مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

خدمات لوله بازکنی غرب تهران و تخلیه چاه و گرفتگی لوله         

خدمات لوله بازکنی غرب تهران در سایت پرتقال با توجه به تجربه چندین ساله و با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و با همکاری بیش از 200 سرویس‌کار حرفه‌ای و متعهد جهت انجام خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و حفر چاه در خدمت همشهریان تهرانی در تمام نقاط تهران اعم از شمال تهران, غرب تهران, شرق تهران و مرکز تهران می‌باشد.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمانی و صنعتی در غرب تهران با تجهیزات مدرن از قبیل دستگاه‌های ژنراتور برقی و انواع فنر فولادی, پمپ باد, پمپ آب, رسوب کن و واترجت در اسرع وقت انجام می‌شود.

 

سرویس‌کاران ما در  کمتر از نیم ساعت در محل حاضرشده و تمام مشکلات اعم از باز کردن لوله فاضلاب, تخلیه چاه, حفر چاه و لایروبی, رفع گرفتگی لوله‌های توالت و آشپزخانه و دیگر خدمات تأسیساتی لوله کشی را با ارزان‌ترین قیمت و باکیفیت 100% تضمینی و البته بدون خرابی و کاملاً بهداشتی انجام می‌دهند.

 

 

 

نقاطی که در منطقه غرب تهران تحت پوشش قرار دارند به شرح زیر می‌باشد:

پونک، ستارخان، آریاشهر، جنت‌آباد، شهر زیبا، شهران، طرشت، گیشا، چیتگر، شهرک اکباتان، تهرانسر، حصارک، آزادی، فردوس و سایر نقاط

ما به تمام این مناطق خدمات لوله بازکنی غرب تهران را در کمترین زمان و البته با  ارزان‌ترین و با استفاده از ابزارهای مدرن انجام می‌دهیم.

 

 

تفاوت سرویس‌کاران ما با افراد غیرمتخصص           

افراد متخصص لوله‌بازکنی و تخلیه چاه ، با سؤالات متعددی از شما سعی دارند که متوجه شوند مشکل اصلی کجاست و چگونه در کمترین زمان آن مشکل را حل کنند. اکثراً سرویس‌کاران غیرحرفه‌ای سؤالات مهمی نمی‌پرسند.

اصولاً سؤالاتی از قبیل: در چه طبقه‌ای زندگی می‌کنید؟ عمر ساختمان و چاه فاضلاب...؟ آیا چیزی درون چاه افتاده است؟ مدت گرفتگی چه مدت هست؟ سؤالاتی مانند این‌ها...

 

 

 

مهم‌ترین خدمات لوله بازکنی غرب تهران سایت پرتقال 

لایروبی چاه: بعد از مدتی ممکن است چاه فاضلاب پر شود و حتی دیواره‌های آن نیز ضخیم شود, در این مواقع بوی بد فاضلاب و بالا آمدن آب از داخل آن و نشت کردن به بیرون فاضلاب باعث ناراحتی خانوارها می‌شود. ما با کمک دستگاه‌ها و ابزارهای جدید و با تراشیدن دیواره‌ی چاه و پاک کردن عمق چاه هم مشکلات قبلی را برطرف می‌کنیم و هم ماندگاری چاه را بیشتر خواهیم کرد.

 

نکته مهم: در هنگام حفاری چاه و کندن آن از طوقه‌های مخصوص فاضلاب استفاده شود تا خاک‌ها و ماسه‌های کناری چاه به داخل چاه نفوذ نکند این کار بسیار در ماندگاری طولانی‌مدت چاه تأثیر دارد. بهتر است از کارشناسان ما مشاوره بگیرید و برای حفر چاه بهترین نقطه را در نظر بگیرید.

 

حفاری چاه در غرب تهران: حفاری چاه یکی از خدمات مهم سایت پرتقال می‌باشد. با استفاده از کارشناسان باتجربه که در اختیار داریم می‌توانیم بهترین منطقه برای حفر چاه را با کمک دستگاه‌های مدرن برآورد کرده و نسبت به حفر آن اقدام کنیم. با بررسی خاک منطقه, میزان شن و ماسه منطقه, بررسی تأسیسات آپارتمان و نکات دیگر کار حفاری انجام می‌شود.

 

گرفتگی لوله های آب گرم: به‌مرور زمان جرم‌های داخل لول های آب گرم معضلی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود فشار آب گرم خارجی کم باشد. مخصوصاً موقع حمام گرفتن در روزهای سرد زمستان که بسیار سرد هست. در سریع‌ترین زمان تماس بگیرید و کمتر از نیم ساعت مشکل را برطرف می‌کنیم و بعد از آن با خیال راحت دوش بگیرید.

 

تعمیر و بازسازی چاه‌های قدیمی: اگر در هنگام حفر چاه از روش طوقه چینی و کول گذاری استفاده نکرده باشید باید منتظر ریزش چاه فاضلاب باشید. حتماً در اولین فرصت نسبت به تماس گرفتن با بخش پشتیبانی مشکل خود را بگویید تا تعمیرکاران ما خود را برسانند و نسبت به تعمیر آن اقدام کنند.

 

از نزدیک شدن کودکان و افراد مسن به چاه فاضلاب اکیداً خودداری کنید و از انجام دادن کارهای دیگر و تعمیرات دستی نیز صرف‌نظر کنید.

 

درآوردن جواهرآلات و وسایل از داخل لوله: تماس‌هایی گرفته می‌شود مبنی بر اینکه تلفن همراه و جواهرآلات ما به داخل لوله‌ها افتاده است. نکته اول اینکه به‌هیچ‌وجه این وسایل را همراه خود به حمام و سرویس بهداشتی نبرید و نکته دوم اینکه حتماً هنگام ورود به حمام دقت کنید که ورودی لوله‌های سرویس بهداشتی و حمام حتماً بسته باشد تا این وسایل در صورت اشتباه شما به‌راحتی به داخل لوله ها نرود.

 

 

تخلیه چاه و سپتیک غرب تهران: اعزام سرویس‌کاران به همراه تانکرهای بزرگ و پمپ‌های کف کش, ارتفاع زن برای تخلیه چاه فاضلاب در کمتر از نیم ساعت  انجام می‌شود. البته اقداماتی هم در جهت بهبود وضعیت چاه در صورت درخواست شما نیز در موقع تخلیه چاه انجام می‌شود.

 

رفع گرفتگی توالت فرنگی: اشتباهی که بعضی از مردم و حتی تعمیرکاران انجام می‌دهند این است که با فنر سعی دارند تا مشکل گرفتگی لوله توالت فرنگی را حل کنند. این کاملاً اشتباه می‌باشد و هیچ سرویس‌کار متخصصی چنین اشتباهی را انجام نمی‌دهد. زیرا باعث شکستگی و خراشیدگی آن می‌شود.

بهترین کار روش تراکم هوا و یا استفاده از فنر فؤادی می‌باشد, که استفاده از این ابزارها تخصص می‌خواهد و تخصص آن را سرویس‌کاران ما باتجربه چندین ساله انجام می‌دهند.

 

گرفتگی منهول ها و دستگاه‌های مخصوص آن: در مناطقی از غرب تهران ممکن است از منهول ها استفاده شود. منهول ها شکل‌های مختلفی مانند سیمانی یا پلاستیکی و یا آجری دارند, جدا از ویژگی‌های آن‌ها ممکن است در یکی از مسیرهای منهول گرفتگی لوله ایجاد شود.

 

سرویس‌کاران لوله بازکنی غرب تهران سایت پرتقال با کمک دستگاه‌های زیر اقدام به برطرف کردن گرفتگی لوله ها و باز شدن مسیر می‌کنند.

1- با کمک دستگاه‌های ژنراتور مخصوص لوله بازکنی و با چرخش فنرهای بلند و ضخیم مشکل برطرف می‌شود.

2- با فشار شدید آب توسط پمپ‌های کف کش قوی که پمپ را در یک مخزن آب قرار داده است راه لوله‌ها باز می‌شود.

3- بهترین راه برای لوله های بزرگ و چربی زدایی و خالی کردن لجن‌ها, استفاده از دستگاه بسیار قوی واتر جت می‌باشد.

 

بوی بد فاضلاب: اکثر مردم از بوی بد فاضلاب بسیار ناراحت هستند. علت‌های متفاوتی می‌تواند داشته باشد. 

اعم از: پر شدن چاه, گرفتگی لوله‌ی فاضلاب, گرفتگی لوله‌های حمام یا توالت, اما نگران نباشید سرویس‌کاران ما در سریع‌ترین زمان بعد از تماس شما مشکل را برطرف می‌کنند.

 

 

خدماتی که گفته‌شده مهم‌ترین مشکلاتی هست که در تماس‌های مردمی مربوط به خدمات لوله بازکنی غرب تهران گرفته می‌شود. خدمات دیگری نیز مانند:

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله آشپزخانه

باز کردن کف شور حمام با فنر و دستگاه برقی

بار کردن لوله توالت ایرانی سرویس‌های بهداشتی

تعمیرات و رفع گرفتگی توالت‌های فرنگی

رفع گرفتگی و شستشوی لوله های مفهوم با فنر پمپ آب و واترجت

 

 

 

اما نکته‌ی مهمی که وجود دارد استفاده دستگاه‌هایی هست که تعمیرکاران همراه خود دارند. در اغلب اوقات سرویس‌کاران از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که بسیار قدیمی هستند و ممکن است اغلب مشکلاتی را بعد از رفع مشکلات ایجاد کنند, به‌طوری که بعد از مدتی دوباره شاهد خرابی در لوله ها می‌باشند.

 

امروزه با وجود دستگاه‌های پیشرفته لوله‌بازکنی بهتر است که از این دستگاه‌ها استفاده کنند, زیرا خرابی آن‌ها به‌شدت کم می‌باشد و در هنگام تعمیر و رفع خرابی کاملاً بهداشتی می‌باشند.

 

سرویس‌کاران سایت پرتقال با بهره‌گیری از دستگاه‌های جدید سعی دارند که مشکلات مردم عزیز را در کمترین زمان و بدون ایجاد مزاحمت صوتی و کاملاً بهداشتی انجام دهند.

 

 

معمول‌ترین دستگاه‌ها و ابزارهایی که سرویس‌کاران ما استفاده می‌کنند:

 

دستگاه‌های لوله بازکنی

دستگاه‌های لوله بازکنی بهترین ابزار برای گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب می‌باشند. درحالی‌که قبلاً سرویس‌کاران از دریل بجای آن استفاده می‌کردند, خطرات زیادی هم تعمیرکاران و هم لوله‌های فاضلاب را تهدید می‌کرد. غیرقابل‌کنترل بودن دریل‌ها برای چرخش دادن فنرها بسیار آزار دهند بود.

اما با دستگاه‌های لوله بازکنی که مخصوص سرفنرها می‌باشد, کار بسیار راحت شده و کنترل چرخیدن فنر بسیار راحت‌تر و همچنین ازلحاظ بهداشتی کاملاً به‌صرفه هست. حتی برای فنرهای بلند و طولانی نیز استفاده می‌شود.

 

 

 

استفاده از این دستگاه‌ها به خاطر قابل‌حمل بودن و قابلیت استفاده برای انواع سرفنرهای مختلف و همچنین سرعت عمل در باز کردن گرفتگی لوله ها بسیار زیاد هست.

 

1-استفاده از فنر و موتوربرقی: اکثراً برای لوله های توالت که گرفتگی نسبتاً سختی دارند بکار گرفته می‌شود. با کمک ‌فنر مخصوص هر لوله و اتصال آن به سر موتوربرقی که شبیه دریل هست, آن را به درون لوله انتقال می‌دهند تا برای بیرون کشیدن مواد زائد و آشغال‌ها و یا فشار به سمت داخل فاضلاب هدایت شود.

خیلی راحت سر فنر به بخش مربوطه دستگاه لوله بازکنی وصل می‌شود و به آرامی فنر را داخل لوله مربوطه قرار داده و با دکمه‌های چپ‌گرد و یا راست‌گرد فنر را بر اساس سختی یا نرمی فضولات به‌سرعت یا آرامی چرخانده تا گرفتگی لوله ها باز شود.

 

2-روش دستگاه تراکم هوا: یک روش دیگر استفاده از فشار هوا توسط دستگاه پمپ هوا می‌باشد. دستگاه مجهز به یک عقربه برای نشان دادن مقدار فشار وارده به داخل لوله می باشد. باید دقت شود که منافذ دیگر لوله بسته باشد تا فشار باد کاملاً به مسیر گرفتگی لوله وارد شود و به‌ جاهای دیگر وارد نشود.

 

3-محلول‌های لوله بازکنی: تأکید می‌کنیم که از این محلول‌ها توسط خودتان برای لوله بازکنی استفاده نکنید. بسیار پیش‌آمده که افرادی از این محلول‌ها استفاده کرده متاسفانه دچار بیماری‌های پوستی و گوارشی شده‌اند. پیشنهادی که می‌دهیم این هست که اولاً به مشاوران ما تماس بگیرید و ثانیاً علت خرابی را ذکر کنید تا متخصصان تشخیص دهند که آیا نیاز به استفاده از محلول‌های شیمیایی هست یا خیر؟

 

اما بهترین نوع محلول‌ها برای لوله بازکنی مواد شیمیایی هستند, اگر متخصصان ما تشخیص دهند که با استفاده از این محلول‌ها بشود گرفتگی داخل لوله را باز کرد, این کار را انجام می‌دهند. مقدار معینی از محلول را داخل لوله ها می‌ریزند و بعد از زمان کوتاهی به مرور مجرای لوله باز می‌شود.

 

4-تلمبه‌های دستی برای لوله بازکنی: این وسیله که اکثراً در تمام خانه‌ها موجود می‌باشد, برای لوله‌هایی استفاده می‌شود که گرفتگی خاصی ندارد. بیشتر برای آشپزخانه استفاده می‌شود. آن را بر روی سینک آشپزخانه با فشار قرار دهید و در یک ‌لحظه آن را به‌طرف بالا بکشید تا فشار هوا باعث باز شدن داخل لوله شود.

 

 

 

اما نوع سر فنرهایی که برای لوله بازکنی استفاده می‌شود سیار مهم می‌باشد. اگر می‌خواهید خودتان با آن‌ها کار کنید, بهتر است این فنرها را بشناسید.

 

فنرهای مورداستفاده لوله بازکنی

1-سرفنر ریشه بر: این سر فنر بیشتر برای رشته‌های نخی و الیافی استفاده می‌شود. به این شکل  که با بریدن و خرد کردن الیاف‌ها آن‌ها را به سمت چاه فاضلاب هدایت می‌کند.

2-سرفنر استاندارد مارپیچی یک و دو رشته‌ای: برای باز کردن شبکه‌ی لوله‌ها از تکه‌های پارچه‌ها و سنگ‌های ریز استفاده می‌شود.

3-سرفنر مته‌ای گرد: برای کارهای پاک‌سازی رسوبات شن و ماسه و خاک‌های ته‌مانده و لجن‌ها استفاده می‌شود.

4-سرفنر ابزارگیری: همان‌طور که از اسمش پیداست برای گرفتن ابزارها و فنرهای شکسته شده که در حین کار استفاده می‌شود, کاربرد دارد.

5-سرفنر الماسی: ممکن است برخی اوقات قصد داشته باشید که درز بین کاشی‌های سرویس بهداشتی یا حمام را با سیمان پر کنید و بعد از پر کردن آن محوطه را با آب بشویید. این کار باعث می‌شود که سیمان‌های اضافی به داخل لوله ها وارد شوند و در قسمتی از لوله بایستند و بعد از مدتی خشک‌شده و کاملاً خروجی لوله را ببندند.

برای این نوع مواد سخت و همچنین قطعات آجر و رسوبات سخت از سر فنر الماسی استفاده می‌کنند.

6-سرفنر ریشه بر کج‌بیلی: کاربرد آن در بریدن ریشه‌های مسدودکننده لوله می‌باشد.

7-سر فنر برسی: برای تمیزکاری و پاک کردن لوله ها بعد از رفع گرفتگی لوله ها می‌باشد.

8-سرفنر نیزه‌ای: مهم‌ترین کاربرد آن در باز کردن و سست  کردن رسوبات شن و ماسه‌ای و لایه‌های ضخیم می‌باشد.

 

 

 

برای استفاده ارزن‌تر و سریع‌تر از خدمات لوله بازکنی غرب تهران سایت پرتقال با تمام ارگان‌های دولتی و خصوصی که در این منطقه حضور دارند از جمله شرکت‌ها و مؤسسات و ادارات و همچنین هتل‌ها و رستوران‌ها آماده عقد قراردادهای خدمات فنی و تأسیساتی هستیم. با انجام این قرارداد دیگر نگران مشکلات تأسیساتی و لوله کشی نباشید.

 

منبع: portoghal.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی