مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

تعمیر کولر گازی در تهران

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ

خدمات تعمیرات کولر گازی در تهران

در صورتی که کولر گازی شما به درستی کار نمی کند نگران نباشید ما در این مقاله به شما کمک می کنیم که بتوانید عیب کولر گازی خود را در سریع ترین زمان ممکن پیدا کنید و در صورت امکان آن را رفع نمایید.

برخی ایرادات کولرگازی توسط خود شما قابل رفع است اما برخی دیگر نیاز به یک متخصص دارد. در این مقاله بررسی می کنیم که چه مواردی باعث بروز مشکل می شود و چه مواردی را می توانید براحتی برطرف کنید.


برای سرویس و یا عیب یابی کولر گازی خود می توانید با تاسیسات سرویس سرویس تماس بگیرید.




از تعمیر کولر گازی سرویس و عیب یابی تماما توسط تعمیرکاران باتجربه در این مجموعه انجام می‌شود


با دانش به اینکه تعمیرکاران نمایندگی های مجاز از تخصص فنی به روز شده برای سرویس و خدمات کولر گازی شمال تهران برخوردار هستند با خیال راحت میتوانید اسپیلت خود را برای تعمیرات کولر گازی به متخصصان ما بسپارید.


و از نتیجه کار که بهبود سرمایش محیط است لذت ببرید



تعمیر کولرگازی شبانه روزی


تعمیرات انواع کولر گازی و پنجره ای  یکی از خدماتی است که در یک‌زمان مشخص از سال به دلیل شرایط آب و هوایی با تقاضای بسیار زیاد مواجه شده که به دلیل نیاز سریع به این خدمات گاهی اوقات با کمک گرفتن از افراد غیر متخصص علاوه بر انجام نشدن تعمیرات کولر گازی در زمان کم با توجه به پرداخت هزینه، مشکل همچنان پابرجاست.


ما به‌عنوان یک مرکز تخصصی تعمیرات کولر گازی که سال‌هاست به صورت کاملاً حرفه ای و علمی به تعمیر و نگهداری کولر گازی می‌پردازیم پیشنهاد می‌دهیم که اگر تمایل دارید در فصل گرم سال با این مشکلات مواجه نشوید به دو توصیه زیر توجه فرمایید تا تابستانی خنک و بدون استرس را تجربه کنید


پیشگیری و مراقبت آگاهانه (سرویس کولرگازی)


عیب یابی و درمان (انجام تعمیرات توسط تعمیرکاران متخصص)


پیشگیری و مراقبت آگاهانه (سرویس کولرگازی)


به دلیل اینکه کولر گازی در محیطی کاملاً باز و در معرض گردو خاک نصب شده است برای بالا رفتن عمر کولر گازی و راندمان بالا و مصرف کم برق هر ساله نیاز به سرویس دارد که ما به صورت کاملاً عملی آموزش‌های مفصل و رایگانی در سایت قرار داده‌ایم که شما می‌توانید با مراجعه به آموزش ها این کار را به تنهایی انجام دهید.


ولی اگر به هر دلیلی قادر به انجام این کار نیستید حتماً با یک تعمیرکار یا نصاب کولر گازی یا تعمیرگاه مجاز کولر گازی تماس گرفته تا این خدمات را به شما ارائه دهند توجه داشته باشید که سرویس هرساله و به‌موقع (قبل از شروع فصل) کولر گازی کاری غیر ضروری نیست بلکه پیشگیری از هدر رفت زمان و هزینه در گرمای تابستان است



تعمیر انواع کمپرسور کولرگازی

تعمیر کمپرسور پیستونی:

کمپرسور پیستونی، عملکردی مشابه سیلندر و پیستون خودرو داشته که با هر بار رفت و برگشت پیستون مقداری از گاز مبرد موجود در محفظه کمپرسور به داخل سیلندر مکیده شده و تحت تراکم قرار گرفته و با فشار به داخل سیستم هدایت می شود.


تعمیر کمپرسور های روتاری (دوار):

در این نوع کمپرسور ها با گردش 360 درجه ای تیغه ها عمل مکش و کمپرس ماده مبرد انجام می گیرد، بدین ترتیب که وقتی گاز از دریچه ورودی وارد کمپرسور می شود ، در اثر چرخش تیغه ها و برخورد پره ها با گاز آن را با فشار به سوی لوله های خروجی هدایت می کند.

کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف برق کمتری داشته و صدای حاصل از کارکرد آنها نیز کمتر است و در مجموع راندمان بالاتری نسبت به کمپرسورهای پیستونی دارند.



خنک نبودن باد کولر گازی

در صورتی که کولر گازی شما روشن می شود ولی باد خنک ندارد ابتدا درجه دستگاه را بررسی کنید که روی باد خنک تنظیم شده باشد در صورتی که تمام تنظیمات کنترل دستگاه درست بود دریچه های کولر را بررسی کنید که تماماً باز باشند و سپس بررسی کنید که ترموستات به درستی تنظیم شده باشد در صورتی که موارد فوق مشکل را برطرف نکردند فیلتر هوا را بررسی کنید و اگر کثیف است آن را تمیز نمایید.


اگر فیلتر کولر شما با گرد و غبار آلوده شده باشد شما هیچ هوایی دریافت نخواهید کرد. وقتی فیلتر مسدود باشد باعث توقف کویل اوپراتور می شود که حتی سرمای کولر این مسدود شدن را تشدید خواهد کرد. اگر مشکل مسدود شدن و آلود بودن فیلتر است، آن را توسط یک برس و آب و صابون تمیز نمایید.



تعمیر کولر گازی شبانه روزی در مرکز مجاز تعمیرات , سرویس و تعمیر کولر گازی اسپیلت در محل


تهران تهویه چندین سال به عنوان مرکز تخصصی تعمیرگاه مجاز کولر گازی فعالیت خود را آغاز کرده است


تهران تهویه با اتکا به مشتریان وفادار خود توانسته به جایگاه فعلی دست پیدا کند


با افتخار در حال حاضر یکی از فعالترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات کولر گازی در استان تهران میباشیم


از مشخصه های تهران تهویه حضور به موقع در محل می‌باشد


جهت رفاه حال مشتریان در فصل گرما در هنگام نیاز به خدمات تعمیر کولر گازی متخصصان ما هرچه سریع تر خود


را به محل تعمیر می‌رسانند


یکی از مناطق تحت پوشش تهران تهویه شمال تهران می‌باشد




تعمیرات کمپرسور های اسکرول:

نوع دیگری از کمپرسورهای مورد مصرف در کولر های گازی می باشند که معمولاً در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند . مکانیزم داخلی این کمپرسور ها از دو قطعه حلزونی شکل تشکیل شده که یکی ثابت و دیگری متحرک می باشد که حرکت حلزون متحرک باعث فشرده شدن گاز بین این دو شده و فشار لازم را در خروجی ایجاد می نماید.


 از مهمترین مزایای این کمپرسور ها راندمان بالا – صدای کم و طول عمر زیاد آن می باشد ولیکن قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر کمپرسورها دارند.



نشتی آب از داخل کولر گازی

در صورتی که کولر شما نشتی آب دارد ابتدا برای عدم آسیب دیدگی دستگاه، آن را خاموش کنید سپس مسیر تخلیه آب را بررسی کنید که گرفتگی نداشته باشد و راه تخلیه آب کاملا باز باشد و آب براحتی خارج شود. دقت کنید که کل مسیر را از ابتدا تا انتها بررسی کنید. و حتما بررسی کنید که لوله یا شلنگ خروجی آب سوراخ نباشد.


 اگر هنوز مشکل نشتی وجود دارد ممکن است تشت تخلیه کولر شما زنگ زدگی داشته و یا پمپ کولر شکسته باشد و یا اینکه بعلت کمبود گاز اوپراتور برفک زده و برفک آب شده آن چکه می کند که در صورت وجود این موارد می بایست جهت تعمیر به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید.



آیا می‌دانید تعمیر کولرگازی به صرفه‌تر است یا خرید کولرگازی نو؟

برای اکثر مردم خرید کولرگازی نیاز به برنامه‌ریزی اقتصادی دارد، چرا که امروزه باید بودجه قابل توجهی را برای خرید آن درنظر گرفت. بنابراین خیلی مهم است کولرگازی که خریداری می‌کنید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و مدت زمان طولانی به خوبی برای شما کار کند.



برای اکثر مردم خرید کولرگازی … نیاز به برنامه‌ریزی اقتصادی دارد، چرا که امروزه باید بودجه قابل توجهی را برای خرید ان درنظر گرفت. بنابراین خیلی مهم است کولر گازی که خریداری می‌کنید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و مدت زمان طولانی به خوبی برای شما کار کند؛ اما خیلی از مواقع پیش می‌آید که حتی با تمام برنامه‌ریزی و پرس و جوهایی که برای خرید یک وسیله با کیفیت انجام می‌دهید، دستگاه شما به هر علتی خراب شود و نیاز به تعمیر پیدا می‌کند.



چگونه مطمئن شویم که کولر گازی ( اسپیلت) خود را تعمیر کنیم بهتر و هزینه آن به‌صرفه‌تر است؟


هنگامی که دستگاه شما دچار نقص فنی می‌شود، بهترین کاری این است که با مرکز سرویس تخصصی کولر گازی ما تماس بگیرید و یا از طریق پر کردن فرم ثبت سفارش آنلاین درخواست خود را به ما اطلاع دهید.


متخصصان فنی ما با توجه به توضیحاتی که در مورد مشکل دستگاه‌تان بیان می‌کنید، مشاوره لازم را به شما می‌دهند و حدود هزینه تعمیرات را اعلام می‌کنند و به این صورت شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا بهتر است دستگاه خود را تعمیر کنید و یا خیر.


نظرات  (۱)

۱۵ دی ۹۷ ، ۱۸:۵۳ گردنبند دخترانه
عالیه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی