مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

خدمات لوله بازکنی مشهد و کرج

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۲۷ ب.ظ

خدمات لوله بازکنی مشهد و کرج

 لوله بازکنی کرج و تخلیه چاه تمام نقاط استان البرز، باز کردن گرفتگی انواع لوله های فاضلاب ، گرفتگی توالت و لوله های چدنی ، آهنی ، پلیکا از 1 اینچ تا 30 اینچ توسط ابزار حرفه ای با سرویس کاران مجرب بدون خرابی ، تمام نقاط کرج و مشهد، آماده عقد قرار داد با شرکت ها و سازمانهای دولتی و خصوصی و مجتمع های مسکونی. و تجاری


فایده ی دستگاه لوله بازکنی

دستگاه لوله بازکنی ابزاری مناسب برای باز کردن گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب است. دستگاه لوله بازکنی با ساختار مناسب خود کار لوله بازکنی را بسیار آسان کرده است. دستگاه لوله بازکنی به صورت کلی از موتور و فنر تشکیل شده است. موتور نیروی محرکه لوله بازکنی را تامین می‌کند و فنر نیروی بازکننده لوله بازکنی را بر گرفتگی‌ها وارد می‌کند. علت استفاده از فنر در دستگاه لوله بازکنی، انعطاف‌پذیر بودن آن است. دستگاه لوله بازکنی فواید بسیاری دارد که برخی از آنها به عبارت زیر است:


۱- کوچک و قابل حمل

۲-سرفنرهای مختلف

۳-محفظه جمع‌کننده فنر

۴-استفاده از برق شهری

۵-باز کننده گرفتگی‌های سخت

۶-فنر بلند برای لوله‌های طولانی

۷-سرعت عمل در باز کردن گرفتگی


لوله بازکنی ماهدشت در کرج  با استفاده از بهترین دستگاه لوله بازکنی مانند دستگاه لوله بازکنی  ژنراتور با فنر فولادی ، فنر لوله بازکنی دورانی ، دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا و دستگاه مکش در رفع گرفتگی های چاه فاضلاب ، رفع مشکلات گرفتگی لوله ها ، رفع معضلات در لوله کشی ساختمان و باز کردن لوله های سیمانی با فنر فولادی مته الماسی تراش از ۱متر تا۸۰ مترو  تخلیه چاه با به کارگیری  تانکر۶ هزار تایی و۱۲هزار تایی با پمپ مکن اقدام مینماید. 


مواد غذایی نشاسته‌دار

مواد غذایی نشاسته دار مانند برنج ژله و ماکارونی و همچنین غذاهای فیبردار برای لوله ها مانند سم عمل می کند. چون وقتی اینها با هم ترکیب می شوند حجم آنها به مقدار قابل ملاحضه ای زیاد شده و باعث افزایش چسبندگی می شود به همین علت است که حتما باید رعایت نمایید که قبل از شستن ظرف ها آنها را در داخل سطل اشغال خالی نمایید.



باز کردن هر گونه لوله گرفته شده

ارسال سرویسکار ، فوری در کرج و مشهد

سرویس دهی در تمام نقاط کرج و مشهد

دارای نیروی ماهر و با اخلاق

دستمزد منصف و کمتر از همه جا

تضمین کیفیت کار با فاکتور

بدون تعطیلی و بصورت شبانه روزی



می دانیم که گرفتگی چاه توالت ، سینک ظرفشویی ، لباسشویی و ... برایتان دغدغه ذهنی ایجاد کرده. ما این دغدغه را حل می کنیم.. خدمات لوله بازکنی ما در کرج تمامی نقاط تهران و کرج به صورت شبانه روزی ( حتی روزهای تعطیل و تعطیلات عید نوروز ) می باشد.ما در سریع ترین زمان ممکن در محل شما حضور پیدا می کنیم.


گروه لوله بازکنی کرج سرویس دارای ابزاری پیشرفته بوده و با تعهد چند ساله خود ، اعتماد بسیاری از همشهریان عزیز تهران ، کرج و منطقه کرج را کسب کرده است به طوری که روزانه تماس های زیادی از مشتریان قدیمی داشته و به این تماس ها افتخار می کنیم و این به دلیل وجود کادر مجرب و حرفه ای و قیمت های مناسب و رقابتی و رعایت اخلاق کاری است.



لوله بازکنی در کرج و مشهد

لوله بازکنی در تمام نقاط شهر کرج و مشهد لوله بازکنی فوری با دستگاه ژنراتور و دلر برقی و تراکم هوا بدون خرابی،با پرسنل مجرب و تمیزکار در کوتاه ترین زمان ممکن.انجام کلیه کارهای تکمیلی لوله بازکنی از قبیل جرم گیری و رسوب تراشی تضمینی بدون آسیب دیدگی لوله های فاضلاب


اگر به خدمات لوله بازکنی ناصر خسرو در مشهد نیاز دارید می توئانید بر روی اینجا کلیک کنید.


تشخیص ترکیدگی لوله،ترمیم و لوله کشی در کرج و مشهد

تشخیص ترکیدگی لوله های آب و فاضلاب با دستگاه تشخیص تمام دیجیتال و توسط پرسنل مجرب با حداقل 15 سال سابقه کار بصورت 100% تضمینی .ترمیم لوله و نقاط آسیب دیده ناشی از ترکیدگی لوله بصورت کاملا حرفه ای.



لوله بازکنی ارزان

هزینه به دستمزد، زمان و محل لوله‌ کشی بستگی دارد. سرویس‌ها ممکن است شامل تمیزکاری لوله‌های تخلیه شده، تعویض یا نصب اتصالات و تعمیر توالت شود. لوله‌کشی یک کار با گستره وسیع و متفاوت است.تیم لوله بازکنی ارزان امین کاران با کادر مجرب آماده ارائه خدمات در زمینه های خدمات فوق می باشد. این خدمات به تمام ساختمان های مسکونی ، سازمانها , مجمتع های ورشی ، تفریحی و شرکت های دولتی و خصوصی خدمات عرضه می کند. لوله بازکنی ارزان ، در تمام نقاط آماده ی فعالیت است. پس در هرجایی از استان البرز سکونت دارید و دچار مشکل شدید با  لوله بازکنی ارزان امین کاران ، تیم لوله بازکنی در کرج تماس بگیرید.



لوله بازکنی در کرج و مشهد

یکی از اصلی ترین خدمات ما لوله بازکنی کرج و تخلیه چاه کرج و مشهد با کادر مجرب  و کمتر از نیم ساعته به سراسر کرج و حومه می باشد کافیست با ما تماس بگیرید. بیشترین علت گرفتگی لوله های فاضلاب آشپز خانه یا لوله فاضلاب لباسشویی این است روغن وغذای ته مانده ظروف وکولک لباس که وارد لوله میشود در داخل لوله فاضلاب ته نشین شده وبه مرور زمان روی هم انباشته میشود و لوله شروع به بستن روسوب می کندومسیر لوله باریک شده و باعث گرفته شدن مسیر میشود .


  • لوله بازکنی کرج و تخلیه چاه کرج و مشهد همراه با ضمانت شرکت کرج سرویس فوری
  • بکارگیری لوله بازکن ماهر جهت باز کردن انواع لوله ها در انواع سایزها
  • ارائه انواع خدمات ساختمانی در سراسر کرج توسط افراد متخصص
  • لوله بازکنی کرج و تخلیه چاه کرج در سراسر مناطق کرج و حومه
  • تشخیص مکان دقیق چاه و همچنین باز و بسته کردن درب چاه فاضلاب
  • لوله کشی در تمامی منطقه کرج و مشهد و تعمیر کاری موتور خانه و شوفاژ
  • تشخیص مکان دقیق ترکیدگی لوله حمام و دستشویی و لوله توکار



خدمات ما در رفع گرفتگی لوله در کرج

خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، خارج کردن اشیا از لوله مانند موبایل و… از لوله ، حفاری چاه ، لایروبی و توقه چینی چاه و… در کرج انجام میشود . لوله بازکن های ما اماده هستند که با اولین تماس شما مشکل منزلتان را در کرج و مشهد برطرف کنند ، این اطمینان را به شما میدهیم که لوله بازکن ماهر را در کرج برای خدمت رسانی به همشهریان را بفرستیم . منطقه کرج ، با وجود سرویسکاران همیشه در دسترس ما به هیچ وجه مشکلات ساختمانی نخواهد داشت.



از جمله خدمات لوله بازکنی در کرج میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

رفع نشت چاه های دستشویی ایرانی و خارجی

بررسی و مشاوره رایگان بصورت شبانه روزی

نصب  و راه اندازی انواع سیفون ها  برای توالت ایرانی و توالت فرنگی

باز کردن گرفتگی راه آب ظرفشویی و رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

رفع گرفتگی چاه، لایروبی چاه ، پاکسازی ، ترمیم چاه  و حفر چاه در کرج و مشهد

لوله بازکنی و تخلیه چاه سینک توالت فرنگی و ایرانی

لایروبی چاه و تراش چاه کهنه و تبدیل آن به چاه نو توسط نیرو انسانی

لوله کشی آب و فاضلاب ،لوله کشی توالت ، لوله کشی توالت فرنگی

تعویض کردن  کاسه توالت فرنگی به ایرانی و یا تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی 

بیرون آوردن  وسایل های ریخته شده در چاه فاضلاب مانند گوشی و وسایل گرانبها از سیفون توالت

رفع بوی نامطبوع چاه فاضلاب ،دستشویی و حمام و رفع هر گونه نم زدگی و رطوبت در لوله کشی ساختمان

حفر انواع چاه های فاضلاب دردر کرج از جمله حفر چاه جذبی ،حفر چاه ارت ،حفر چاه دستی و حفر چاه برقی

لوله بازکنی و رفع هرگونه گرفتگی لوله  با انواع  دستگاه  لوله بازکنی  ازجمله دستگاه تراکم هوا  ودستگاه فنر لوله بازکنی به صورت صد در صد  تضمینی

تخلیه و لایروبی  ساختمان های مسکونی ،استخر ها ،ساختمان های تجاری و تخلیه آشغال گیر و لجن گیر در کرج و مشهد



لوله بازکنی توسط دستگاه تراکم و پمپاژ هوا

دستگاه تراکم و پمپ هوا ، فشار هوای شدیدی تولید کرده و با پمپاژ این هوای متراکم شده به داخل چاه توالت یا لوله فاضلاب باعث باز شدن گرفتگی آن می شود. در این روش لوله بازکنی ، لوله باز کن مقداری آب به داخل لوله فاضلاب می ریزد که هوای متراکم شده از درز های لوله خارج نشود. سپس لوله دستگاه تراکم هوا را وارد چاه فاضلاب کرده و به محض روشن شدن دستگاه ، فشار هوای شدیدی وارد مسیر لوله فاضلاب شده و گرفتگی باز می شود. در این روش ، لوله باز کن باید تجربه و مهارت زیادی در استفاده از دستگاه داشته باشد. استفاده از پمپ هوا ، زمان بر تر از فنر است


چاه بازکنی در کرج و مشهد با دستگاه فنر 

معمول ترین و پر کاربرد ترین روش چاه بازکنی ، استفاده از فنر است که گاها به آن فنر فولادی نیز می گویند. کلافی از فنر داخل دستگاه وجود دارد که کار آن ارسال فنر به داخل لوله و چرخاندن فنر است . دستگاه فنر لوله بازکنی در اکثر موارد با موفقیت گرفتگی را باز می کند. فنر علاوه بر رفع گرفتگی چاه توالت ولوله فاضلاب ، مسیر لوله های فاضلاب را جرم گیری نیز می کند و همچنین تمامی مواد جامع مسیر فاضلاب را جابجا کرده و گرفتگی را از بین می برد. مواد جامع پس از جابجا شدن ، به داخل چاه فاضلاب می افتند یا اگر به فنر گیر کنند ، از فاضلاب خارج می شوند. 



لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله و چاه

در صورتی که لوله کشی منزل و یا محل کار شما به هر دلیلی دچار گرفتگی شده باشد، با استفاده از جدیدترین دستگاه های قابل استفاده در این خصوص ( دستگاه ژنراتور، پمپ هوا و انواع فنرهای فولادی ) این مشکل در کمترین زمان و حداقل آسیب رسانی وخرابی بر طرف خواهد شد.


تعمیر و تخلیه چاه فاضلاب

اگر لوله کشی فاضلاب ساختمان دچار نشتی و یا ترکیدگی شده باشد، تشخیص به موقع می تواند از بروز خرابی های بیشتر جلوگیری نماید. پس از تماس شما با دفتر خدماتی شهر آرا یکی از پرسنل فنی مجرب ما جهت تعمیر نشتی و ترکیدگی لوله کشی فاضلاب به محل شما فرستاده خواهد شد. در صورت نیاز به تخلیه چاه این کار به صورت کاملا مکانیزه و از طریق پمپ صورت خواهد گرفت.  


رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی، سینک ظرفشویی، چاه حمام یا توالت به وسیله پمپ یا فنر

گرفتگی لوله های فاضلاب امکان دارد در هر ساختمانی به وجود بیاید و در هر قسمت از سیستم لوله کشی ممکن است بروز کند. در ابتدا بیشتر افراد سعی دارند که با استفاده از انواع اسید و ابزارهای خانگی این مشکل را بر طرف کنند، اما توصیه ی ما به شما این است که در صورت مشاهده چنین مواردی هر چه سریع تر با یک شرکت خدمات فنی لوله بازکنی تماس حاصل نمایید. اگر یک شی خارجی در لوله گیر کرده باشد، قطعا برای رفع این گرفتگی باید از دستگاه تراکم هوا استفاده شود.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی