مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

تعمیر کولر گازی و اسپیلت اجنرال

شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۱۸ ب.ظ

خدمات تعمیر کولر گازی اجنرال

 وقتی که کولر گازی شما خراب می‌شود و یا عملکرد مناسبی ندارد ممکن است وسوسه شوید که خودتان دست به کار شوید و اقدام به سرویس و یا تعمیر کولر گازی کنید ولی توجه داشته باشید که این کار ممکن است باعث شود که نه تنها مشکل کولر گازی شما برطرف نشود، بلکه آسیب جدی به قطعات آن وارد شود و علاوه بر تعمیرات نیاز به تعویض قطعه هم پیدا کند.

تعمیر کولر گازی جنرال یکی از مهمترین مواردی است که باید تعمیرکار کولر گازی جنرال GENERAL با تجربه و علم کافی به آن بپردازد.


تعمیرات کولر گازی جنرال می تواند شامل موارد زیر باشد :

۱- تعمیر برد کولر گازی جنرال GENERAL


۲- تعویض کمپرسور کولر گازی جنرال GENERAL


۳- رفع نشتی کولر گازی جنرال GENERAL


۴- شارژ گاز کولر گازی جنرال GENERAL


۵-تعویض خازن کولر گازی جنرال GENERAL


۶- رفع نشتی آب کولر گازی جنرال GENERAL


۷-برطرف کردن صدای کولر گازی جنرال GENERAL




خدمات قابل ارائه برای تعمیر کولر گازی و اسپلیت اجنرال – OGENERAL :


· شارژ کولر گازی و اسپلیت اجنرال – OGENERAL شامل نشت یابی ، برطرف کردن نشتی و تزریق گاز


· سرویس کامل و تخصصی انواع کولر گازی و اسپلیت اجنرال – OGENERAL


· تعمیر و تعویض برد الکترونیکی انواع کولر گازی و اسپلیت اجنرال – OGENERAL


· رفع آبریزی و آب بندی کامل در تعمیرات کولر گازی و اسپلیت اجنرال – OGENERAL


· تعویض فن ، ترموستات و کمپرسور کولرهای گازی اجنرال


· رفع صدا و ارتعاش اسپیلت اوجنرال


· جابجایی و انتقال کامل کولر گازی و اسپلیت اجنرال – OGENERAL از محل نصب به محل جدید موردنظر شما



تعمیرات کولر گازی اجنرال

تاکنون در مورد سرویس کولرهای گازی اجنرال صحبت کرده‌ایم، اما حال می‌خواهیم در مورد تعمیر آن‌ها صحبت کنیم، ازآنجایی‌که تعمیر کولرهای گازی کاری بسیار تخصصی و فنی بوده، ما از شما درخواست داریم که حتماً این کار را به دست تعمیرکاران ماهر و حرفه‌ای بسپارید.


زیرا کولرهای گازی دارای بردهای حساس بوده و نحوه باز کردن و بستن آن بسیار در بازده و نحوه کار آن مهم است و هرگونه اشکال کوچک ممکن است صدمات زیادی به کولرگازی وارد کند، ازاین‌رو ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از تعمیرکارهای حرفه‌ای و مورد اطمینان استفاده کنید، تا کولرگازی شما آسیبی نبیند و بتوانید مدت زیادی از آن استفاده کنید.


در پایان باید گفت که تعمیر و سرویس کولرهای گازی اجنرال کاری تخصصی بوده و ما به شما توصیه می‌کنیم از تعمیرکارهای مناسب و حرفه‌ای استفاده کنید، تا هم در کمترین زمان و هم با کمترین میزان خسارت بتوانید کار را انجام دهید هنگام تعمیر یا سرویس دستگاه به مشکل خاصی برنخورید.



مشکلات متداول کولر گازی که نیاز به تعمیر دارند، در ادامه آمده است؛


 در هنگام روشن شدن و یا در حین کار کردن کولر گازی سر و صدای عجیب می‌دهد


 کولر گازی روشن نمی‌شود


 کولر گازی به‌جای خنک کردن باد گرم می‌دهد


 فن کار می‌کند ولی کمپرسور کار نمی‌کند


 کولر گازی آبریزش دارد



سرویس کولر گازی اجنرال

اصولاً سرویس کولرهای گازی دو بخش مختلف دارد، که این دو بخش به قسمت داخلی و خارجی کولرگازی تقسیم می‌شود، برای سرویس کولر گازی اجنرال می‌توانید چندین کار را انجام دهید، در ابتدا می‌توانید پنل داخلی را شستشو و سرویس کرده و سپس به سرویس پنل خارجی بپردازید، البته باید گفت که به طور کلی دو نوع سرویس داریم، که شامل سرویس فصلی و سرویس ماهیانه می‌باشد، 



مواردی که برای سرویس یونیت بیرونی کولرگازی جنرال باید رعایت کنید به شرح زیر است:

اگر کولر را درجا سرویس می کنید ابتدا برقی کولر را جهت ایمنی قطع کرده درب بالایی کندانسور را باز نموده  و با شلنگ آب و یا دستگاه کارواش و مواده شوینده شروع به شستن رادیات یا همان فین های دستگاه می کنیم تا از الودگی پاک شود.


اگر کندانسور را از لوله ها جدا کرده اید، ابتدا شیر سرویسهای برنجی را با چسب بپوشانید. این کار باعث جلوگیری از وردود آب به سیستم خواهد شد. سپس شروع به شستن کولر نمایید.


توجه داشته باشید که سرویس های دوره ای را به موقع انجام بدهید سرویس های بموقع باعث بالا رفتن راندمان وزکم کردن مصرف برق می شود.



نمایندگی تعمیر کولر گازی اجنرال


ما در نمایندگی تعمیرات کولر گازی اجنرال همواره در تلاش هستیم تا تمام نیاز های مشتریان را براورده نماییم و همچنین رضایت کاملی را مشتریان از ما داشته باشند. 


ما با نمایندگی های بسیار زیاد خود در زمینه تعمیر کولر گازی اجنرال در کوتاه ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شویم زیرا وقت مشتریان بسیار ارزشمند بوده و برای ما مهم می باشد. 


قطعات استفاده شده برای کولر هایی که نیاز به تعویض قطعه داشته باشند نیز بصورت اصلی می باشد، درواقع قطعات اصلی طول عمر بسیار بالا تری نیز دارا هستند و این امر باعث شده است تا ما از قطعات اصلی برای تعمیرات کولر گازی استفاده نماییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی