محتوا و سفر مشتری در قیف فروش
قیف تبدیل
هنگامی که بخش های مخاطب و شخصیت های خریدار خود را تعریف کردید ، سفر مشتری هر شخص را در سراسر قیف خریدار ترسیم کنید ، از جمله:
مشتریان بالقوه چه کاری انجام می دهند؟
کجا آنلاین می شوند؟
آنها چه اطلاعاتی می خواهند؟
چگونه مطالب ارائه می شود؟
گرافیک قیف خریدار
بعلاوه ، آنها هنگام جستجو چه س questionsالاتی از خود می پرسند؟ آلفرد ال. یاربوس ، روانشناس روسی ، تحقیقی درباره حرکات چشم انجام داد. از شرکت کنندگان خواسته شد تا به نقاشی ها نگاه کنند. یاربوس س certainال خاصی را مطرح کرد ، سپس حرکات چشم هر یک از شرکت کنندگان را ردیابی کرد.
آنچه او دریافت این بود که شرکت کنندگان بسته به سوالی که از قبل از آنها پرسیده شده بود ، قسمتهای کاملاً مختلف نقاشی را بررسی می کردند.
اساساً مغز ما برای یافتن راه حل برای س questionsالات خاصی که از خود می پرسیم سخت گیر است. بنابراین ، بسیار مهم است که شما تلاش کنید تا از طریق قیف تبدیل به سوالات سوزاننده مخاطب خود پاسخ دهید.
مراحل هدف گذاری قیف
به عنوان مثال ، یک پست وبلاگ ممکن است یک عنوان اصلی در صنعت شما را هدف قرار دهد تا کسانی را که تازه سفر خریدار را آغاز می کنند ، ضبط کند. این پست ممکن است به س questionsالات اصلی پاسخ دهد و راه حل های بالقوه ارائه دهد. یا ممکن است یک قطعه سرگرم کننده یا جذاب باشد که به منظور گسترش دامنه و جلب توجه است.
گرافیک قیف
وقتی وبلاگ تحقیق اولیه خود را انجام داده و شروع به تعامل با مارک های مختلف یا فروشندگان می کند ، ممکن است یک پست دیگر در وبلاگ هدف قرار گیرد.
در این مرحله ، ممکن است محتوای دقیق تر و سفارشی تری متمرکز بر محصولات خاص ، خدمات ، راه حل ها ، ویژگی ها و مزایا باشد.
در انتهای قیف ، افراد احتمالی می خواهند گزینه ها را مقایسه کرده و تصمیم نهایی را بگیرند. برای تبدیل کنجکاوی آنها به تبدیل ، یک ماشین حساب بازگشت سرمایه ، مطالعات موردی دقیق یا یک نسخه آزمایشی یا کوپن رایگان ارائه دهید.
حسابرسی محتوا و تجزیه و تحلیل شکاف را انجام دهید