مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

لوله بازکنی شمال تهران

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۵ ق.ظ

لوله بازکنی شمال تهران و تخلیه چاه فوری در شمال تهران


لوله بازکنی شمال تهران و همچنین خدمات تخلیه چاه فوری در شمال تهران به عنوان خدمات تاسیساتی سایت پرتقال در جهت دسترسی سریع تر مردم عزیز در شمال تهران انجام می شود. افراد زیادی برای خدمات لوله بازکنی شمال تهران و تخلیه چاه درخواست خدمات از ما را دارند.


خدمات دهی سایت پرتقال در شمال تهران شمامل مناطق زیر می شود:

نیاوران – قلهک – جماران – ازگل – لویزان – مینی سیتی – سوهانک – اقدسیه – زعفرانیه – محمودیه – فرمانیه – کامرانیه – داودیه – دزاشیب – جردن- - الهیه – ولنجک – اوین – ظفر – درکه – فرحزاد – سعادت آباد – شهرک ویلایی


با بهترین و سریع ترین خدمات لوله بازکنی در شمال تهران بزرگ بدون تعطیلی حتی در روزهایی که تعطیل هست به صورت 24 ساعته با ارزان ترین قیمت در خدمت شما خواهیم بود.


نوع خدمات دهی سایت پرتقال

یکی از مهم ترین مزیت های سایت پرتقال برای جلب رضایت اکثر مشتریان ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی شمال تهران در سریع ترین زمان با قیمت بسیار ارازن حتی کمتر از قیمت اتحادیه می باشد.

ارائه مشاوره رایگان در جهت دسترسی سریع تر مردم برای پرسیدن و پیگیری مشکلات آنها جزئ دیگری از خدمات ما می باشد. همچنین برای هرگونه سوالات تخصصی در حوزه لوله کشی تاسیسات می توانید از کارشناسان ما نیز کمک بگیرید.


همچنین سایت لوله بازکنی پرتقال در تمام مناطق تهران مانند جنوب تهران – شرق تهران – غرب تهران – مرکز تهران آماده ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد.



ضمانت و گارانتی خدمات لوله بازکنی شمال تهران

یکی از مشکلات اکثر مردم در مورد خدمات تاسیساتی و لوله بازکنی عدم ضمانت شخص تعمیرکار بعد از ارائه خدمات می باشد. به علت مشکلات مخفی در بعضی از تاسیسات و لوله کشی ممکن است که بعد از پایان ارائه خدمات یک مشکلی در قسمتی از ان رخ دهد.


به همین دلیل ممکن است شخص تعمیرکار دیگر مایل نباشد برای تعمیر دوباره به منزل شما بیاید و یا به خاطر هزینه کم تعمیر کار از انجام ان صرفنظر کند.


اما وقتی از سایت پرتقال و سرویس کاران ما خدماتی را دریافت می کنید و بعد از مدتی مشکل دیگری در همان ناحیه رخ داده است, مطمئن باشید که برای سرویس مجدد ان حتما سرویس کار مربوطه را اعزام خواهیم کرد.



روش کاری سایت پرتقال برای خدمات لوله بازکنی شمال تهران

بعد از اینکه مشکلی را در سیستم لوله کشی ساختمان خود مشاهده نمودید با اولین تماس از سمت شما, پشتیبانان سایت با طرح چند سوال کوتاه و مفید اطلاعاتی را از شما دریافت می کنند و با هماهنگی بین سرویس کار و دادن ادرس محل اعزام می شوند.

با بررسی محل موردنظر ما نزدیک ترین سرویس کار را که ابزار و دستگاه مربوطه را به همراه خود دارد برای تعمیر اعزام می کنیم. سرویس کار مربوطه تمام ابزارالات لازم برای مشکل شما را همراه خود دارند.


مواقعی پیش می آید که سرویس کار بخاطر نداشتن ابزار لازم باید دوباره برود و ابزار لازم را همراه خود بیاورد که این عمل باعث صرف زمان بسیار بیشتر برای تعمیر لوله می شود. اما سرویس کاران ما تمامی سرویس کاران لازم را همراه خود دارند و همین عامل در سرعت عمل سرویس کار بسیار تاثیر گذار هست.



مهم ترین نوع خدمات سایت پرتقال

تماس هایی که در سایت پرتقال گرفته می شود اکثرا مربوط به رفع گرفتگی لوله ها و خدمات مربوط به تخلیه چاه می باشد. اما در زیر سعی میکنیم خدماتی که طی مدت حدود 20 سال تجربه انجام شده را معرفی کنیم. هر وقت نیاز به انجام اینگونه خدمات پیدا کردید می توانید روی ما حساب باز کنید:


لوله بازکنی

انواع لوله بازکنی توسط دستگاه های فنر زنی و تراکم هوا و پمپ باد و رفع کرفتکی انواع لوله های حمام  - دستشویی – توالت فرنگی و ایرانی – سینک ظرفشویی – فلش تانک و ... در سریعترین زمان


تخلیه چاه تهران

خدمات تخلیه چاه در تهران با کمک دستگاه ها و تانکرهای 12000 و 8000 انجام می شود. این تانکرها با قدرت مکندگی بسیار زیاد قابلیت تخلیه هر گونه چاهی را خواهند داشت.


ضمن اینکه کار لایروبی و کفتراشی چاه هم بعد از تخلیه چاه در صورت درخواست مشتری انجام می شود. التبه بهتر است که این کار را حتما انجام دهید زیرا باعث ماندگاری بیشتر و دیر پر شدن دوباره چاه شود.


نکته مهم: بهتر است اگر چاه فاضلاب منزل یا ساختمان طوقه چینی نشده باشد حتما اینکار را انجام بدهید. زیرا این کار باعث می شود که چاه شما به هیچ وجه ریزش نخواهد کرد.


حفاری چاه آب و فاضلاب

در صورت نیاز به حفرچاه فاضلاب می توانید از کارشناسان ما برای تشخیص محل دقیق حفرچاه کمک بگیرید. انتخاب محل دقیق حفاری چاه بسیار مهم می باشد زیرا اگر خاک منطقه مورد نظر مناسب نباشد حتما باید از طوقه چینی و کول گذاری و یا بلوک چینی در چاه فاضلاب  استفاده کنید.


همچنین در صورت نیاز به حفر چاه آب می توانید از مقنی کاران و با کمک دستگاه های پیشرفته حفر چاه آب تا عمق های بسیار زیاد را حفاری کنید.



تبدیل توالت فرنگی و ایرانی

مکن است که بخواهید توالت های ایرانی را با توالت فرنگی تعویض کنید. ما با تجربه بسیار زیادی که در طی این 20 سال کسب کرده ایم اینگونه خدمات را براحتی انجام می دهیم.


بعضی از تعمیرکاران در سطح شهر کار تعویض را انجام می دهند ولی وقتی کار پایان می رسد بعد از مدت کمی خرابی را در قسمتی از توالت فرنگی مشاهده می کنند.


اما سرویس کاران ما در انجام اینگونه خدمات مهارت کافی و تخصص زیادی را کسب کرده اند.


لوله کشی تاسیسات

گروه تاسیساتی پرتقال با ارائه نقشه لوله کشی در انواع ساختمان و مجتمع های تجاری و اداری و مسکونی با کمک کارشناسان متخصص که هم از لحاظ طراحی نقشه لوله کشی و اجرا بهترین هستند اماده ارائه اینگونه خدمات نیز هستند.



خدمات دیگر سایت پرتقال


تعمیرات و اجرای لوله کشی انواع موتور خانه ساختمان

تعویض و نصب و اجرای انواع پکیج و شوفاژ

تعمیرات خرابی پمپ آب خانگی

تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله آب

رفع نم و رطوبت در ساختمان ها

جلوگیری از بوی بد فاضلاب

از بین بردن انواع حشرات در لوله ها

انشعاب و اتصال لوله اب با لوله شهری

انجام تعمیرات بعد از لوله کشی و تعمیرات لوله

رسوب زدایی در انواع لوله های آب گرم و سرد

تعمیر و تعویض لوله و اتصالات ساختمان با مصالح با کیفیت

تعویض و نصب انواع شیرآلات ساختمانی

تعمیرات چاه ریزشی و عملیات بازسازی ان

رفع گرفتگی لوله ها شامل موهای زائد و فضولات

دراوردن وسایل با ارزش از داخل لوله ها


برای دریافت خدمات و عقد قراراداد جهت انجام خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی الهیه تهران می توانید با شماره تماس های ما در پشتیبانی هماهنگی لازم را انجام دهید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی