مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

خدمات لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۴۲ ب.ظ

خدمات لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه و گرفتگی لوله

ما مفتخریم که خدمات لوله بازکنی تهران را در تمام مناطق تهران ( شرق و غرب تهران- مرکز تهران – شمال تهران- جنوب تهران )  به همراه بیش از 200 سرویس‌کار متعهد و حرفه‌ای با کمترین قیمت و در سریع‌ترین زمان در نیم ساعت انجام دهیم. رضایت و اطمینان مشتریان ما که نیاز به خدمات لوله بازکنی در شهر تهران داشته‌اند, بزرگ‌ترین افتخار ما بوده است.

در این مطلب می‌خواهیم به خدماتی که توسط وب‌سایت پرتقال انجام می‌شود بپردازیم. این خدمات شامل لوله بازکنی تهران, تخلیه چاه تهران, رسوب‌گیری و تعمیر چاه‌های قدیمی, انواع ابزارهای لوله‌بازکنی, رفع گرفتگی لوله‌ها بپردازیم.

 

همچنین به بررسی مشکلات مهم که در اکثر ساختمان‌ها و نحوه چگونگی برطرف کردن آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

 

 

مشکل اصلی لوله بازکنی غرب تهران 

شهر تهران به دلیل رشد جمعیت بالا و ساختمان‌سازی‌های بسیار زیاد و نبود فضای کافی برای کارهایی مانند حفاری چاه و لوله‌کشی بیشتر باید موردتوجه قرار گیرد. اکثر مشکلات لوله بازکنی تهران هم به دلیل رعایت نکردن نکات مهم در ابتدای تأسیسات لوله کشی و حفاری چاه فاضلاب می‌باشد.

 

انجام ندادن صحیح این خدمات و عملیات, نیاز مردم به سرویس‌کاران و تعمیرکاران لوله‌کشی را اجتناب‌ناپذیر کرده است. اما مهم‌تر از آن سرویس‌کاری هست که کار تعمیرات را انجام می‌دهد.

 

تفاوت سرویس‌کاران ما با افراد غیرمتخصص

افراد متخصص لوله بازکنی و تخلیه چاه ، با سؤالات متعددی از شما سعی دارند که متوجه شوند مشکل اصلی کجاست و چگونه در کمترین زمان آن مشکل را حل کنند. اکثراً سرویس‌کاران غیرحرفه‌ای سؤالات مهمی نمی‌پرسند.

اصولاً سوالاتی از قبیل: در چه طبقه‌ای زندگی می‌کنید؟ عمر ساختمان و چاه فاضلاب...؟ آیا چیزی درون چاه افتاده است؟ مدت گرفتگی چه مدت هست؟ سؤالاتی مانند این‌ها...

 

اکثر تعمیرکاران با ابزارهای قدیمی و بسیار خطرناک که ممکن است خرابی را بیشتر کند, کار خدمات را انجام می‌دهند. تماس‌های زیادی از مردم گرفته می‌شود که از تعمیر سرویس‌کاران ناراحت هستند زیرا نتوانستند مشکل را کامل برطرف کنند.

 

انتخاب یک سرویس‌کار خوب چه در شروع کار حفاری چاه و لوله کشی ساختمان و چه در تعمیرات آن مهم‌ترین عامل در خراب نشدن تأسیسات لوله‌کشی می‌باشد.

 

 

سایت پرتقال برای بهبود خدمات لوله بازکنی تهران مفتخر است با تمامی واحدهای اداری چه دولتی و خصوصی, شرکت‌ها و رستوران‌ها, آپارتمان‌های بزرگ و مجتمع‌ها قرارداد خدمات لوله بازکنی در شهر تهران را انجام دهد.

 

مهم‌ترین هدف و برنامه سایت خدمات فنی و تأسیساتی سایت پرتقال جلب رضایت مشتریان و همچنین آسوده‌خاطر بودن مردم ملاک اصلی و دغدغه‌ی همیشگی ما خواهد بود.

 

خدمت لوله بازکنی در تمام نقاط تهران با تعمیرکاران مجرب، از جمله پونک ، ولنجک ، مرزداران ، جردن، سهروردی، عباس‌آباد ، زعفرانیه، پاسداران، کامرانیه، نیاوران ، اقدسیه ، ونک ، دربند شهرک قدس ، صادقیه ، امام حسین ،  آزادی فردوسی ، نظام‌آباد ، پیروزی تهران‌پارس و شمیرانات و سایر نقاط تهران.

 

 

 

انواع خدمات فنی که در سایت پرتقال به صورت 100% تضمینی انجام می‌شود.

 

رفع گرفتگی توالت‌های ایرانی و توالت‌های فرنگی بدون هیچ‌گونه کثیفی

رفع گرفتگی لوله‌های حمام در سریع‌ترین زمان

رفع گرفتگی لوله‌های آشپزخانه و تراس

باز کردن لوله‌های فاضلاب‌های شهری و روستایی

ترکیدگی و باز کردن لوله پشت‌بام

تخلیه چاه و تعمیر چاه‌های قدیمی

حفر چاه و لایروبی چاه‌های ساختمان

تشخیص کارشناسی ترکیدگی انواع لوله‌ها

رفع بوی بد فاضلاب و لوله ها

رفع نم و رطوبت حاصل از ترکیدگی لوله ها

رفع گرفتگی کف شور و ظرف‌شویی آشپزخانه

رفع بسته شدن لوله‌های آب گرم

خدمات تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی

بیرون کشیدن مواد و مخصوصاً تلفن همراه و جواهرآلات از داخل لوله ها

تعمیر و نصب فلاش‌تانک‌ها

طوقه چینی و کول گذاری

لوله‌کشی سرد و گرم و تعمیر و نگهداری موتورخانه

 

تمامی این خدمات با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته مانند دستگاه ژنراتور برقی خودکار به‌صورت تراکم هوا, دستگاه‌های پمپ باد و دستگاه‌های فنر زنی به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و بدون هیچ خرابی و با کمک ابزارهای پیشرفته دیگر انجام می‌شود.

 

تخلیه چاه 

خدمات تخلیه چاه و سپتیک توسط ماشین‌ها و دستگاه‌های پرقدرت که مجهز به پمپ‌های آبکش, لجن کش و مکنده کاملاً بهداشتی و بدون خرابی برای آپارتمان‌ها و مؤسسات و مجتمع‌ها انجام می‌شود.

 

رفع بوی بد فاضلاب 

یکی از بدترین اتفاق‌ها بوی بدی هست که از لوله ها و مرکز اصلی آن فاضلاب در خانه و ادارات نفوذ می‌کند. اکثر همشهریانی که تماس می‌گیرند و نیازمند خدمات لوله بازکنی تهران هستند, از بوی بد فاضلاب به شدت اذیت می‌شوند. ما همیشه در این نوع تماس‌ها سعی می‌کنیم که در سریع‌ترین زمان نیروی خود را اعزام کنیم تا مشکل را هر چه سریع‌تر شناسایی و برای رفع آن اقدام کند.

اگر این مشکل را دارید حتماً در سریع‌ترین زمان با شماره‌های بالا در هر منطقه‌ای از تهران که هستید تماس بگیرید تا سریع‌تر به مشکل شما رسیدگی شود.

 

رفع نم و رطوبت  

شاید برایتان اتفاق بیفتد که از سمت دیوار و واحد کناری و یا از سقف منزل نم و رطوبت و یا قطره‌های آب به داخل خانه شما نفوذ کند. حتماً در سریع‌ترین زمان برای جلوگیری از بیشتر شدن نم و رطوبت به همسایگان خود خبر دهید و بعد از آن با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا این مشکل برطرف شود. این مشکلات ناشی از ترکیدگی لوله ها و یا نفوذ آب از سمت کاشی‌ها می‌باشد.

کارشناسان ما محل ترکیدگی را تخمین می‌زند و نسبت به رفع آن در سریع‌ترین زمان اقدامات لازم را با کمک دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌دهند.

 

لایروبی چاه و سپتیک 

مطمئناً بعد از گذشت چند سال از حفر چاه و در کناره‌های دیواره چاه‌ها مشاهده می‌شود که قطر چاه توسط فضولات و مواد دیگر پوشانده شده و ظرفیت آن را کم می‌کند. به تراشیدن دیواره‌ها و کف چاه که علت‌های آن گفته شد لایروبی چاه می‌گویند. ممکن است کف چاه هم ‌بسته شده باشد که با باز کردن آن از بالا آمدن آب چاه و بوی بد آن جلوگیری می‌شود.

 

حفاری چاه‌ها  

ما انواع خدمات حفر چاه و تعمیر چاه‌های قدیمی مانند حفر چاه فاضلاب, حفر چاه ارت و چاه آب را با دستگاه‌های مدرن و کاملاً بی‌صدا انجام می‌دهیم. ابتدا کارشناسان ما محل دقیق حفر چاه را برآورد می‌کنند و برای حفر چاه اقدام می‌کنند.

 

تعمیر چاه قدیمی  

ریزش به‌یک‌باره چاه و فرورفتگی چاه می‌تواند اتفاق بسیار بد قلمداد شود. از آن دست اتفاقاتی که نباید نسبت به آن کوتاهی کرد و تعمیر آن را به عقب انداخت.

ممکن است این اتفاق در منازل مسکونی که فرزندان کوچکی نیز دارند بسیار خطرناک باشد. در اولین فرصت روی آن را کاملاً بپوشانید و از رفت و آمد در اطراف آن خودداری کنید و سپس با شماره‌هایی که در دسترس شما می‌باشد با واحد پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

 

رفع گرفتگی لوله‌های آب گرم  

چنانچه بعد از مدتی در داخل لوله های آب گرم جرم‌های زیادی وجود داشته باشد, این جرم‌ها باعث می شود تا جریان آب با تأخیر مواجه شود و فشار آب ضعیف باشد. ما خدمات تعمیر لوله‌های آب گرم حمام, دستشویی, آشپزخانه و حتی شوفاژ را انجام می‌دهیم.

 

درآوردن تلفن همراه و جواهرآلات از سرویس بهداشتی یا حمام  

متناسفانه خیلی از مردم هنگام ورود به حمام و یا حتی سرویس بهداشتی فراموش می‌کنند که جواهرآلات و تلفن خود را همراه خود نداشته باشند.

تماس‌های زیادی از مشتریان ناراحت گرفته می‌شود که درخواست می‌کنند تا سریع یک سرویس‌کار برای بیرون آوردن گوشی یا انگشتر از لوله‌های توالت و حمام اعزام شود.

اگر توانایی بیرون کشیدن این وسایل را دارید چه ‌بهتر, وگرنه بهتر است دست نگه دارید و با پشتیبانی تماس بگیرید تا نیروی متخصص اعزام شود.

 

تشخیص ترکیدگی لوله ها  

کارشناسان ما با استفاده از ابزارهای جدید مخصوص تشخیص دادن نقطه‌ای شکستگی لوله می‌توانند بدون خرابی و در زمان کمتر نسبت به رفع شکستگی آن اقدام کنند.

 

طوقه چینی و کول گذاری  

برای اینکه دیواره‌های چاه براثر ریزش به داخل چاه نفوذ پیدا نکند و باعث پر شدن چاه به مرور زمان نشود, از روشی به نام طوقه چینی و یا همان کول گذاری استفاده می‌کنند. این کار باعث می‌شود که عمر چاه افزایش یابد و حتی از ریزش اتفاقی چاه نیز جلوگیری شود.

 

 

چند نکته مهم برای جلوگیری از معضلات لوله بازکنی  

 

1-سعی نکنید که هیچ‌وقت با ابزارهایی که نمی‌دانید مضر هستند یا خیر به باز کردن و رفع خرابی لوله‌ها اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است که خرابی آن‌ها بیشتر شود و حتی باعث ترکیدگی لوله ها و نفوذ نم و رطوبت در اطراف ساختمان شود.

 

2-استفاده نکردن از اسیدها و محلول‌های لوله بازکن که ممکن است باعث سوراخ شدن و نازک شدن دیواره‌ی لوله ها شود.

 

3-استفاده از اسیدها و محلول‌ها باعث ایجاد خسارات جانی نیز می‌شود. حتماً در هنگام استفاده از آن‌ها دستکش و ماسک را به همراه خود داشته باشید. اما همان‌طور که گفتم از این محلول‌ها تا حد امکان استفاده نکنید.

 

4-تا می‌توانید از ورود وسایل تزیینی و موهای زائد و همچنین صابون‌ها به مجرای لوله‌ها جلوگیری کنید. بهتر است در هنگام ورود به حمام و سرویس بهداشتی آن‌ها را همراه خود نداشته باشید.

 

5-حتماً برای امنیت و ماندگاری چاه‌های فاضلاب از طوقه چینی استفاده کنید. این کار بسیار در ماندگاری زیاد چاه فاضلاب تأثیر زیادی دارد.

 

6- در انتخاب مکان صحیح برای حفر چاه حتماً از کارشناسان حرفه‌ای کمک بگیرید. زیرا دوباره تعمیر کردن آن بسیار دشوار خواهد بود و حتی ممکن است خیلی زود حجم فاضلاب پر شود.

 

 

ابزارها و دستگاه‌های لوله بازکنی 

ما برای امنیت و سریع‌تر شدن زمان تعمیرات با استفاده از ابزارهای مدرن برای لوله‌بازکنی تهران در خدمت شما همشهریان تهرانی خواهیم بود.

 

در لیست زیر مهم‌ترین ابزارها را معرفی خواهیم کرد:

دستگاه لوله‌بازکنی خانگی

ژنراتور لوله‌بازکنی حرفه‌ای

لوله‌بازکن برقی خانگی

فنر لوله‌بازکن دستی

دستگاه لوله بازکنی با فنر

دستگاه لوله بازکنی ارابه‌ای

دستگاه لوله بازکنی کیفی

دستگاه لوله بازکنی پرتابل دریلی

 

با آمدن دستگاه‌های لوله‌بازکن جدید عملیات تعمیر و رفع گرفتگی لوله ها بسیار راحت و سریع شده است. برای هر نوع خرابی و رفع گرفتگی لوله ها و ترکیدگی لوله ها از دستگاه‌های مربوط به آن استفاده می‌شود.

 

دستگاه‌هایی که ذکر شد ممکن است به چند زیر دسته تقسیم می‌شود, اما چون هدف ما در اینجا معرفی دستگاه‌ها نیست به‌اندازه کافی درباره آن‌ها توضیح داده‌ایم.

 

اما کار با فنر که بسیار رایج هست حدوداً به شکل زیر می‌باشد:

ابتدا نکات ایمنی را رعایت می‌کنیم و از دستکش‌های ضخیم و مخصوص لوله کشی و تأسیسات استفاده می‌کنیم سپس سر فنر را در داخل مجرای لوله قرار می‌دهیم و تا جایی که فنر به محل گرفتگی لوله برخورد کند آن را به داخل هدایت می‌کنیم. موقع برخورد فنر با گرفتگی باید فنر را بچرخانیم تا سر آن فضولات و مواد اضافی را در خود بگیرد, سپس به‌آرامی فنر را بیرون بیاورید و مواد اضافی را از فنر جدا کنید.

 

در صورتی که نمی‌توانید با سرعت‌بالا فنر را بچرخانید, می‌توانید از دستگاه‌های مخصوص استفاده کنید. اما مواظب باشید تا هنگام چرخش سریع آن به یکباره فنر به بدن و یا صورت شما برخورد نکند, اما اگر نمی‌توانید به‌خوبی از دستگاه‌ها کمک بگیرید حتماً از سرویس‌کاران کمک بگیرید, زیرا ممکن است در صورت استفاده نادرست از آن‌ها باعث ترکیدگی لوله نیز بشود.

 

ویژگی دستگاه‌های لوله‌بازکنی که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم  

 

1- تمام آن‌ها دارای سر فنرهای متفاوتی هستند که می‌توانیم برای هر نوع قطر لوله‌ای استفاده کنیم. حتی برای لوله‌های طولانی نیز می‌توانیم از فنرهای بلند با کمک دستگاه آن استفاده کنیم.

2- به‌راحتی قابل‌حمل هستند, این ویژگی باعث می‌شود که بتوانیم خیلی سریع‌تر تعمیرکار را اعزام کنیم و همچنین در هر مکانی حتی مکان‌های کوچک هم از آن‌ها استفاده کرد.

3- با این دستگاه‌ها هر نوع گرفتگی در لوله ها را می‌توانیم باز کنیم.

4- سرعت عمل بسیار بالا در باز کردن لوله ها به کمک این دستگاه‌ها که باعث آسودگی همشهریان می‌باشد.

5- رفع خرابی‌ها بدون هیچ‌گونه خرابی و کاملاً بهداشتی انجام می‌شود.

6- انجام کار با این ابزارها بدون صدای اضافی انجام می‌شود.

 

خدمت لوله بازکنی تهران با تعمیرکاران مجرب در تمام نقاط از جمله پونک ، ولنجک ، مرزداران ، جردن، سهروردی، عباس‌آباد ، زعفرانیه، پاسداران، کامرانیه، نیاوران ، اقدسیه ، ونک ، دربند شهرک قدس ، صادقیه ، امام حسین ،  آزادی فردوسی ، نظام‌آباد ، پیروزی تهرانپارس و شمیرانات و سایر نقاط تهران.

 

منبع: سایت خدمات لوله بازکنی پرتقال

نظرات  (۱)

۰۴ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۴۵ علی علیزاده
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی