تماس بگیرید. اولین کاری که باید انجام دهید پاکسازی محوطه و دور کردن افراد و مخصوصا کودکان از اطراف چاه هست.


انجام تعمیر چاه ریزشی بسیار نیاز به صبر و حوصله دارد و پیشنهاد می کنیم که خودتان برای تعمیر آن اقدام نکنید. زیرا علاوه بر تعمیر آن باید بررسی شود که علت خرابی چه بوده است؟!


مقنی کاران و لوله کش های سایت پرتقال بهش ما توصیه می کنند که ابتدا علت خرابی چاه و فرو رفتگی آن را پیدا کنید. زیرا ممکن است اگر علت ان نادیده گرفته شود دوباره چاه به حالت قبلی خود باز گردد.


اما نکته مهم بعد از تعمیر چاه قدیمی ایجاد چاه جدید در کنار آن می باشد که باعث می شود هر وقت چاه اولی پر شد چاه دومی آماده باشد. البته در همر ساختمن نمی شود دو چاه در کنار همدیگر ایجاد کرد. ممکن است خاک منطقه برای 2 چاه اصلا مناسب نباشد.


یکی از علت های ریزش های ساختمان مربوط به چاه می باشد. به شما توصیه می کنیم که در هنگام ایجاد حفاری چاه فاضلاب حتما از کسانی که سر رشته کافی در این زمینه دارند مشاوره بگیرید.


منبع: سایت پرتقال


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی