مطالب روز

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

در اینجا سعی میشه مطالب روز در حوزه های مختلف را معرفی کنیم

خدمات لوله بازکنی در شهرک غرب

يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ

خدمات لوله بازکنی شهرک غرب

 

خدمات لوله بازکنی شهرک غرب در سایت پرتقال با همکاری بیش از 200 سرویس کار متعهد جهت انجام خدمات لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفاری و تعمیر چاه ,  تشخیص ترکیدگی لوله ها , رفع گرفتگی لوله ها انجام می شود. با خدمات لوله بازکنی در شهرک غرب همراه ما باشید.

برای دریافت خدمات لوله بازکنی شهرک غرب به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته منتظر تماس های شما خواهیم بود. سرویس کاران ما در کمتر از نیم ساعت حتی در دورترین نقاط تهران خود را به محل مورد نظر می رسانند.

 

 

 

با کمک پیشرفته ترین دستگاه ها و مدرن ترین ابزارآلات لوله بازکنی و با تشخیص نوع مشکل بوجود آمده سعی می کنیم که بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان و همراه با پاکیزگی و بهداشت کامل انجام دهیم.

 

ما گروهی را جمع کرده ایم که می دانیم بعد از سال ها تجربه و هماهنگی زیاد بین آنها توانسته ایم بهترین ها را انتخاب کنیم و این قول را به شما می دهیم که کیفیت کار گروه پرتقال نه از نظر ما بلکه از نظر مشتریان پرشمار و راضی ما تایید شده است.

 

مهم ترین مشکلات مردم در رابطه با خدمات لوله بازکنی شهرک غرب

در این قسمت به ترتیب مشکلاتی که در تماس های زیاد مردم شاهد هستیم را بیان می کنیم. هنگام اعزام سرویس کاران و برخورد با نوع مشکلات متوجه می شویم که اکثر این مشکلات به خاطر بی احتیاطی مردم و انجام دادن کارهایی هست که می شود براحتی جلوی خیلی از این مشکلات را گرفت.

 

در تاسیسات لوله کشی ساختمان از زانوهای زیادی استفاده می شود. می توان به عنوان مثال از زانوهای 90 درجه و 45درجه نام برد. به خاطر بکارگیری زیاد این زانوها مطمئنا بیشتر گرفتگی لوله ها در همین زانوها رخ می دهد. باید متوجه شد که کدام قسمت از لوله ها نیاز به بازکردن دارد تا گرفتگی آن رفع شود؟!

 

این کار با کمک دستگاه های مدرن و همچنین دستگاه هایی با داشتن فنرهای بلند و طویل امکان پذیر می باشد. با هدایت فنر به داخل لوله ها متوجه می شویم که کدام قسمت گرفتگی دارد.

 

در اینجا به بعضی از خدمات مهمی که مردم برای لوله بازکنی شهرک غرب نیاز به کمک دارند می پردازیم:

 

1-نشتی لوله ها و رطوبت حاصل از آن:

یکی از مشکلاتی که مردم دارند نم و رطوبتی هست که از سقف خانه و یا سمت دیوار آن دیده می شود. علت این مشکل می تواند سوراخ شدن یا ترکیدگی و یا زنگ زدن لوله های ساختمان باشد.

 

راه حل: تشخیص ترکیدگی لوله

با کمک دستگاه های مدرن امروزی سرویس کاران ما می توانند محل دقیق ترکیدگی لوله را حدس بزنند و برای حل آن اقدام کنند. اگر مشکل مربوط به زنگ زدگی باشد مسلما باید لوله را جدا و جایگزین کرد و اگر محل اتصال لوله ها باز شده است باید اتصال دوباره را برقرار کرد.

 

 

2- خدات تخلیه چاه:

در صورتی که احساس کردید بوی بدی از سمت چاه فاضلاب به درون خانه نفوذ کرده و یا آب چاه به بیرون آمده باید هر چه سریع تر برای تخلیه چاه اقدام کرد. اگر دیر اقدام کنید ممکن است که آب بیرون آمده از چاه به قسمت زیرین ساختمان یا همان پی ساختمان نفوذ کند و باعث سست شدن ساختمان و در بعضی موارد ریزش چاه نیز شود.

 

راه حل خدمات تخلیه چاه

با کمک تانگرهای 12000 , 8000 , 6000 خدمات تخلیه چاه در سریع ترین زمان انجام می شود. همچنین همکاران ما بعد از تخلیه چاه نکات بسیار مهمی را به شما متذکر می شوند.

 

از جمله این نکات می توان به خدمات طوقه چینی و کول گذاری در درون چاه برای جلوگیری از ریزش چاه و یا کفتراشی برای اینکه عمق چاه کاملا برای بیرون رفتن آب فاضلاب به سمت عمق زمین باز شود و یا لایروبی دیواره چاه برای بیرون رفتن آب از سمت دیواره نیز انجام شود.

 

بعضی اوقات نیاز هست که در کنار چاه قدیمی یک چاه جدید نیز ساخته شود تا در صورت پر شدن چاه اولی باقی فضولات به چاه جدید هدایت شود.  برای اینکار حتما باید کار طوقه چینی در هر دو چاه در صورت نیاز انجام شود.

 

 

3- حفاری چاه آب و فاضلاب:

برای حفرچاه در ابتدا باید دقت کرد خاکی که قرار هست برای حفاری چاه انتخاب شود خاک مناسبی هست یا نه؟ خاکها به این علت که میزان برون رفت آب در داخل آن ها و همچنین مقاومت دیواره ی آنها متفاوت هست باید بررسی شوند و بر اساس میزان مقاومت و جذب آب فاضلاب سنجیده می شوند.

 

ما با کمک دستگاه های مدرن انواع حفاری چاه را انجام می دهیم:

1- حفاری چاه آب

2- حفاری چاه فاضلاب

3- حفاری چاه ارت

4- حفاری سپتیک فاضلاب

5- حفاری شبکه فاضلاب

6- حفاری ستون فاضلاب

 

نکته مهم: دقت کنید که فاصله بین فاضلاب شما و ساختمان های مجاور به اندازه کافی باشد. این موارد را همکاران ما هنگام انجام کار به شما خواهند گفت.

 

روشهای حفر چاه

در محجموع دو روش کلی برای حفر چاه وجود دارد: 1- روش دستی 2- با کمک دستگاه

 

در اینجا فقط به چند روش برای حفاری چاه اشاره کرده ایم. همچنین لازم هست بگوییم که چاه ها هم به دو نوع جذبی و سپتیک تقسیم می شوند. مزیت چاه جذبی به نسبت سپتیک جذب بیشتر فضولات و مخصوصا آب فاضلاب می باشد. البته به مرور زمان وقتی که منافذ فرار آب فاضلاب کمتر شد, بعد از آن باید سریع تر نسبت به تخلیه چاه اقدام کنید. 

1- روتاری

2- دستگاه مته ای چرخشی

3- دستگاه مته کابلی

4- چاه های نقطه ای

5- چاه کن دستی

بعضی اوقات ممکن هست که چاه آب شما دچار مشکل شود و نتوانید پی به مشکل ان ببرید. با کمک دستگاه ویدیویی که می تواند به اعماق چاه آب برود سعی می کنیم که مشکل را تشخیص دهیم و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

 

4- خدمات لوله بازکنی و گرفتگی لوله ها:

اکثر گرفتگی های لوله ها در شترگلوی آنها اتفاق می افتد. مشکلاتی مانند موهای زائد , فضولات جامد , سیمان اضافی در هنگام کاشی کاری یا کارهای ساختمانی , گیر کردن صابون یا لوازم حمام و آرایشی و بهداشتی , جامد شدن چربی ها در لوله های آشپزخانه و مانند این مسائل می تواند عامل گرفتگی لوله ها شود.

 

خدمات لوله بازکنی شهرک غرب شامل بازکردن لوله های سخت سیمانی , چدنی , پلیکا , پلی اتیلن , پوش و سایر موارد می باشد. همچنین رفع گرفتگی لوله های ظرفشویی , لباسشویی , دستشویی , حمام , کفشور آشپزخانه , پارکینگ , پشت بام , کفشور پارکینگ , تراس و ... نیز انجام می شود.

 

برای انواع خدمات لوله بازکنی به دستگاه های مربوط به آن نیاز هست. در صورت تماس شما با واحد پشتیبانی گروه ما با پرسیدن سوالاتی از شما بهترین تصمیم را اتخاذ می کنند و در سریع ترین زمان سرویس کار مربوطه به محل مورد نظر در شهرک غرب اعزام می شود.

 

هشدار!! به هیچ عنوان از اسیدهای لوله بازکن بیش از یکبار استفاده نکنید. این اسیدها به خاطر موادی که دارند هم برای شما و هم برای دیواره ی لوله ها خطرناک می باشد. اگر از محلول ها زیاد استفاده کنید مطمئنا باید منتظر نم و رطوبت حاصل از بکارگیری محلول های شیمیایی باشید. ممکن است بعد از مدت کوتاهی استفاده از محلول ها , همسایه پایینی شما با حالت خیلی عصبانی جلوی درب منزل شما باشد و از شما گلایه و شکایت کند.

 

خدمات لوله بازکنی شهرک غرب برای تمام ارگانهای دولتی و خصوصی , ساختمانهای شخصی و اداری و همچنین آموزشگاه ها و مدارس نیز انجام می شود و آماده انجام قرارداد جهت خدامت لوله بازکنی شهرک غرب می باشد.

 

منبع: سایت خدمات لوله بازکنی پرتقال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی